Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Charles

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 09:46

Over die tags: ik gebruik ze niet 'zoals het hoort'. Ik gebruik het niet om meer volgers te trekken, maar vul af en toe een tag in die ik leuk vind om te doen of waarvan ik denk dat het bij mijn blog pas. Normaal gesproken krijg je een tag toegewezen door een andere blogger en dan, na het invullen, tag je zelf ook andere bloggers die deze vragen beantwoorden, maar ik tag nooit anderen omdat ik het aan iemand zelf wil overlaten of ze de tag overneemt.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 10:23

Ik ook niet, alleen soms een bekende :j. Doe ook maar soms tags, vind ze ook zo vaak zo standaard en saai. Leukste vind ik nog steeds de Guilty Pleasures de leukste die ik ben tegen gekomen :j.

Vandaag Cream Pink

En gefeliciteerd meiden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 10:37

Gefeliciteerd allemaal!
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst voor iets geslaagd ben...
:')

Tags vind ik ook gewoon leuk om te doen, vind het ook leuk om getagd te worden, maar dan wel ergens voor wat bij mijn blog past.
Moet heel eerlijk bekennen dat ik een tag ook wel eens gewoon niet doe als ik hem niet leuk vind :=
Zelf tag ik ook vaak niemand, dan kan iedereen zelf beslissen of hij de tag wil doen of niet.

Zelf was ik na alle vrolijke kleuren even toe aan wat donkers.
Zoya Storm

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 10:46

Bedankt voor alle felicitaties :D

Vandaag van mij een post over hoe je kleurrijke macro's kunt maken.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 10:50

Marit schreef:
Bedankt voor alle felicitaties :D

Vandaag van mij een post over hoe je kleurrijke macro's kunt maken.

Toevallig dat ik morgen wilde gaan experimenteren met macro's maken!

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 11:29

Nieuwe post: Onzekerheden

Ik heb even een technisch vraagje. Alle reacties op mijn posts zijn weg. |( Ze staan nog wel bij reacties maar zijn niet meer zichtbaar op mijn blog. Weet iemand toevallig hoe ik deze terug krijg?
Laatst bijgewerkt door missRosanne op 16-06-14 11:50, in het totaal 3 keer bewerkt

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 11:49

Ik plaats alleen een tag als ik hem zelf heel leuk vind. Dus puur voor mezelf en niet zozeer om meer volger/lezers te krijgen. Zo heb ik vandaag de signed books tag in een filmpje. Gewoon omdat ik hier trots op ben.

http://liveloveandbooks.wordpress.com/2014/06/16/722/

talievlietie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 16:16

Och jeetje wat gaan jullie snel!
Ik ga nu ook weer aan de slag nu mijn examen voorbij is en ik lekker vakantie heb.

Hier mijn post ,en het is een filmpje :)

Hier de link voor t filmpje alleen :)

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 16:16

Ik ben er ook weer! Was het hele weekend op Indian Summer en nou ben ik kapot. :')

Nog gefeliciteerd iedereen!

@missRosanne Ik kan je er niet bij helpen sorry.

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 16:22

Een blog over mijn blonde verdwaal actie, waarbij pijnlijk duidelijk werd hoe afhankelijk ik ben van mijn navigatie om ergens te komen.. :P

Vrouw en techniek..

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 18:50

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 18:54

chanelle14 schreef:
xIrlijn, dankje, maar uhm ben je niet in de war met de blog van Marit? :o
Ik heb er namelijk (nog) geen tutorials op staan.

Oh oeps, ik haalde inderdaad jouw shoot met die van Marit door elkaar :o Ik heb jouw blog ook even bekeken. Wat kan je práchtig tekenen zeg, wauw! En mooie fotoshoot ook :)

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:11

missRosanne schreef:
Ik heb even een technisch vraagje. Alle reacties op mijn posts zijn weg. |( Ze staan nog wel bij reacties maar zijn niet meer zichtbaar op mijn blog. Weet iemand toevallig hoe ik deze terug krijg?

Geen idee, wel vervelend! Misschien even op zo'n hulp forum kijken?
Je hebt wel een nieuwe reactie van mij op je meest recente post, mooi geschreven stuk!

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:27

Dankjewel Grassie! Ik ben al druk forums aan het afspeuren maar het valt nog best tegen. Voel me echt een digibeet. :+

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:02

Ik raak nu alleen maar meer in de war. Dat zijn toch tags voor Facebook? Voor de blog had ik iets gelezen over verbanden tussen de blogposten. Hoe dan ook. Ik heb zojuist weer een nieuwe geplaatst. Aangezien ik niet weet hoe ik op ipad een link kan plaatsen, doe ik het maar zo: www.mijnlevenals.wordpress.com

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 09:36

talievlietie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 10:36

Leuke post DnT

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 13:01

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 15:44

talievlietie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 15:48

Ik heb mijn youtube kanaal een update gegeven :)
ook zou ik nu geld kunnen verdienen met mn filmpjes en kan ik van die voor plaatjes per video instellen. Maar ik heb er nog een beetje ruzie met die optie :')

Mijn kanaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 16:13

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 17:51

Klinkt gezellig die vakantie :=.
Ik heb Tunesie echt heel anders meegemaakt. Maargoed, ik was 16, dus 11 jaar geleden en wij gingen met een schoolproject, waarvan 1 week óp een school (jup, inclusief een zielig waterstraaltje midden op het schoolplein wat als onze douche diende := ) en 1 week in een toeristische stad. Heb het totaal anders ervaren dan jij. Nu gaan er nog regelmatig kennissen heen en als ik nu de verhalen hoor, zou ik er nevernooit meer heen gaan. Maar wat je zegt: goedkope vakantie naar een warm oord, dat gaat als warme broodjes :j. Overigens hetzelfde met Egypte. Toen was ik 18 en er waren 5 hotels en 11 (!!!!) in aanbouw toen ik daar was met toenmalig vriendje. Totaal niet te vergelijken met de vakantie van vrienden die vorige maand voor het eerst zijn geweest. Onze boulevard bestond uit lokale winkeltjes, hun boulevard uit een massa hotels.. Bizar eigenlijk.

Adventure Red-Y

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 18:34

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 19:09

Haha, dat belooft wat jongens, die verhalen over Tunesië. Wij gaan nog. Mijn lief was wel enthousiast over zijn trip een paar jaar terug met zijn ex naar Tunesië.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 19:24

In principe was het ook wel prima hoor, wij zaten alleen in een behoorlijk buitengebied (het eiland Djerba) wat compleet op toerisme gebouwd is. Dat in combinatie met het hotel wat ietwat tegenviel en het niet zo goed overweg kunnen met het type Nederlander wat in dat hotel zat maakte het een beetje... Apart. Maaarrrr ik heb wel genoten hoor. Je moet je verwachtingen gewoon op een rij hebben en die had ik niet :')