Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 23:07

Die hond die gezellig op onderzoek uit ging toen z'n baas mooie foto's aan het maken was en zodoende ons pad kruiste. Waardoor ik min of meer verplicht werd het mulle pad in te lopen ipv het harde pad op zoek naar het baasje. En dat mijn toch al lichtelijk overbelaste knieën mij daar nu heel dankbaar voor zijn.

Ik en mijn knieën waren dan weer wel heel erg dankbaar voor die meneer en hond die we even later tegen kwamen. Gezellig een minuut of 5 à 10 staan kletsen terwijl de honden lekker aan het rondspollen waren. Hond moe en voldaan en vrouwtje blij dat ze haar knieën even kon sparen.

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 23:57

Het krukje(ouderwets en zeer massief) dat op mn voet viel. Net op het bot richting mn grote teen.
T was binnen 5 minuten al paars gekleurd

Scamander

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 00:09

Mijn paard die besloot dat ik maar zand en grondinspecteur moest worden. 5 keer. :x

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 02:01

Dat ik nu nuchter de keet in kom lopen en een paar dronken aapjes in tegen kom...

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 09:10

Aahhhhhh rotmensen soms...

Zou iemand met zn kraan komen om de rijbak om te scheppen... Stuur hij net dat de kraan kapot is... Jaja zonder bewijs geloof ik je niet
De kraan zou gisteravond al komen

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 09:43

Aan het feit dat ik gewoon niks ga bereiken in het leven.

mellen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 10:06

Aan mijn gekneusde voet die ik heb opgelopen nadat ik samen met mijn paard ben gevallen. Genezing duurt lang en ik heb staand en lopend werk.auw auw

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 12:39

Mijn cracker met schouderham die verdwenen is en een poesenbeest met kruimels in haar snor.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 12:40

Dat outlook niet werkt op het moment dat ik het dringend nodig heb :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 12:42

Dat er een gigantische lading speelgoed onder de bank lag , katten be like..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 07:58

Aan de mist... Net schiphol - leiden over A4 gereden en ben gesloopt. Wat een fiets dichte poedersuiker zeg... Je ziet geen hand voor ogen en het enige waar je op kan letten is dat je binnen je baan blijft rijden. Dat na een nachtdienst fiets je best op... Was ook veel langer onderweg omdat je gewoon niet harder dan 90 kan rijden net die mist...

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 17:54

Dat ik steeds vaker niet meer eet puur omdat ik geen zin heb en, ongeacht dat ik weet dat het slecht is enough niet werkt... omdat ik wil afvallen...

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 19:22

Stalgenoot die niet eens haar excuses aanbiedt als haar paard mijn zadel op de grond smijt.. Zet je paard dan vast of let beter op, en zeg op z'n minst sorry. :\

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 04:51

Aan de pijn in mijn knie waardoor ik nu al wakker ben en ik droom door dir pijn ook heel raar

Nog een dagje volhouden en dan weet ik hopelijk wat er is

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 16:36

ScarOfWars schreef:
Dat ik steeds vaker niet meer eet puur omdat ik geen zin heb en, ongeacht dat ik weet dat het slecht is enough niet werkt... omdat ik wil afvallen...

afvallen is ritme. 3x per dag een grote maaltijd en 3x per dag tussendoor.
Verbranding is afvallen. En je houd het langer vol. En dan kun je natuurlijk bewust kijken naar wat je pakt. Met een bossche bol als tussendoor werkt dat niet... :')

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 16:36

dat ik de jas niet kan vinden in de kleur die ik wil en in mijn maat...

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 17:32

Mayca schreef:
Mijn paard die besloot dat ik maar zand en grondinspecteur moest worden. 5 keer. :x

Dit dus! Dat had ik gisteren ook, maar dan 2x. Alleen wel 2x vol in de hindernis waardoor ik nu bont en blauw en beurs ben. Jij er iets aan overgehouden?

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 17:52

Aan het hoesten en de benauwdheid. Ben niks waard zo

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 18:58

Dat ik niet lekker zit op m'n werk en dat m'n bazen met een voorstel zijn gekomen om eea te veranderen, maar dat mij dat niet echt happy maakt. En ik kan er de vinger niet opleggen waarom precies niet en kan ook niet omschreven krijgen waar ik dan wel happy van zou worden.
Ik ben happy binnen dit bedrijf, maar niet binnen mijn huidige functie in de huidige vorm en om een of andere reden ben ik momenteel niet in staat om in oplossingen te denken.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 00:02

Paniekmoment; wanneer je groepsgenoot kwart voor 12 zegt dat ze het project vergeten is op blackboard in te leveren als de deadline 12 uur is... Ergermoment 1
Ik nog achter mijn laptop, dus vraag ik gelijk; is de versie op dropbox helemaal af? Krijg ik als antwoord 'ja het staat er al sinds 5 uur, zo te horen heb je er niet naar om gekeken' >;) _-:( Zeker weten joh dat dit het moment is om hiermee in discussie te gaan??

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 06:55

laraxXxemma schreef:
Paniekmoment; wanneer je groepsgenoot kwart voor 12 zegt dat ze het project vergeten is op blackboard in te leveren als de deadline 12 uur is... Ergermoment 1
Ik nog achter mijn laptop, dus vraag ik gelijk; is de versie op dropbox helemaal af? Krijg ik als antwoord 'ja het staat er al sinds 5 uur, zo te horen heb je er niet naar om gekeken' >;) _-:( Zeker weten joh dat dit het moment is om hiermee in discussie te gaan??

Wat een muts.. zij is juist laks, door vergeten het op blackboard te zetten toch?

Scamander

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 09:14

Junia schreef:
Mayca schreef:

Dit dus! Dat had ik gisteren ook, maar dan 2x. Alleen wel 2x vol in de hindernis waardoor ik nu bont en blauw en beurs ben. Jij er iets aan overgehouden?

Wat spierpijn en ook allemaal blauwe plekken. Toevallig ook met springen. Ze werd een beetje te enthousiast. :')

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 19:27

Dat ze buiten nu al het vuurwerk afschieten zijn en dat onze hond dus al helemaal in de stress is.

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 23:06

Ons Belles lichtgeraaktheid. Vroeger verleden van agressie, nu eigenlijk een heel lief paard. Helaas heeft ze nog enkele gevoelige plekjes die je niet mag aanraken zonder dat je haar in de gaten hebt. Vandaag bij het opzadelen half aangesingeld zadel wat opzij willen schuiven en... wham, ging ze onverwachts weer in de aanval.

Een beet in mijn bovenarm, ik ben van de slag gevallen, heb daar liggen roepen dat het nu es moet over zijn met dat gedrag, paard in paniek, halstertouw kapot, gelukkig stond ze nog in een paddockje. Wordt morgen een blauw ei op mijn arm denk ik (been there, done that, maar was nu toch al paar jaar geleden).

En dan sla ik in de computerles nog de deur keihard tegen mijn knie, 't is precies mijn dagje niet. :)

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 11:30

Dat ik enorme kiespijn heb. En ik op dit moment niet naar de tandarts kan omdat die vandaag gesloten is.. -O-