Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
inochiyo schreef:nooit gedacht dat ik hier mn eigen verhaal zou plaatsen. ik had op 2ehands.be een zoekertje gevonden van een C.vandenheuvel koets met bijhorend vander wiel tuig. Maar er stond geen vraagprijs bij en ook niet of de koets voor paarden of ponys was, want de foto was nogal onduidelijk.
Dus ik stuur hem volgende mail: Beste, Wat is uw vraagprijs? Is het een koets voor paarden of pony's? Mvg, Nick
Krijg ik als antwoord: Hey Dit is voor paarden en als jij niet kunt bellen dan stopt het hier looser
ik dacht mss stond er in het zoekertje verboden te mailen ofzo dus ik kijk het even na, blijkt dat er helemaal geen telefoonnr in staat!!
Nu ben ik aan het nadenken of ik hem wel terugstuur na zo'n antwoord.
inochiyo schreef:nooit gedacht dat ik hier mn eigen verhaal zou plaatsen. ik had op 2ehands.be een zoekertje gevonden van een C.vandenheuvel koets met bijhorend vander wiel tuig. Maar er stond geen vraagprijs bij en ook niet of de koets voor paarden of ponys was, want de foto was nogal onduidelijk.
Dus ik stuur hem volgende mail: Beste, Wat is uw vraagprijs? Is het een koets voor paarden of pony's? Mvg, Nick
Krijg ik als antwoord: Hey Dit is voor paarden en als jij niet kunt bellen dan stopt het hier looser
ik dacht mss stond er in het zoekertje verboden te mailen ofzo dus ik kijk het even na, blijkt dat er helemaal geen telefoonnr in staat!!
Nu ben ik aan het nadenken of ik hem wel terugstuur na zo'n antwoord.
Kirsha schreef:Bwaaah ik wilde graag een Barefoot Peony (bitloos hoofdstel) en toen vond ik er een op Marktplaats. Mooi om uit te proberen dacht ik zo, en vond het zo'n stoer hoofdstel (gewoon zwart katoenen touw). Op de Barefoot site staat dat het hoofdstel er alleen in het zwart is, ik blij, wilde een zwart hoofdstel. Krijg ik de Peony thuis, is ie bruin...Het lijkt wel geverfd, en nog ongelijk ook. Ik voel me heuuul stom nu