Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moestuin schreef:Ja. Verkoper en notaris. Verkoper is dood en notaris is beschermd. Daar sta je dan. Ben er kapot van. Het was echt nodig dat ze weg gingen om de eindjes terug wat dichter bij elkaar te krijgen. Heel de verkoop heb ik 0 emotie gedaan. Maar toen die trailer vertrok en ik ze hoorde roepen. Toen brak ik.
Marcella schreef:O vanavond zijn de eieren 18 dagen dus rooster eruit zou ik dan ook de eieren schouwen of gewoon zo snel mogelijk terug. En hoe lang wachten met kuikens eruit halen nadat ze geboren zijn.
rommulus schreef:Sporadisch lees ik hier wel eens mee (heb in het begin wel eens gereageerd geloof ik )...
Ik ben niet zo heel actief meer op bokt![]()
Maar wilde toch even reageren op moestuin![]()
Wij zitten in een vergelijkbaar pakket als jullie.
Al zijn het bij ons meer verborgen gebreken en aan financieel adviseur die met ons bouw depot er vandoor is gegaan en tot nu toe maar 1 aannemer die hier aan het werk is geweest zonder grove fouten te maken.
Wij komen ook iets van 1,5 ton tekort en hadden op dat moment nog geen rechtsbijstand (was de financieel adviseur vanuit gemak derhalve maar vergeten).
Na bijna 5 jaar krabbelen, huilen, vechten, etc etc alle emoties die je maar kan bedenken hebben wij zo iets van we gaan gewoon door...
Het duurt dan wel langer, maar we gaan er komen, jullie vast ook !
En het wol ? al eens geprobeerd bij moestuinders ?
Het schijnt erg goedde mulch te zijn en zeer goed voor de bodem.
Ik heb hier al verschillende goedde berichten over gelezen, misschien een idee/gedachte om eens achteraan te gaan (stort is zo zonde... maar heel goed te begrijpen)
Mizora schreef:Altijd fijn als je zo weer wat extra ruimte kan regelen. Hoe groot komen jouw jonge kuikens te zitten en hoeveel zijn het er?
Ik zit zelf nog een beetje te puzzelen met het bijverwarmen. Bij voorkeur doe ik dat zo kort mogelijk, maar ik wil het ook niet te kort doen. Ze zitten dan bij mij al wel buiten (konijnen/kippenhok), dus het zal deels van het weer afhangen. Maar wat doen jullie? Op welke leeftijd gaat de warmteplaat of lamp uit?
lizy29 schreef:Mizora schreef:Altijd fijn als je zo weer wat extra ruimte kan regelen. Hoe groot komen jouw jonge kuikens te zitten en hoeveel zijn het er?
Ik zit zelf nog een beetje te puzzelen met het bijverwarmen. Bij voorkeur doe ik dat zo kort mogelijk, maar ik wil het ook niet te kort doen. Ze zitten dan bij mij al wel buiten (konijnen/kippenhok), dus het zal deels van het weer afhangen. Maar wat doen jullie? Op welke leeftijd gaat de warmteplaat of lamp uit?
Wij kijken gewoon goed naar de kuikens. Op den duur zie je er ze steeds minder onder zitten. Zodra ze het zelf niet meer opzoeken gaat hij uit.