Ik heb even een puzzel stop. Ik bewaar ze voor echt slecht weer en eerst ff wat de deur uit.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
D_akota schreef:Voor wie interesse heeft, a.s woensdag hebben Aldi en Lidl puzzels in de aanbieding
Silvia schreef:D_akota schreef:Voor wie interesse heeft, a.s woensdag hebben Aldi en Lidl puzzels in de aanbieding
Dat zag ik ook! Bij de Aldi eentje met puzzelmat erbij. Heeft iemand enig idee wat voor een mat dat is?
De puzzel van 1.000 stukjes kost samen met de mat € 8.99
Aan de ene kant denk ik: Dat kan nooit veel bijzonders zijn, maar aan de andere kant weet je het bij de Aldi nooit.
En natuurlijk is het geen geld en als het niet veel soeps is dan pech gehad, maar ik heb me eigenlijk voorgenomen om geen meuk meer te kopen.
thirteenn schreef:Mag ik binnen vallen? Zijn er meer die gisteren een Thomas kinkade puzzel hebben gescoord bij de Aldi? Ik heb er 4 kunnen scoren en daarmee m’n collectie verdubbeld. Ben opzoek naar een lijst met alle Thomas Disney puzzels. Iemand die een lijstje heeft?
D_akota schreef:thirteenn schreef:Mag ik binnen vallen? Zijn er meer die gisteren een Thomas kinkade puzzel hebben gescoord bij de Aldi? Ik heb er 4 kunnen scoren en daarmee m’n collectie verdubbeld. Ben opzoek naar een lijst met alle Thomas Disney puzzels. Iemand die een lijstje heeft?
Ik heb er ook weer 2 bij![]()
Als je op de achterkant kan de puzzel kijkt, zie je de plaatjes van welke puzzels er nog meer zijn.
thirteenn schreef:Mag ik binnen vallen? Zijn er meer die gisteren een Thomas kinkade puzzel hebben gescoord bij de Aldi? Ik heb er 4 kunnen scoren en daarmee m’n collectie verdubbeld. Ben opzoek naar een lijst met alle Thomas Disney puzzels. Iemand die een lijstje heeft?
Tancreda4 schreef:thirteenn schreef:Mag ik binnen vallen? Zijn er meer die gisteren een Thomas kinkade puzzel hebben gescoord bij de Aldi? Ik heb er 4 kunnen scoren en daarmee m’n collectie verdubbeld. Ben opzoek naar een lijst met alle Thomas Disney puzzels. Iemand die een lijstje heeft?
Oh hoe duur zijn ze daar?
Deze vandaag afgerond. Panorama puzzel, beetje behelpen omdat ie te lang was voor m'n plaat
[ [url=m/6krb3M.jpg]Afbeelding[/url] ]