Neeee... Ik vind Twilight op zich best leuk, maar om je kind nou Renesmee te noemen.. Zelfs Stephanie Meyer zei ooit in een interview dat ze het echt raar vond dat mensen hun kinderen Renesmee begonnen te noemen.
En zie je het voor je?? Mensen die het als ren-esmee uit gaan spreken? (ik ken het hele Twilight niet, maar neem aan je het uitspreekt als rennesmie ofzo??)
Arm, arm kind...
Sammie
Geplaatst: 01-09-14 10:37
Je spreekt het uit als Re nes mee? Ik ken heel die serie niet, maar ik zou het niet als Ren Esmee uitspreken.
Nee ik ook niet maar er zullen vast mensen zijn die het zo zien ... Volgens mij is het een engelse serie dus vandaar dat ik dacht de dubbel n en ie op het eind....
Officieel als je kijkt naar het nederlands zou het ree nes mee zijn oid....
Xilt en Renesmee zouden ook absoluut niet mijn keuze zijn. Toch moeilijk hoor een naam uitkiezen. Wij hebben er een nodig voor ons kindje dat gelukkig pas in maart verwacht word. Maar we kunnen nog niets geschikts vinden.
Wij krijgen een meisje en de naam zijn we gelukkig wel uit, de roepnaam dan. De rest blijft nog even gepuzzel denk ik, hoewel we daar ook wel redelijk ver mee zijn . Ik vind het een normale naam .