SpikkelFire schreef:M'n vriend en ik nemen een kitten en ik vind het doodeng.
Foto's!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xrobbiee schreef:Ik heb zo een tentamen die ik echt nu moet halen, dan kan ik afstuderen. Zo hard geleerd maar er zo weinig vertrouwen in. Zit helemaal misselijk van de zenuwen in de trein
TessaxQuincy schreef:Dat ik al jaren last van m'n tanden heb ookal let ik goed op tandhygiene, maar ik kan dus al jaren geen zoet/zuur ijskoud of heet eten of drinken. En afgelopen maanden is het al zo erg dat ik ze eigenlijk constant voel. Had het vorige keer wel tegen m'n tandarts gezegd maar die heeft toen alleen zo'n koud testje gedaan en verder niks mee gedaan.
MyWishMax schreef:Al met paniek naar de tandarts want zou vandaag wkb krijgen. En in 2en gesplitst, omdat ik niet zo lang open kan houden en er een enorme ontsteking bij zat.
Is ze bezig, lukt er iets niet. Een van de kanalen zit verstopt oid. Dus moet volgende week naar een collega van haar toe en ik durf niet
Suzanne F. schreef:TessaxQuincy schreef:Dat ik al jaren last van m'n tanden heb ookal let ik goed op tandhygiene, maar ik kan dus al jaren geen zoet/zuur ijskoud of heet eten of drinken. En afgelopen maanden is het al zo erg dat ik ze eigenlijk constant voel. Had het vorige keer wel tegen m'n tandarts gezegd maar die heeft toen alleen zo'n koud testje gedaan en verder niks mee gedaan.
Heb je speciale tandpasta voor gevoelige tanden? Sensodyne of Elmex Sensitive?
Citaat:Misschien heb je wat aan deze tips?
https://mondzorgbrabant.nl/de-top-4-nat ... ge-tanden/
Waarmee poets je je tanden? Met een hand tandenborstel of elektrisch?
Roosch schreef:MyWishMax schreef:Al met paniek naar de tandarts want zou vandaag wkb krijgen. En in 2en gesplitst, omdat ik niet zo lang open kan houden en er een enorme ontsteking bij zat.
Is ze bezig, lukt er iets niet. Een van de kanalen zit verstopt oid. Dus moet volgende week naar een collega van haar toe en ik durf niet
Heb je het er al op zitten?
Citaat:TessaxQuincy ik kan ook echt niet tegen elektrisch poetsen, vooral voortanden niet. Blijft een hel ook al probeer ik het vol te houden in de hoop dat het beter wordt
Voor gevoelige tanden hielp de mondhygiënist beter hier. Die heeft echt meegekeken waar het vandaan kwam en proefjes van tandpasta enzovoorts meegegeven
Foaly schreef:En een andere tandarts zoeken? Een tandartsbezoek is natuurlijk nooit leuk, maar naar iemand gaan die niets met je opmerkingen doet en waar je geen klik mee hebt maakt het alleen maar moeilijker voor jezelf.