Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Doe ook maar soms tags, vind ze ook zo vaak zo standaard en saai. Leukste vind ik nog steeds de Guilty Pleasures de leukste die ik ben tegen gekomen
.

Ze staan nog wel bij reacties maar zijn niet meer zichtbaar op mijn blog. Weet iemand toevallig hoe ik deze terug krijg?
chanelle14 schreef:xIrlijn, dankje, maar uhm ben je niet in de war met de blog van Marit?
Ik heb er namelijk (nog) geen tutorials op staan.
Ik heb jouw blog ook even bekeken. Wat kan je práchtig tekenen zeg, wauw! En mooie fotoshoot ook
missRosanne schreef:Ik heb even een technisch vraagje. Alle reacties op mijn posts zijn weg.Ze staan nog wel bij reacties maar zijn niet meer zichtbaar op mijn blog. Weet iemand toevallig hoe ik deze terug krijg?

.
) en 1 week in een toeristische stad. Heb het totaal anders ervaren dan jij. Nu gaan er nog regelmatig kennissen heen en als ik nu de verhalen hoor, zou ik er nevernooit meer heen gaan. Maar wat je zegt: goedkope vakantie naar een warm oord, dat gaat als warme broodjes
. Overigens hetzelfde met Egypte. Toen was ik 18 en er waren 5 hotels en 11 (!!!!) in aanbouw toen ik daar was met toenmalig vriendje. Totaal niet te vergelijken met de vakantie van vrienden die vorige maand voor het eerst zijn geweest. Onze boulevard bestond uit lokale winkeltjes, hun boulevard uit een massa hotels.. Bizar eigenlijk.