Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, uitzonderingen waren laatste dag vrijwilligerswerk (na 5 jaar vorig jaar opgehouden , 5 dagen een ballonevenement .) Dan waren er op zondag muntjes over en die de pot in en zuipen met alle vrijwilligers
, en ik drink nooit dus had hem vaak hangen 
En in de winter kruidenbitter.. nomnom..

Ik dacht nu komt het mensen gaan met babies smijten maar nee het bleef beschaafd Sizzle schreef:Ik zag in het dierenfeitjes topic dat sommige buideldieren hun babies gebruiken om van een roofdier te ontkomen door de baby naar het roofdier te gooien![]()
Ik zag ineens een parallel met mensen die hun buggy pontifikaal het zebrapad op schuiven als een soort dwang middel om te stoppen
Sizzle schreef:Ik zag in het dierenfeitjes topic dat sommige buideldieren hun babies gebruiken om van een roofdier te ontkomen door de baby naar het roofdier te gooien![]()
Ik zag ineens een parallel met mensen die hun buggy pontifikaal het zebrapad op schuiven als een soort dwang middel om te stoppen
Sizzle schreef:Ik zag in het dierenfeitjes topic dat sommige buideldieren hun babies gebruiken om van een roofdier te ontkomen door de baby naar het roofdier te gooien![]()