Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 20:22

Nou nog even terugkomend op mijn date van afgelopen week, zeer geslaagd! Tot 2u in cafe gezeten.
Avond erop elkaar weer gezien omdat er een evenement was in de stad, ik ben gelijk aan z'n vrienden voorgesteld haha

Maar nu komt het, beide avonden had hij het over nog een keer afspreken etc., hij leek ook enthousiast. Hij komt er echter niet op terug.. Ik weet niet zo goed wat ik moet, wachten tot hij wat voorstelt of zelf maar weer wat voorstellen? Ik vind het echt niet erg om nog een keer wat voor te stellen, maar wat als het nou elke keer van mijn kant moet komen..

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 20:45

Ja nee, dat is echt vreselijk.. :+ Afwachten is beter......... :n

Gewoon voorstel doen dus ;)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 21:13

Gewoon een voorstel doen.. Het hoeft ook niet altijd van de andere kant te komen natuurlijk

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 22:38

Nou mijn tindertwijfel man is net weer naar huis. Hebben geen ritje met de motor meer gemaakt door t slechte weer dus ik had n ovenschotel gemaakt waar we samen van gesmuld hebben. Daarna op de bank gehangen. In het begin vond ik t n beetje awkward dus wel even uitgesproken dat ik me wel afvroeg wat hij zou doen als die andere meid ineens weer contact zou opnemen. Hij zei ja dan moet ze dat vooral doen maar daar ga ik niet meer op in.
Oké. Dat was fijn om te horen dus vanaf dat moment was t echt weer zo fijn als eerst!
Dinsdag zien we elkaar als het goed is weer! Leukleuk!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 22:55

Ik ben toch maar weer aan het tinderen geslagen.. kom ik net dit tegen :')
Afbeelding

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 22:56

Geweldig :')

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 23:30

Hahaha die is leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 23:34

:')

Wil hem wel tegenkomen want ik heb zijn paard!!!

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 10:22

Hahahah Sinterklaas ook echt :')

Ik had een leuke date, maar heb de indruk dat ie niet klaar is voor een relatie... Hoor hem wel nog op snapchat maar das niet echt een gesprek :P

Weet eigenlijk niet of ik wel nog wil daten. Heb er deze zomer zo goed als geen tijd voor..

Nijna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 10:28

Zo nou ik heb ook weer een sad story... :(
Tijdje terug hier post geplaatst over dat tindermeneer me wel naar zich toe trekt als we elkaar zien ect, maar nooit duidelijk is... zo n onderbuik gevoel dat er iets niet klopt... Tijds duur ongeveer 4/5 maanden...
Nou dat gevoel is waar, gister filmpjes ontdekt waar hij in voor komt met een meisje wat vlogs maakt, en oh kijk ze is gelukkig zijn... ook al wist ik dat er ergens iets niet klopte.. voel me echt gen^%id
Soort van t ene weekend een Brownie (ik heb bruin haar) en het andere weekend een blondie(zij is blond) Zit wel even te twijfelen of ik dit haar ook laat weten.... Vanavond maar eens kijken of hij thuis is om toch maar even soort van verhaal te halen :(

Zijn er geen eerlijke mannen meer? :p uitverkocht denk k...

Ook ben ik ook gaan uitkijken met tel nr uitwisselen, vriendin van me had haar nr gegeven aan een tinderman, en binnen een dag kreeg ze haar eigen adres door over de app, daar woon je toch was de stelling.. wat waar was. Blijkt dat hij het via tel nr en facebook heeft kunnen achter halen waar ze woont... erg bizar...

K geloof dat ik tinder maar even op nonactief stel :p

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 10:59

Boehoe, ik kan binnenkort ook terug op Tinder..
Na ruim 4 maanden daten waarvan de laatste tijd serieus, (meer daar slapen dan hier, vriend/vriendin noemen naar andere). Dacht ik, laten we het eens aan elkaar benoemen..

Nou dat was een domper, friends with benefits.. was zijn antwoord. *zucht*

Ik heb het overigens niet eerder gevraagd omdat het goed voelde, hij ging voor me, wilde me dagelijks zien, geen andere etc. Voor mij geen aanwijzingen of onzekerheid waardoor ik bevestiging nodig had en zelf ook geen haast met het benoemen..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 11:05

Wtf wat een rare logica hebben die mannen van jullie. |o 8)7
Dat er zulke mensen bestaan zeg, je moet er toch vroeg of laat achterkomen dat het enorm kwetsend is. :o?

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 11:10

MarlindeRooz schreef:
Wtf wat een rare logica hebben die mannen van jullie. |o 8)7
Dat er zulke mensen bestaan zeg, je moet er toch vroeg of laat achterkomen dat het enorm kwetsend is. :o?

Ja, ik heb er echt wel veel overna gedacht, zag ik het dan zo verkeerd?
Maar nee, hij gaat (ging) regelmatig mee met mij en mijn vrienden iets doen, ook zij zeggen allemaal dat het logisch is dat ik dacht dat we 'een setje' waren. -O-

Nouja, ook wel fijn om te weten dat ik zelf niet helemaal gek of met een roze bril ernaar gekeken heb. Heb het nu wel afgekapt, in deze fase gaat friend with benefits niet.. Misschien over een tijdje (als ik dat dan nog wil), maar nu heb ik teveel gevoel. :\

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 11:13

Tip: Niet meer doen ook... Dan komt het gevoel zo weer terug. Laat hem maar spijt hebben en je missen! Krabbelt vanzelf wel terug! :j

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 11:19

Wauw wat een vreemde gedachtegang hebben sommige mannen...
Als jullie elkaar zo regelmatig zagen, hij mee ging naar vrienden, dan kan ik me voorstellen dat het echt als relatiemateriaal voelt!

En Nijna... ook al zo'n naar verhaal! Wat ontzettend rot..
ik zou er inderdaad wel over nadenken om haar een berichtje te sturen nadat je hem gesproken hebt...

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 11:34

MarlindeRooz schreef:
Tip: Niet meer doen ook... Dan komt het gevoel zo weer terug. Laat hem maar spijt hebben en je missen! Krabbelt vanzelf wel terug! :j

Hij is vrij hard daarin, zie het niet gebeuren -O-

Achja, kom er wel een keer overheen. Buiten dat het een deuk in mijn ego oplevert, kan ik mezelf niet echt iets verwijten en heb ik ook niet zoiets van volgende x moet ik dingen anders aanpakken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 11:37

Waar m'n broek toch ook van af zakt....

Heb je een leuk gesprek met iemand gehad, kijk je de volgende dag. Unmatched...

Nijna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 11:39

ja zelfde hier...gelukkig leren we hier weer van... maar t is niet echt tof..
Slapeloze nacht 1 is achter de rug, hopelijk volgen er niet meer..

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 13:05

Sjeee Renee wat kak!!! Friends with benefits gaat toch niet zo op in elkaars leven zou je denken? Heel raar en behoorlijk respectloos als je het mij vraagt.

En bij jou ook Nijna, wat een kl..tz.ak!!! Ben benieuwd of je hem nog te spreken krijgt..

Nou Kenyada zo kan het toch raar lopen, wel erg leuk dat het weer zo goed voelt.

Heb ook een slapeloze nacht gehad maar niet van frustratie :o ooooh wat wat het leuk gisteravond echt helemaal m'n type, tis bijna te mooi om waar te zijn whaha :') vrijdag zien we elkaar weer.

Nijna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 13:41

@lougino k ben ook benieuwd k heb m iig een berichtje gestuurd met de vraag of hij vanavond tijd heeft...
Slapeloze nacht van een niet tinder meneer toch? :D toch tinder maar skippen :p

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 14:35

Klopt Nijna, had ook niet gedacht dat het nog bestond, een man in het wild ontmoeten. Durf nog niet TE blij te zijn, blijf wel op m'n hoede na al die mafketels van de laatste maanden.
Nou afwachten maar of je een reactie krijgt..denk je dat hij weet van dat jij die filmpjes e.d. gezien hebt?

Nijna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 14:58

Wow in t wild... die hoop had ik al opgegeven :p maar t kan dus toch! misschien zijn dat wel de beste... Rustig aan iig ;)

Bericht terug gehad, hij heeft tijd vanavond.. K heb wel echt een knoop in mn buik... T zal waarschijnlijk de laatste keer zijn dat ik hem zie, raar idee en erg jammer..
Nee hij weet niet dat ik die filmpjes gezien heb, dus ik moet ook nog even bedenken hoe ik m dat ga brengen...

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 15:45

Wat een rare mannen, Renee en Nijna! Lijkt wel of de mannen van tegenwoordig een relatie maar met een korrel zout nemen, zo wordt het nog een hele klus om de man van je dromen te vinden :') Vervelend hoor!

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 16:24

Alja schreef:
Mysecrets, je bent niet verplicht om er op in te gaan???

Dat begrijp ik haha, maar het maakt het wel allemaal lekker verwarrend.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 18:01

Wow nijna wat raar. En die vlogs zijn recent van mu zegmaar?
Ik zou iig vtv zeggen dat je t ergens over wil hebben maar niet waarover. En doe voorzichtig vanavond!

Renee daar sta je ook van te kijken zeg jeetje lekker dan zoiets dat verwacht je toch niet