Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niobe schreef:Ik heb lang dik haar (al is het tegenwoordig wel wat dunner door de oude dag) maar dat is met een uur of 2 droog.
Fohnen wordt mijn haar echt beroerd van.
Bizar dat dat zo kan verschillen eigenlijk
_San87_ schreef:Niobe schreef:Ik heb lang dik haar (al is het tegenwoordig wel wat dunner door de oude dag) maar dat is met een uur of 2 droog.
Echt? Bij mij duurt dat rustig een halve dag.
JudithGigi schreef:Besloten dat ik met mijn lange haren toch maar een föhn nodig heb. Even online gekeken wat zoiets kost, en nu besloten dat ik er toch geen nodig heb. Slaap wel gewoon met lelijk nat haar![]()
Nee even serieus, 400 euro voor een föhn?
hagelslag schreef:Afstandbediening kwijt geraakt en nergens te vinden.
Wasmachine is eerder deze week stuk gegaan en nu word er getwijfeld welk merk.
Ik wou graag als volgende een miele...
Maar naja... prijs en oom daar krijg je niet zo lang garantie
_San87_ schreef:Niobe schreef:Ik heb lang dik haar (al is het tegenwoordig wel wat dunner door de oude dag) maar dat is met een uur of 2 droog.
Echt? Bij mij duurt dat rustig een halve dag.
Niobe schreef:ElfBeau_067 schreef:
Als het toch over vakanties gaat. Toen ik laatst TV zat te kijken kwam er een reclame waarin zo’n pipo zei (expres) “daar heb ik zin in in!”
JA!!
Al hoor ik "zin an in", maar is dat een kind ding ofzo?
Toevallig hoorde ik een 6-jarige in het programma Een Huis Vol dat ook zeggen namelijk. En dat is als het goed is niet gescript.
ElfBeau_067"
[quote="Niobe schreef:ElfBeau_067 schreef:
Als het toch over vakanties gaat. Toen ik laatst TV zat te kijken kwam er een reclame waarin zo’n pipo zei (expres) “daar heb ik zin in in!”
JA!!
Al hoor ik "zin an in", maar is dat een kind ding ofzo?
Toevallig hoorde ik een 6-jarige in het programma Een Huis Vol dat ook zeggen namelijk. En dat is als het goed is niet gescript.
Froukje_J schreef:Dat ik geen betaalbare niet te diepe kledingkast kan vinden met schuifdeuren
...
Opzich genoeg keus maar allemaal +- 60 cm diep en op het kleine kamertje van ons zoontje is 50 wel echt de max