Ja of het verstandig is weet ik niet, maar f*ck it.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SophievdV schreef:Precies dit dus. En al die meelezers hier piesen in hun broek van het lachen nuIk ben echt zo klaar met de onzekerheden en het inzetten van radiostilte van de andere partij. Mijn ex kon er ook wat van. Passief agressief gedrag. Hemel.. what a waste of time. Echt. Dat gedrag helpt je niet vooruit hoor.
Dus ik leef mee met ieder die daar nu midden in zit! Kies voor jezelf. Dat is altijd de moeite waard

Berdien schreef:Pijnlijk maar waar, kwamen wat goede inzichten voorbij.Ha gekwetste zieltjes schept een band he
Jup thuis. Heb m’n detective skills erop losgelaten, lijkt allemaal prima. En 1x piepen en de buurman staat voor de deur
Heus! Misschien hadden we toch voor die fles wijn moeten gaan.
En ik onzekerheid stom vind want dat past mij niet
i hear you! Berdien schreef:Ooit. Op een dag. Heus. Inderdaad, als ik dat etentje niet had waren we aan de wijn gegaan. Nu even zonder auto i.v.m. nieuwe job, maar zoals je inmiddels weet vanaf volgende maand soms in het noorden en dan aan de wijnHet komt heus wel goedHeus! Misschien hadden we toch voor die fles wijn moeten gaan.
Hahahaha ja is goed 'Nee nee nee je mag haar NIET vermoorden en NIET in de vriezer stoppen. Foei.'

Rytir schreef:Ik roep dat al zo lang, die eerste 2/3 maanden hoeven voor mij niet zo. En echt, daten nu is anders dan vroegere jaren, lijkt het wel.En daarom vind ik daten en het begin van verliefdheid ruk! Ik krijg zo vaak te horen; wat leuk dat daten en prille liefde, jij kunt dat nu allemaal weer mee maken! Maar ik vind dat helemaal niet zo leuk! Om de dingen die jullie en ikzelf mee makenEn ik onzekerheid stom vind want dat past mij niet
![]()
Dus voor ieder met een hart vol tie rips en duck tape na tegenvallersi hear you!
Bon_ita schreef:Ik ben eigenlijk wel een beetje verdrietig. Mijn tinderdate/half relatie heeft ineens de radiostilte uitgevonden. Afgelopen donderdag nog super leuke dag gehad samen en sindsdien vanuit hem geen contact meer. Heb een aantal keer gevraagd hoe het met hem ging omdat hij beetje grieperig was en dan krijg ik wel een antwoord maar daar blijft het ook bij.
Heb hem een aantal dagen met rust gelaten en vanmiddag weer een berichtje gestuurd. Kreeg meteen reactie en zowaar ook een wedervraag maar het gesprek is inmiddels weer dood. Hij belt me ook niet meer terwijl we dat op regelmatige basis deden.
Nu heb ik 3 stemmetjes in mijn hoofd. De ene zegt fiets it, ga verder met je leven en je ziet wel of hij weer uit zichzelf contact opneemt. De ander zegt je wilt hem niet kwijt, dus blijf zelf contact opnemen. En het 3e stemmetje is aan het huilen
#dramamodusuit.
Ailill schreef:Berdien schreef:Ooit. Op een dag. Heus. Inderdaad, als ik dat etentje niet had waren we aan de wijn gegaan. Nu even zonder auto i.v.m. nieuwe job, maar zoals je inmiddels weet vanaf volgende maand soms in het noorden en dan aan de wijnHet komt heus wel goedHeus! Misschien hadden we toch voor die fles wijn moeten gaan.
Hahahaha ja is goed 'Nee nee nee je mag haar NIET vermoorden en NIET in de vriezer stoppen. Foei.'
Hahaha, nou zoiets ja en vervolgens heel hard gillenRytir schreef:Ik roep dat al zo lang, die eerste 2/3 maanden hoeven voor mij niet zo. En echt, daten nu is anders dan vroegere jaren, lijkt het wel.En daarom vind ik daten en het begin van verliefdheid ruk! Ik krijg zo vaak te horen; wat leuk dat daten en prille liefde, jij kunt dat nu allemaal weer mee maken! Maar ik vind dat helemaal niet zo leuk! Om de dingen die jullie en ikzelf mee makenEn ik onzekerheid stom vind want dat past mij niet
![]()
Dus voor ieder met een hart vol tie rips en duck tape na tegenvallersi hear you!

We swipen weer door!