Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Prince schreef:Ben tot nu toe een stille meelezer, maar wil nu toch even mijn ergernis kwijt.
Ben op zoek naar bed voor zoon die op kamers gaat wonen. Staat eentje te koop in de juiste stad voor € 75. Heeft ook al iemand dat bedrag geboden paar uur terug, dus ik bied € 80 en stuur er gelijk een mailtje achteraan. Krijg ik een dag later antwoord (niemand heeft in de tussentijd nog hoger geboden) dat ik hem mag kopen voor € 100. Heb nog teruggemaild dat ik het verschil wel wil delen, dus voor 90 dan, maar nee voor minder dan 100 gaat hij niet weg. Waarom zet je dat bed dan te koop voor € 75, sorry dat snap ik echt niet. Het is dat ik het bed eigenlijk wel graag wil hebben, dus ik hou me in en ga denk ik maar mailen dat ik het wil voor dat bedrag, maar vind het wel bijzonder irritant.
fohadie schreef:Ik meld me ook weer in dit topic.
Heb 2 aquariua te koop die niet zo heel groot zijn maar die ook waarschijnlijk lek zijn. Ik heb er kleine reptielen ingehouden en de andere heb ik als fokbak voor gerbils gebruikt. Ik heb nu alleen og 2 katten en ben niet van plan om andere dieren te nemen xus mogen de bakken weg.
Nu zie ik af en toe in dit topic de vraag naar gerbilbakken voorbijkomen. Wat is volgens jullie de minimale maat voor 2 gerbils?
Magrathea schreef:fohadie schreef:Ik meld me ook weer in dit topic.
Heb 2 aquariua te koop die niet zo heel groot zijn maar die ook waarschijnlijk lek zijn. Ik heb er kleine reptielen ingehouden en de andere heb ik als fokbak voor gerbils gebruikt. Ik heb nu alleen og 2 katten en ben niet van plan om andere dieren te nemen xus mogen de bakken weg.
Nu zie ik af en toe in dit topic de vraag naar gerbilbakken voorbijkomen. Wat is volgens jullie de minimale maat voor 2 gerbils?
Ha, volgens mij was ik dat vooral.![]()
Ik geloof dat 60x40x40 wel echt het minimum is, liefst iets groter zoals 70x45x45. En het deksel is voor mij ook belangrijkIets waar ze niet doorheen kunnen knagen bijvoorbeeld haha.
Zo klein joh? De bak die ik had als opfok en nu tekoop heb is een juwel aquarium van 60 bij 30 bij 40 incl. Kap en tafeltje maar vind ik voor 2 gerbils wel erg klein. Enidd plastic onderbak moet je maar niet doen, haha.
Waar ik me vooral aan ergerde in mijn zoektocht was dat zoveel mensen een kooi met plastic onderbak van 10 cm aanbieden als gerbilkooi... Ja joh, 10 minuten en ze zijn erdoorheen, om maar niet te spreken van de rotzooi die het graven oplevert