Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kosseh schreef:Wat is er met het weer? Staat geen sneeuw of kou toch, of alleen hier niet?
Mijn dubbele ergenis:
Had op de site van een winkel gezien dat ze veel skibroeken in mijn maat hadden, maar wilde niet bestellen omdat ik nergens kan vinden hoe ze vallen.
Had wel 3 verschillende maten oer model kunnen bestellen, maar dat vind ik toch wel echt zonde.
Vandaag kon ik eindelijk een keertje langs (anders dan elke zondag als ze dicht zijn als enige van het centrum, leven niet meer ik 1800..). Kom ik die winkel in geen skibroeken te bekennen. Hadden ze volgens de verkoper alleen online. Ook niks van het zelfde merk om een beetje te pijlen hoe de maat voering/lengte is. Met wel dikke benen/billen maar geen buik is dat nog wel eens een uitdaging. Aantal grotere maten winkels gaan er van uit dat als je dik bent je alleen een buik hebt en nog geen billen.. daarnaast ook nog wat langer vallende nodig.
Conclusie nu moet ik dus als nog veel verschillende bestellen. De vrouw kon mij namelijk ook niet vertellen of de broeken lang/kort vielen of wat dan ook.
zonnebloem18 schreef:Bij meer dan 350 a 400 mg is dit het resultaat. Ik zou echt even een paar dagen stoppen en kijken wat er dan gebeurt.
Polarize schreef:xPabloBokt schreef:Afgewezen..
Balen![]()
Ik heb net mn stagebegeleider ontmoet, zou alleen een gesprek zijn maar ik heb meteen een deel van een les meegedraaid en geholpen dingen klaar zetten voor de open dagwas hier natuurlijk niet echt op voorbereid, dus had geen lunch mee niks en draai de hele ochtend al op een rijstwafel
DuoPenotti schreef:![]()
je zit in roerige tijden.
En het huis van je oom, is dat verkocht?