Het kortingscode topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:55

Hermelijnhof schreef:
upendo schreef:
Je kan natuurlijk Nicole even een berichtje sturen in plaats van meteen juridisch advies in te winnen. Heftig. :')

Juridisch advies inwinnen? Gewoon een vriendinnetje een appje gestuurd die toevallig jurist is. Daarbij heb ik geen idee wie Nicole is. En meteen? Als je een beetje gelezen had had je meegekregen dat ik al meerdere malen op verschillende manieren contact heb gezocht om informatie in te winnen.

Ik weet van jou dat je regelmatig nogal snel op je tenen bent getrapt, maar in dit geval reageer ik toch even. Maak je niet druk; ik ga voor een kortingsactie bij een winkel geen juridisch advies inwinnen. Maar ik vind het leuk om te weten hoe dingen nu eigenlijk werken, vandaar mijn appje. En aangezien er hier schijnbaar ook wat onduidelijkheid was, het antwoord gedeeld.

Ik weet, uit andere topics, dat je nogal een hekel aan me hebt, maar dat hoef je hier niet te ventileren door me uit te lachen.

Dank u, fijne avond.

Edit; typo

Ik ken je naam niet eens. Ik vind het alleen behoorlijk overdreven om een ticket te kopen en dan het recht menen te hebben op korting.

Nicole is de eigenaresse, heet Nicole op Bokt. ;)

En die persoonlijke aanval mag je links laten liggen. Kusjes!

Hermelijnhof

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:11

upendo schreef:
Ik ken je naam niet eens. Ik vind het alleen behoorlijk overdreven om een ticket te kopen en dan het recht menen te hebben op korting.

Nicole is de eigenaresse, heet Nicole op Bokt. ;)

En die persoonlijke aanval mag je links laten liggen. Kusjes!

Dat is vaak zo; de pesters vergeten, de gepesten niet, maar dat geeft niet.
Het is niet zo dat ik meen recht te hebben. Ik koop een ticket dat toegang geeft tot (onder anderen) 25% korting op al je favorieten. Ik meen dus niets, dat is wat HypoStore op Instagram verkoopt.

upendo

Re: Het kortingscode topic

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:18

Net zo heftig dat je me uitmaakt voor pester. Ik geef mijn mening over iets wat jij typt. Ik zou pesten nog even opzoeken in het woordenboek.

Nogmaals, stuur Nicole een berichtje dat je heel graag een Dyon hoofdstel wil kopen, hoe groot de kans is dat daar ook korting op gegeven zal worden.

Zou ik wel met een andere toon doen dan hoe je hem tegen mij aanslaat. :)

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:56

Hermelijnhof schreef:
[ Afbeelding ]

Hoewel ik meerdere malen bericht heb gestuurd met vragen over de kortingen en de voorwaarden, kreeg ik steeds te horen dat ik die nog zou horen, zodra ze bekend zijn. Nu, 48 uur van tevoren, heb ik onderstaande mailwisseling met een medewerker van Hypostore.

Er staat niet dát er uitzonderingen zullen zijn, maar stel dat dat zo is, dan is dit toch gewoon misleiding?
Heel benieuwd, maar ik weet wel dat ik echt boos ga worden als ik geen korting krijg, terwijl ik specifiek daarvoor tickets heb gekocht (er staat tenslotte, zonder disclaimers, 25% korting op al je favoriete producten).

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Ik vind het raar dat de voorwaarden niet bekend zijn als je je kaartje koopt. Want nu weet je precies niet wat je koopt.

Als het mijn bedrijf was geweest was ik daarover vooraf transparant geweest. Het komt op mij nu een beetje over als lokkertje (net zoals je clickbait hebt) en we zien wel wat ons straks uit komt.

Hypostore is zeker schappelijk en het zal vast meevallen, maar ik snap dat je daar graag vooraf duidelijkheid over had gewild.

Hermelijnhof

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:18

Slmt9 schreef:
Ik vind het raar dat de voorwaarden niet bekend zijn als je je kaartje koopt. Want nu weet je precies niet wat je koopt.

Als het mijn bedrijf was geweest was ik daarover vooraf transparant geweest. Het komt op mij nu een beetje over als lokkertje (net zoals je clickbait hebt) en we zien wel wat ons straks uit komt.

Hypostore is zeker schappelijk en het zal vast meevallen, maar ik snap dat je daar graag vooraf duidelijkheid over had gewild.

Exact dit; ik ga van het goede uit, omdat HypoStore zo goed bekend staat, maar deze onduidelijkheid plus de rare antwoorden van de medewerkster geven een vervelend gevoel.