Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marcella schreef:Jankbuien.
Zebrastreep schreef:Nog 1 dag overleven op vakantie. Nog 1 nacht beroerd slapen...
En aan de andere kant snap ik mijn lijf totaal niet. Ik kan prima een lange wandeling maken. Maar ik raak continue in paniek om mijn hart. Alle spieren rondom mijn borst zitten vast en zijn mega gespannen.
Ben nu wel zo radeloos dat ik medicatie overweeg om geestelijk wat rustiger te worden. Terwijl ik daar liever echt niet van ben. Maar ik ervaar te weinig rust waardoor ik niet kan herstellen.
prompter schreef:De kleuterklas van 60+ die voor ons was bij de covid vaccinatie. De ene vergeet zich aan te melden, de ander laat al zijn spullen vallen, weer een ander heeft een overhemd met lange mouwen aan dat hij niet open krijgt, de volgende blijft maar staan praten tegen de prikker die duidelijk door wil. Wat een bende en dat voor een simpel prikje
hahahatsjoe schreef:prompter schreef:De kleuterklas van 60+ die voor ons was bij de covid vaccinatie. De ene vergeet zich aan te melden, de ander laat al zijn spullen vallen, weer een ander heeft een overhemd met lange mouwen aan dat hij niet open krijgt, de volgende blijft maar staan praten tegen de prikker die duidelijk door wil. Wat een bende en dat voor een simpel prikje
Dat er nog mensen zijn die een covid vaccinatie nemen na alles wat daarover naar buiten gekomen is (over bijwerkingen e.d.), bizar
hahahatsjoe schreef:prompter schreef:De kleuterklas van 60+ die voor ons was bij de covid vaccinatie. De ene vergeet zich aan te melden, de ander laat al zijn spullen vallen, weer een ander heeft een overhemd met lange mouwen aan dat hij niet open krijgt, de volgende blijft maar staan praten tegen de prikker die duidelijk door wil. Wat een bende en dat voor een simpel prikje
Dat er nog mensen zijn die een covid vaccinatie nemen na alles wat daarover naar buiten gekomen is (over bijwerkingen e.d.), bizar