Hermelijnhof schreef:upendo schreef:Je kan natuurlijk Nicole even een berichtje sturen in plaats van meteen juridisch advies in te winnen. Heftig.
Juridisch advies inwinnen? Gewoon een vriendinnetje een appje gestuurd die toevallig jurist is. Daarbij heb ik geen idee wie Nicole is. En meteen? Als je een beetje gelezen had had je meegekregen dat ik al meerdere malen op verschillende manieren contact heb gezocht om informatie in te winnen.
Ik weet van jou dat je regelmatig nogal snel op je tenen bent getrapt, maar in dit geval reageer ik toch even. Maak je niet druk; ik ga voor een kortingsactie bij een winkel geen juridisch advies inwinnen. Maar ik vind het leuk om te weten hoe dingen nu eigenlijk werken, vandaar mijn appje. En aangezien er hier schijnbaar ook wat onduidelijkheid was, het antwoord gedeeld.
Ik weet, uit andere topics, dat je nogal een hekel aan me hebt, maar dat hoef je hier niet te ventileren door me uit te lachen.
Dank u, fijne avond.
Edit; typo
Ik ken je naam niet eens. Ik vind het alleen behoorlijk overdreven om een ticket te kopen en dan het recht menen te hebben op korting.
Nicole is de eigenaresse, heet Nicole op Bokt.

En die persoonlijke aanval mag je links laten liggen. Kusjes!