En wat onwijs fijn dat ik niet de enige ben die die jurken veel te bloot vind
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mijn vriend vroeg mij vorige maand ten huwelijk dus wij gaan volgend jaar trouwen... op de Canarische eilanden
probleem 1: ik dacht altijd bwaaaaa een bruidsjurk. Maar dan lees ik jullie topic en zie ik mensen die er al jaren mee bezig zijn met inspiratie opdoen
oeps. Ik moet dus nog beginnen met mijn "zoektocht". Zo bloot als dat laatste filmpje hoeft het in elk geval al niet te worden :-o al vind ik een open rug wel heel mooi.
. Ook rest van de bruiloft plannen ben ik pas mee begonnen toen ik gevraagd was. Komt ook dan gewoon helemaal goed hoor

. Al blijf ik haar doorgeslagen vinden in het blote
Jikkeee schreef:Ach, plots vind ik die van Pnina nog wel oké. Al blijf ik haar doorgeslagen vinden in het blote
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Lau schreef:Jikkeee schreef:Ach, plots vind ik die van Pnina nog wel oké. Al blijf ik haar doorgeslagen vinden in het blote
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dat zijn nachtjaponnen toch

Jikkeee schreef:Ach, plots vind ik die van Pnina nog wel oké. Al blijf ik haar doorgeslagen vinden in het blote
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
vec schreef:Jikkeee schreef:Ach, plots vind ik die van Pnina nog wel oké. Al blijf ik haar doorgeslagen vinden in het blote
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
De pastor en mijn oma blijven er in denk ik als ik dit aantrek...
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
beatje schreef:Jikkeee schreef:Ach, plots vind ik die van Pnina nog wel oké. Al blijf ik haar doorgeslagen vinden in het blote
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ach als bruidegom weet je zo wel welk vlees je in de kuip hebt.
Ik vind haar jurken mooi voor mensen die dat figuur ook hebben.Maar deze hele blote jurken vind ik zelfs voor hele slanke mensen niet mooi.
, de gasten misschien niet zo
Ik heb heel veel moois aangehad en uiteindelijk twee jurken die 'de jurk' leken dus nu moet ik nog kiezen! Één hooggesloten, helemaal van kant, strak met mouwtjes en verre open rug en de ander heel eenvoudig met een Organza rok over een hele simpele, vrij open jurk.. Ik heb echt geen idee, hihi!