Adriana schreef:Kijk voor de grap eens op buienradar... ik heb medeleven met degenen die in Zeeland wonen !
Jeej en het komt hierheen!!
Ik wil nu eindelijk weer eens onweer, telkens werd ik over geslagen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adriana schreef:Kijk voor de grap eens op buienradar... ik heb medeleven met degenen die in Zeeland wonen !
Unwritten schreef:Uhuh het komt ook hierheen, verwacht het tussen 9 en half 10
Annn schreef:Unwritten schreef:Uhuh het komt ook hierheen, verwacht het tussen 9 en half 10
Zorg jij even dat het via Nwk naar mij toe komt Jansel?
KiWiKo schreef:Rij ik vanmiddag met vol zonnetje uit Leiden weg........ ik dakkie van mijn auto af.......... Guns'nRoses op honderd de A12 op Richting huis (Moordrecht) kom ik bij Zoetermeer........ wordt het iets donker zegmaar........ Bij de afslag Nieuwkoop regende het behoorlijkMaar zolang je vaart heb heb je in een cabrio met regen eigenlijk geen last..... waait zegmaar over de auto heen, dus je word niet nat, hoe hard het ook regent......... maar je moet niet beneden de 70 kmpu komen, want dan regen je wel in.............
en daar sta je dan het laatste stuk in een heel, heel langzaam rijdende file....... en een dak dat op slot gaat als je harder dan 1 kmpu rijd![]()
KiWiKo schreef:Rij ik vanmiddag met vol zonnetje uit Leiden weg........ ik dakkie van mijn auto af.......... Guns'nRoses op honderd de A12 op Richting huis (Moordrecht) kom ik bij Zoetermeer........ wordt het iets donker zegmaar........ Bij de afslag Nieuwkoop regende het behoorlijkMaar zolang je vaart heb heb je in een cabrio met regen eigenlijk geen last..... waait zegmaar over de auto heen, dus je word niet nat, hoe hard het ook regent......... maar je moet niet beneden de 70 kmpu komen, want dan regen je wel in.............
en daar sta je dan het laatste stuk in een heel, heel langzaam rijdende file....... en een dak dat op slot gaat als je harder dan 1 kmpu rijd![]()
Caye schreef:KiWiKo schreef:Rij ik vanmiddag met vol zonnetje uit Leiden weg........ ik dakkie van mijn auto af.......... Guns'nRoses op honderd de A12 op Richting huis (Moordrecht) kom ik bij Zoetermeer........ wordt het iets donker zegmaar........ Bij de afslag Nieuwkoop regende het behoorlijkMaar zolang je vaart heb heb je in een cabrio met regen eigenlijk geen last..... waait zegmaar over de auto heen, dus je word niet nat, hoe hard het ook regent......... maar je moet niet beneden de 70 kmpu komen, want dan regen je wel in.............
In godsnaamHoe kom JIJ vanaf de A12 in nieuwkoop??
bedoel .. daar woon ik en de A12 is toch echt niet daar( moest je heen dan?? in dat kleine gehucht? )
KiWiKo schreef:Caye schreef:
In godsnaamHoe kom JIJ vanaf de A12 in nieuwkoop??
bedoel .. daar woon ik en de A12 is toch echt niet daar( moest je heen dan?? in dat kleine gehucht? )
Ik woon ik moordrechtkan ook een andere plaats zijn met Nieuw ervoor
![]()
maar ik dacht nieuwkoop (kan je nagaan hoe goed ik op de borden let
![]()
)
Unwritten schreef:Ja das Nieuwerkerk a/d IJssel
En laat ik daar nou net wonen
KiWiKo schreef:Unwritten schreef:Ja das Nieuwerkerk a/d IJssel
En laat ik daar nou net wonen
hyahahah dan regent het bij jou nu ook![]()
![]()
moet je je even voorstellen dat ik bezig ben met een verbouwing en mijn huis nu ook een halve cabio is![]()
![]()
heb net maar wat pannen neergezet, want mijn aannemer heeft vrees ik niet helemaal het zeil goed over het dakloze gedeelte gedaan
Annn schreef:Adriana schreef:Kijk voor de grap eens op buienradar... ik heb medeleven met degenen die in Zeeland wonen !
Jeej en het komt hierheen!!
Ik wil nu eindelijk weer eens onweer, telkens werd ik over geslagen