Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 20:11

Jaaa en goede gesprekken gevoerd met iemand :D

Ja of het verstandig is weet ik niet, maar f*ck it.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 20:12

Ik kon het niet laten, flauw. Fijn je gesproken te hebben.

Verstand komt met de jaren, heb je nog alle tijd voor. Heb je thuis afgesproken?

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 20:15

Ik ben echt zo klaar met de onzekerheden en het inzetten van radiostilte van de andere partij. Mijn ex kon er ook wat van. Passief agressief gedrag. Hemel.. what a waste of time. Echt. Dat gedrag helpt je niet vooruit hoor.

Dus ik leef mee met ieder die daar nu midden in zit! Kies voor jezelf. Dat is altijd de moeite waard :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 20:15

Ha gekwetste zieltjes schept een band he :D

Jup thuis. Heb m’n detective skills erop losgelaten, lijkt allemaal prima. En 1x piepen en de buurman staat voor de deur :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 20:19

Date van zaterdag ook nog steeds radiostilte, alles verwijderd, klaar ;)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 20:33

SophievdV schreef:
Ik ben echt zo klaar met de onzekerheden en het inzetten van radiostilte van de andere partij. Mijn ex kon er ook wat van. Passief agressief gedrag. Hemel.. what a waste of time. Echt. Dat gedrag helpt je niet vooruit hoor.

Dus ik leef mee met ieder die daar nu midden in zit! Kies voor jezelf. Dat is altijd de moeite waard :)
Precies dit dus. En al die meelezers hier piesen in hun broek van het lachen nu :')

En zich dan vervolgens afvragen waarom ze single zijn, maar goed dat doen er hier ook genoeg. Zucht. Het is gewoon nooit goed.

Nooit.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 20:34

Berdien schreef:
Ha gekwetste zieltjes schept een band he :D

Jup thuis. Heb m’n detective skills erop losgelaten, lijkt allemaal prima. En 1x piepen en de buurman staat voor de deur :+
Pijnlijk maar waar, kwamen wat goede inzichten voorbij.

Heel goed en verstandig en als buurman er niet is, bellen. Ik kan niet veel doen vanaf hier, maar wel heel boos reageren via de tel :P

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 20:37

Het komt heus wel goed :j Heus! Misschien hadden we toch voor die fles wijn moeten gaan.

Hahahaha ja is goed 'Nee nee nee je mag haar NIET vermoorden en NIET in de vriezer stoppen. Foei.'

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 20:39

En daarom vind ik daten en het begin van verliefdheid ruk! Ik krijg zo vaak te horen; wat leuk dat daten en prille liefde, jij kunt dat nu allemaal weer mee maken! Maar ik vind dat helemaal niet zo leuk! Om de dingen die jullie en ikzelf mee maken :') En ik onzekerheid stom vind want dat past mij niet :Y)

Dus voor ieder met een hart vol tie rips en duck tape na tegenvallers :(:) i hear you!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 20:50

Berdien schreef:
Het komt heus wel goed :j Heus! Misschien hadden we toch voor die fles wijn moeten gaan.

Hahahaha ja is goed 'Nee nee nee je mag haar NIET vermoorden en NIET in de vriezer stoppen. Foei.'
Ooit. Op een dag. Heus. Inderdaad, als ik dat etentje niet had waren we aan de wijn gegaan. Nu even zonder auto i.v.m. nieuwe job, maar zoals je inmiddels weet vanaf volgende maand soms in het noorden en dan aan de wijn :D

Hahaha, nou zoiets ja en vervolgens heel hard gillen :')

Rytir schreef:
En daarom vind ik daten en het begin van verliefdheid ruk! Ik krijg zo vaak te horen; wat leuk dat daten en prille liefde, jij kunt dat nu allemaal weer mee maken! Maar ik vind dat helemaal niet zo leuk! Om de dingen die jullie en ikzelf mee maken :') En ik onzekerheid stom vind want dat past mij niet :Y)

Dus voor ieder met een hart vol tie rips en duck tape na tegenvallers :(:) i hear you!
Ik roep dat al zo lang, die eerste 2/3 maanden hoeven voor mij niet zo. En echt, daten nu is anders dan vroegere jaren, lijkt het wel.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 20:51

Bon_ita schreef:
Ik ben eigenlijk wel een beetje verdrietig. Mijn tinderdate/half relatie heeft ineens de radiostilte uitgevonden. Afgelopen donderdag nog super leuke dag gehad samen en sindsdien vanuit hem geen contact meer. Heb een aantal keer gevraagd hoe het met hem ging omdat hij beetje grieperig was en dan krijg ik wel een antwoord maar daar blijft het ook bij.

Heb hem een aantal dagen met rust gelaten en vanmiddag weer een berichtje gestuurd. Kreeg meteen reactie en zowaar ook een wedervraag maar het gesprek is inmiddels weer dood. Hij belt me ook niet meer terwijl we dat op regelmatige basis deden.

Nu heb ik 3 stemmetjes in mijn hoofd. De ene zegt fiets it, ga verder met je leven en je ziet wel of hij weer uit zichzelf contact opneemt. De ander zegt je wilt hem niet kwijt, dus blijf zelf contact opnemen. En het 3e stemmetje is aan het huilen :')

#dramamodusuit.

Half relatie zeg je? Dan is er nog een vierde optie om gewoon te zeggen dat je merkt dat hij wat stiller is en of er iets is/hij geen interesse meer heeft? Dat zou ik in ieder geval dan ipv er steeds over te piekeren!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 20:53

Ik heb het date gedeelte gewoon altijd overgeslagen. :')
Geen awkward gedoe, rare stiltes tijdens een etentje of wat dan ook.
Ben ze ook altijd in het wild tegengekomen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 20:54

Oh ik vind daten en elkaar ontdekken op zich best wel leuk. Maar het gezeik wat er soms bij komt gewoon niet. Echt. Niet.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 20:56

*\o/* *\o/* *\o/*

Afbeelding

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 20:57

De gezichten van die twee, geweldig :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 20:58

Mnaaahhh ja is wel beetje waar maar het is niet altijd wat je er zelf van maakt. Sommige dingen doen gewoon pijn.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 21:00

Berdien schreef:
Mnaaahhh ja is wel beetje waar maar het is niet altijd wat je er zelf van maakt. Sommige dingen doen gewoon pijn.
Klopt.

Je bent we scherp vandaag zeg.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 21:02

Vandaag? Altijd {:}

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 21:07

Ailill schreef:
Berdien schreef:

Ooit. Op een dag. Heus. Inderdaad, als ik dat etentje niet had waren we aan de wijn gegaan. Nu even zonder auto i.v.m. nieuwe job, maar zoals je inmiddels weet vanaf volgende maand soms in het noorden en dan aan de wijn :D

Hahaha, nou zoiets ja en vervolgens heel hard gillen :')

Rytir schreef:

Ik roep dat al zo lang, die eerste 2/3 maanden hoeven voor mij niet zo. En echt, daten nu is anders dan vroegere jaren, lijkt het wel.

High 5!

En berdien juist die oliebol zuigt! Maar wel stoer dat je gewoon weer lekker doorgaat! (Mis hier de spierbal emoji dus bij deze). Crazy cat ladies wil survive! :P *\o/*
Laatst bijgewerkt door Rytir op 17-05-18 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 21:08

Allereerst een knuffel voor iedereen met vaag zwijgende mannen die afhaken :(:)

Het plaatje, tjsa wel erg waar. Ik ben inmiddels van mening dat wat bertreft daten, of eigenlijk meestal wel mensen zichzelf en elkaar kwellen door in te vullen wat de ander wel zal bedoelen, denken, menen. Aannames, vooroordelen, denken dat een ander wel een dubbele agenda of bodem zal hebben. Terwijl dat vaakmisschien niet eens het geval is.

Bj voorbaat bij een minder contact er van uit gaan dat iemand niet geinteresseerd is of wat ook. Terwijl niet iedereen de grootste typer is of domweg druk of andere dingen aan het hoofd of wat ook. De beste manier is gewoon vragen is er wat aan de hand dat je minder berichten stuurt/lang stil blijft/het nu te ver vindt enz. Heb geleerd dat er vaak gewoon geen reden is maar het gewoon zo is gelopen. Misschien even eng want het antwoord kan ook pijn doen, maar de onzekerheid is dan wel meteen weg. En heb je duidelijkheid over het hoe en wat. Voorkomt een hoop onnodige pijn denk ik.

Wat mijn vader altijd zegt de mens lijdt het meest van het lijden dat hij vreest.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 21:13

Crazy cat ladies rule inderdaad! *\o/* {:}

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 21:27

Crazy dog lady hier :D

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 21:28

Zo mijn date is net weg. Heel gezellig gehad en ook even fijn gepraat over hoe het vorige keer gegaan is. Ook al afgesproken dat we elkaar zondag weer zien, aangezien onze bak ijs nog niet op is :+
En pluspuntje, hij is een crazycatman, dus stél dat het wat zou worden kan ik alsnog een crazycatlady worden :D
Maar waar jullie het over hadden, wel weer de onzekerheid dat het toch weer niet wederzijds was of hij uiteindelijk toch weer niet door wil ofzo.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 08:41

Fijn Yvanka!! Maar die onzekerheid is niet leuk :n

HIer komt er geen 3de date en vind dat eigenlijk wel prima :+ We swipen weer door!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 08:47

Nee klopt, en natuurlijk heb je dat heel vaak wel na een date (op de enkele gevallen na dat je direct al weet dat het goed zit), maar ik sta er nu natuurlijk wel extra bij stil door de vorige keer. Maar hij heeft gister nog meerdere keren gezegd dat hij het écht heel leuk vond e.d. dus ik denk dat ik me maar even over die onzekerheid heen moet zetten. En hij moet sowieso langs komen, want ik heb zijn ring nog :Y)