Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 18:15

ScarOfWars schreef:
Mijn vader die meteen boos wordt als mijn mams gewoon fatsoenlijk zegt dat de tv hard staat. En pa wordt meteen boos want "hij staat niets voor niks zo hard want ik hoor het niet". Ja koop dan een gehoorapparaat ipv boos te worden.

herkenbaar en ik ben letterlijk aan 1 kant bijna doof :')

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 18:18

CharIsabella schreef:
ScarOfWars schreef:
Mijn vader die meteen boos wordt als mijn mams gewoon fatsoenlijk zegt dat de tv hard staat. En pa wordt meteen boos want "hij staat niets voor niks zo hard want ik hoor het niet". Ja koop dan een gehoorapparaat ipv boos te worden.

Oh wow.. nu al bijna doof aan 1 kant.. jeetje..

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 18:19

Ergeren is niet het juiste woord maar bedroefd om de situatie die zich hier vanochtend in de straat heeft afgespeeld. Een 12 jarige is dood gestoken door zn vader, de oudere broer heeft gelukkig weg kunnen rennen maar wel met zn gestoorde vader achter hem aan. De politie heeft de vader kunnen aanhouden en in de boeien geslagen. Moeder is niet in beeld en woont in Duitsland. Ze woonde hier nog niet zo heel lang ik denk 2 maanden. Maar toch voeld het raar dat wij er zo langs zijn gereden toen het allemaal gebeurde en wij niks hebben opgemerkt. We stonden zelfs nog bijna stil voor het huis omdat er een kat overstak... De aankomende dagen brand ik een kaarsje voor het jongetje en morgen ga ik bloemen neerleggen. Arme jongen en zijn oudere broer van 15 heeft dit allemaal zien gebeuren :(:)

(Sorry als het een warrig verhaal is maar ik moest het echt even kwijt)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 18:27

Boompje1985 schreef:
Ergeren is niet het juiste woord maar bedroefd om de situatie die zich hier vanochtend in de straat heeft afgespeeld. Een 12 jarige is dood gestoken door zn vader, de oudere broer heeft gelukkig weg kunnen rennen maar wel met zn gestoorde vader achter hem aan. De politie heeft de vader kunnen aanhouden en in de boeien geslagen. Moeder is niet in beeld en woont in Duitsland. Ze woonde hier nog niet zo heel lang ik denk 2 maanden. Maar toch voeld het raar dat wij er zo langs zijn gereden toen het allemaal gebeurde en wij niks hebben opgemerkt. We stonden zelfs nog bijna stil voor het huis omdat er een kat overstak... De aankomende dagen brand ik een kaarsje voor het jongetje en morgen ga ik bloemen neerleggen. Arme jongen en zijn oudere broer van 15 heeft dit allemaal zien gebeuren :(:)

Ik las het al op Arnhem nieuws echt heel er! Een vriendin van mij woont ook daar in de buurt. Echt zo heftig, snap niet waarom je dat zou doen.

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 18:30

Mensen die met dit weer niet hun dimlicht voeren.. laat je zien ;(

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 18:48

Wat verdrietig Boompje1985 ;(

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 18:51

ScarOfWars schreef:
CharIsabella schreef:

best handig hoor ik zet mensen die zeuren altijd aan die kant :')
komt door de chronische ontsteking in mn binnenoor waardoor mn gehoor steeds slechter word

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 18:54

CharIsabella schreef:
ScarOfWars schreef:

komt door de chronische ontsteking in mn binnenoor waardoor mn gehoor steeds slechter word

Okay ja dat is wel handig. :')
Jeetje.. lijkt mij echt vreselijk..

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 18:55

De broodtrommel met beschimeld brood onder het bed van onze dochter :r

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 18:59

Boompje1985 schreef:

Wat heftig zeg! Logisch dat je het ff kwijt moet als je er praktisch naast woont..

Oke, net gekeken waar het was aangezien ik arnhem hoorde: wij hebben daar tegenover gewoond. Wonen er nu 3 km vanaf.

Echt heftig voor de familie, hoop dat moeder wat kan betekenen voor ze.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 19:13

Hangover #)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 19:22

Dat ik keihard moet werken om iets voor kerst af kan krijgen, maar mijn man de hele dag de hort op is en als hij thuis komt moet ik ineens vanalles mee gaan doen.
Ja hallo, doe dat een keer alleen ofzo, zo krijg ik het nooit op tijd af!

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 19:46

CharIsabella schreef:

Heee zoiets heb ik ook regelmatig! Wordt bij mij steeds operatief verwijderd!
Heb toevallig 7 januari weer een mri ter controle

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 20:45

Benthhh schreef:
CharIsabella schreef:

Heee zoiets heb ik ook regelmatig! Wordt bij mij steeds operatief verwijderd!
Heb toevallig 7 januari weer een mri ter controle

Mijn vriend heeft dit ook en een collega van mij toevallig ook. Beide zijn ook doof aan een kant. Hoor steeds vaker dat mensen dit hebben.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 21:19

Ik hoorde het op de radio Boompje1985, echt verschrikkelijk wat er gebeurd is :'(

Ik was helemaal blij dat ik via marktplaats een plafondlamp had gevonden met bluetooth speaker erin..
Wilde graag zo'n lamp voor in mijn nieuwe woning maar hij was in de winkel te duur met het budget wat ik heb :')

Na blijkt de afstandsbediening bediening er niet bij te zitten dus heb er niets aan :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 21:23

Lieszje schreef:
Ik hoorde het op de radio Boompje1985, echt verschrikkelijk wat er gebeurd is :'(

Ik was helemaal blij dat ik via marktplaats een plafondlamp had gevonden met bluetooth speaker erin..
Wilde graag zo'n lamp voor in mijn nieuwe woning maar hij was in de winkel te duur met het budget wat ik heb :')

Na blijkt de afstandsbediening bediening er niet bij te zitten dus heb er niets aan :+

Wat sneu...
Vraag anders in een winkel waar ze die lampen verkopen of ze een losse afstandbediening hebben ervoor?

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 21:26

Het is een lamp die bij de Lidl vandaan komt.
Helaas verkopen ze (de volledige lamp) hem alleen nog in de webshop van België en die verzend niet naar NL.
Denk dat ik de Lidl gewoon een bericht ga sturen of ze er toevallig nog aan kunnen komen.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 21:27

Aan dat ik zo twijfel over wat ik moet doen qua paardrijden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 21:27

Ik ben van België en wil hem wel doorverzenden? Van België naar Nederland is dat €8.50 via postNL

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 21:32

Omdat de treinen weer allemaal weer vertraging hadden. Werd ook niet even duidelijk neergezet of medegedeeld. Stond alleen een bord met 'niet instappen' toen de trein er eenmaal stond. Iedereen werd naar een ander spoor gestuurd. Ben daar in gaan zitten. Was er geen machinist. De andere trein die ik eigenlijk had moeten hebben, reed gewoon weg. Nu ben ik veel later thuis en kan ik geen 'boodschappen' meer doen -O- En het regent waarschijnlijk als ik er ben dus moet door de regen naar huis fietsen. Ben echt heel chago :').

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 21:33

Dat is lief van je DeMolenhoek!
Moet alleen eerst even kijken of ik geen grote tegenvallers meer krijg met het klussen :')
Die zijn nu even belangrijker dan een lamp :o

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 22:17

casperzazoe schreef:
Dat ik geen bus kan boeken van de stad naar de plek waar ik naar toe moet. Online kan je niks vinden maar last minute zit alles vol natuurlijk want het is kerst. Vlucht is 250 euro voor één uur, taxi is gevaarlijk. Ik moet naar m'n nieuwe werkplek dus zou fijn zijn als ik daar optijd kan zijn.. iets met eerste indruk enzo _-:(

Oh en ik heb gruwelijke honger maar de kleine winkels hier zijn vies en moet eerst dit regelen voor ik naar de supermarkt kan :+

Na 6uur strijden eindelijk een betaalbare (kinda) vlucht geboekt. Krijg ik nu een berichtje dat het het verkeerde vliegveld is, of ik het ff om wil boeken. Tuurlijk, heb een oneindig budget joh.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 22:19

Wel een klein lichtpuntje wat betreft de lamp :P
Gelukkig moet hij alsnog aangezet worden met een schakelaar.
Dus kan hem als normale lamp gebruiken, is hij niet helemaal kansloos :')

Edit:
Ergenis (voorlopig) weg :D
Bericht van de verkoper terug, hij is hem vergeten erbij te doen en stuurt hem alsnog op :D

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 22:35

Dat mijn oortjes voor de tweede keer deze week op stal uit mijn zak zijn gevallen. Ik denk toen ik mijn handschoenen aantrok. Morgenochtend dus even snel zoeken, en anders moet ik weer nieuwe bestellen.
Spoiler:
Voor het eerst in 5 jaar ofzo, maar toch.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 22:38

Speciale oortjes of normale?
Heb nog een paar nieuwe liggen volgens mij.