Ik blijf het stom vinden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paddington schreef:Ik kijk als vrouw ook graag de F1
paddington schreef:Ik kijk als vrouw ook graag de F1
Britta31 schreef:De waterbak staat al 3 weken in de wei,vanmorgen 1 meter verder gezet op zijn kant.Durft de pensionmerrie er niet langs,ze heeft wedstrijden gelopen,dus bomproof.Gekke muts.
fleurtjeuh schreef:Ik heb NDA training(non disclosure agreement) en de training wordt gegeven in het engels.
Dat is geen enkel probleem.
Maar iedere r is een w en ik wordt helemaal gek.
Wights
Pwopewties
Thwow it away
Tewm
Pewiod
Polarize schreef:We hebben een draver op stal die meer dan een ton aan prijzengeld bij elkaar heeft gelopen op de baan, maar als de dood was voor een shetlander
Zouden ze mij kwijt raken op stage als ik tussen mijn lessen door even een rondje ga lopen in de zon? Het is echt zo lekker buiten
Niobe schreef:fleurtjeuh schreef:Ik heb NDA training(non disclosure agreement) en de training wordt gegeven in het engels.
Dat is geen enkel probleem.
Maar iedere r is een w en ik wordt helemaal gek.
Wights
Pwopewties
Thwow it away
Tewm
Pewiod
Oh wat irritant![]()
Bij ons moeten we per se van die suffe online trainingen volgen die eigenlijk altijd alleen maar over phishing en corruptie gaan.
Als we het niet doen, wordt er gedreigd met waarschuwingen en ontslag![]()
Prima als het zo belangrijk is, maar laat het dan in elk geval niet inspreken door zo’n irritante AI stem die een slecht vertaalde tekst voorleest.
Niobe schreef:De reactie van een collega met als toevoeging: "Dat zou jij toch moeten weten".
Eh ja. Als jij mijn vraag nou goed leest, dan weet je dat ik iets heel anders vroeg.