Haha nee daar zijn mijn hersenen nu te moe voor . Vanmiddag dacht ik eraan , maar toen deed router weer eigenwijs ! (Hij wou nii aan ) . Morgen zal k eens gaan zoeken
Zon is weer weg. Mijn paard had gister weer een overklaarbare snee op haar buik. Geen scherp stukje te vinden in de wei! http://i40.tinypic.com/2s1oizk.jpg
Hij zit aan de zijkant van haar buik.Omheining word altijd helemaal na gekeken. Dit is niet de eerste keer hoor,zij heeft vaker wonden gehad,ze vertrouwt iedereen en is veel te lief. Haar hoeven zijn vorige week nog netjes bekapt,kunnen dus ook niet scherp zijn ofso. Paar jaar geleden is er ook een pony van mij verkracht met een stok.Het is dus niet vreemd hoor als de jeugd weer bezig is geweest.
Verschrikkelijk, het idee alleen al ... Nu kunnen ze altijd weleens iets hebben natuurlijk, maar als het moedwillig wordt aangedaan, word ik er altijd naar van
Zon speelt hier ook ook verstoppertje, zo is 'ie er, zo is 'ie weer weg !
fargo
Geplaatst: 01-07-13 10:37
Af en toe een zonnetje en wat wolken en er staat een windje.
Het is eigenlijk best benauwd buiten... Ik was net heel even in de tuin, maar heb toch de deur maar dicht gedaan om te voorkomen dat het binnen (te veel) opwarmt.
echt hoezo komt het opeens met bakken uit de hemel vallen hier? De rest van Nederland heeft acceptabel weer en wij in het noorden regen, bewolking en wind. Het is niet eerlijK!