Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 11:11

tita de salopette van LH heb ik, die zou idd wel kunnen. Maar voor andere combi's zou ik weer bij moeten kopen (wat op zich geen straf is maar ik heb echt meer dan genoeg).
Over paars bij ons hele lichte blonde meisje had ik nog niet eens zo nagedacht Lau, maar daar heb je nog een punt.

Hele lekkere zomersetjes komen er voorbij dames <3

Hier worden alle elastiekjes en speldjes er per direct uitgetrokken... wat de oudste heeft met sokken heeft zij met haaraccessoires lijkt het wel. kwestie van volhouden denk ik?

Keet

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 11:22

Sokken zijn ook altijd de sjaak...... dus of mailliots onder haar broek of nu schoenen over haar sokken :D

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 11:32

Hier gelukkig een kindje wat alles laat zitten! Ze vind haarspeldjes en staartjes mooooi, echt een tuttebel. Sokken houdt ze ook goed aan.

Van die gewone knipjes (van Kruidvat bijvoorbeeld) blijven hier ook niet goed zitten, glijdt uit. Gewoon een kwestie van verschillende soorten uitproberen, heb nu van Claire's (wat een verschrikkelijke winkel is dat) hele leuke knipjes met strikjes erop en die blijven de hele dag wel zitten!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 11:37

Meeste laat ze gelukkig zitten. Ze blijft ook lekker staan (eten) terwijl ik dr haar doe.

Die kleine alligator klipjes over een elastiekje heen werkt echt perfect voor die eerste staartjes.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 11:38

Ik moet echt op cursus voor haar haar....ben er echt hopeloos mee.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 11:57

Emoe herkenbaar, heb dochter vandaag ook maar niet de mooiste kleren aangetrokken voor haar dagje opvang :=

Mir leuke setjes maak je toch altijd weer!

Hier nog niet echt bezig met haarklipjes, maar dat gaat binnenkort wel meer komen :j.

Tita dat is nog eens een leuke prijs voor dat jurkje.

Hier nog een fotootje van dochterlief in haar dino-longsleeve van de Hema. Beetje donker, maar geeft een idee :+ :
Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-19 12:00

I <3 dino’s

Hier altijd strikjes van haarspeldjes.com Blijven echt prima zitten.
Juul is er gelukkig wel gek op. Laat ook goed zitten. Maar ze weet ook niet echt anders.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 12:48

Oeee dat shirtje is gaaf

Heb wel dino Rompers gekocht bij de Hema een groene versie kleurtjes zo mooi zacht passen overal bij

Mijn lijkje draagt alles, ze kan alle kleuren hebben ze is even wit als kindje van Lau (Julia) maar toch door haar as-blonde haren en grijze ogen staat alles... behalve zwart en wit vind ik

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 13:19

geinig truitje Jitske! vind de dino's van de Hema ook tof!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 13:27

Wat leuk Jitske! Staat haar goed.

Thuis met rondlopen en spelen trekt ze vaak bandje wel af, maar onderweg blijft ze er goed af tot nu.

Ga vanmiddag naar de kapper met dr. Even beetje puntjes knippen en iets van dr pony af, dat hangt echt over en in dr ogen, wil het niet opzij doen met een speldje, dus klein stukje eraf.

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 15:13

Hier laat iréne strikjes en staartjes goed zitten, gelukkig maar want we gaan haar haar niet knippen totdat ze zelf aangeeft dat te willen en dat kan best een paar jaar duren natuurlijk. Ik vind dat net zoiets als oorbelletjes schieten bij een kind, ze moet zelf kunnen bepalen wat er wel en niet met haar lichaam gebeurd. (wij trekken de grens bij tandenpoetsen en nagels knippen hoort er uit hygiëne overweging gewoon bij)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 15:33

Nou hier gaat z'n matje toch echt eraf, hij begint op die voetballer te lijken :')

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 15:41

Ik vind haren knippen dichter bij hygiëne liggen dan bij gaatjes schieten eigenlijk. Zou je het bij een jongetje ook lang laten dan?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 15:42

Mijn jongen heeft van dat sluike dunne haar. Echt geen porem als dat te lang wordt :=

Oorbellen schieten bij baby’s en peuters vind ik echt bizar :\

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 15:43

Hier afgelopen week al voor de twee keer wat bijgeknipt bij haar oren.. Ze mag best langere haren maar ik wil nu dat ze er wel een beetje fatsoenlijk bijloopt := Oorbellen gaan we hier ook echt niet aan beginnen op deze jonge leeftijd.

Deze dino longsleeve vond ik zo schattig en prima kunnen voor een meisje <3. Dit is maat 80, past ze nu echt makkelijk in ineens, groeispurtje..

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 15:47

Hier ook gewoon haar knippen, hij had anders nu gewoon al staarten gehad haha.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 15:51

Maar inderdaad oorbellen pas na als ze ouder zijn. Ik kreeg ze na mijn A of B geloof ik, na heel lang zeuren want ik moest het zéker weten van mijn mamsie.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 15:53

Ik kreeg ze ook na een zwemdiploma, maar eenmaal bij de gaatjesschieter wilde ik niet meer.
Toen kreeg m’n zusje ze :')
Heb ze uiteindelijk wel met een jaar of 14 nog laten schieten maar inmiddels zijn ze niet meer in gebruik :P

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 15:57

Ik heb als voorbeeld gediend om te laten zien aan mijn zus dat het niet erg was. Initieel ging ik ze dus krijgen bij mijn 1ste communie, t is dus een jaar vroeger geworden :=

Vind haar knippen en gaatjes schieten wel in andere catogerie vallen. Haar knippen is pijnloos, groeit terug en ook vorm van hygiëne.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 16:00

MarcoBorsato schreef:
Maar inderdaad oorbellen pas na als ze ouder zijn. Ik kreeg ze na mijn A of B geloof ik, na heel lang zeuren want ik moest het zéker weten van mijn mamsie.

Mijn dochter denkt nu volgfens mij dat het bij het afzwemmen hoort, ze vraagt het dus serieus al 2 jaar (ze is nu 4), maar ik heb als grens gesteld dat ze eerst moet kunnen zwemmen.

Knippen doen we hier wel, maar echt alleen hele kleine puntjes omdat het onderste anders in elkaar kroest (klit).
Maar ze wil zo graag lang haar dat het echt bij die iniemini puntjes knippen blijft, puur voor de mooi en het gemak met kammen..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 16:03

Ik vind haren eigenlijk niet zoveel met hygiëne te maken hebben. Mijn partner heeft haar tot net boven z'n billen. Als dat is wat mijn kind wil dan is dat prima, maar nu mensen hem steeds meisje noemen wil ik het een stukje korter.

Ik vind de dochter van litilaura totaal niet onhygiënisch met haar lange haren, ik vind haar prachtig!

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 16:03

Toch vind ik haar knippen wel iets lastigs. mijn zusje wil steeds maar de schaar in Ninthe haar haar zetten "want dan is het allemaal mooi op 1 lengte". Ik vind dat ze prachtig haar heeft en het hoeft van mij dus niet. Wanneer laat je haar vanuit hygiene oogpunt knippen? Het komt bij Ninthe niet in haar mond oid terecht want mag haar haar gewoon vlechten of in staartjes doen.

ter illustratie, Ninthe haar haar:

Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 16:06

Lekker laten zitten Danielle, het is prachtig en je moet leven en kiezen naar je eigen maatstaven!

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 16:15

Oh nee, ik bedoelde niet dat lang haar onhygiënisch is, maar meer dat ik het persoonlijk niet te vergelijken vind met gaatjes schieten.

Prachtig juist Daniëlle!

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 16:20

Ik bedoel niet dat het niet hygiënisch is maar in vergelijk m vind ik haren knippen meer onder de catogerie nagels knippen,tanden poetsen vallen dan de catogerie gaatjes in de oren laten schieten.