Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 12:16

SpikkelFire schreef:
M'n vriend en ik nemen een kitten en ik vind het doodeng. :')

Foto's!

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 12:32

xrobbiee schreef:
Ik heb zo een tentamen die ik echt nu moet halen, dan kan ik afstuderen. Zo hard geleerd maar er zo weinig vertrouwen in. Zit helemaal misselijk van de zenuwen in de trein %)

Bedankt voor de succeswensen, ik heb het gehaald met een 6.8 *\o/*
Nu heeel hard een presentatie maken en dan ben ik als het goed is morgen eind vd dag afgestudeerd :)

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 12:32

Dat ik al jaren last van m'n tanden heb ookal let ik goed op tandhygiene, maar ik kan dus al jaren geen zoet/zuur ijskoud of heet eten of drinken. En afgelopen maanden is het al zo erg dat ik ze eigenlijk constant voel. Had het vorige keer wel tegen m'n tandarts gezegd maar die heeft toen alleen zo'n koud testje gedaan en verder niks mee gedaan.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 12:35

TessaxQuincy schreef:
Dat ik al jaren last van m'n tanden heb ookal let ik goed op tandhygiene, maar ik kan dus al jaren geen zoet/zuur ijskoud of heet eten of drinken. En afgelopen maanden is het al zo erg dat ik ze eigenlijk constant voel. Had het vorige keer wel tegen m'n tandarts gezegd maar die heeft toen alleen zo'n koud testje gedaan en verder niks mee gedaan.

Heb je speciale tandpasta voor gevoelige tanden? Sensodyne of Elmex Sensitive?

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 12:39

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 12:42

MyWishMax schreef:
Al met paniek naar de tandarts want zou vandaag wkb krijgen. En in 2en gesplitst, omdat ik niet zo lang open kan houden en er een enorme ontsteking bij zat.

Is ze bezig, lukt er iets niet. Een van de kanalen zit verstopt oid. Dus moet volgende week naar een collega van haar toe en ik durf niet ;(

Heb je het er al op zitten? :(:)

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 12:44

Suzanne F. schreef:
TessaxQuincy schreef:

Heb je speciale tandpasta voor gevoelige tanden? Sensodyne of Elmex Sensitive?

Ik heb toen wel eens de sensodyne rapid relief gebruikt maar die werkte niet echt. Maar nog niet echt een tandpasta voor gevoelige tanden geprobeerd dus dat kan ik nog wel proberen

Citaat:
Misschien heb je wat aan deze tips?
https://mondzorgbrabant.nl/de-top-4-nat ... ge-tanden/

Waarmee poets je je tanden? Met een hand tandenborstel of elektrisch?

Die tips zou ik wel eens kunnen proberen! Ik poets met een hand tandenborstel, vind elektrisch niet zo fijn. Maar elektrisch is volgens mij wel beter dus moet ik ook maar weer gaan doen.

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 13:19

Dat ik dacht dat ik mentaal steeds beter ging maar 1 dingetje het weer compleet verpest.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 13:22

Heeeeeel klein puistje op mijn lip die echt enorm zeer doet :').

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 14:11

Roosch schreef:
MyWishMax schreef:
Al met paniek naar de tandarts want zou vandaag wkb krijgen. En in 2en gesplitst, omdat ik niet zo lang open kan houden en er een enorme ontsteking bij zat.

Is ze bezig, lukt er iets niet. Een van de kanalen zit verstopt oid. Dus moet volgende week naar een collega van haar toe en ik durf niet ;(

Heb je het er al op zitten? :(:)

Nee, vrijdag pas... Maar ondertussen dus al sinds donderdag last van die kies terwijl ik hem daarvoor niet voelde.

Lief dat je er aan dacht!

TessaxQuincy ik kan ook echt niet tegen elektrisch poetsen, vooral voortanden niet. Blijft een hel ook al probeer ik het vol te houden in de hoop dat het beter wordt :=
Voor gevoelige tanden hielp de mondhygiënist beter hier. Die heeft echt meegekeken waar het vandaan kwam en proefjes van tandpasta enzovoorts meegegeven

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 14:14

Dit, te lui om te lopen. (Links zit de ingang naar de lift) Maar het is de enige doorgang naar de parkeerplaatsen voor mijn flat (die dus haaks op de andere staat) waar nog genoeg lege plekken waren. De brandweer zou nu dus niet eens voor onze flat kunnen komen. (Het gaat om de rechterauto, die andere auto is de flat aan het schoonspuiten, die stond er al sinds de ochtend)
Afbeelding

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 14:27

Citaat:
TessaxQuincy ik kan ook echt niet tegen elektrisch poetsen, vooral voortanden niet. Blijft een hel ook al probeer ik het vol te houden in de hoop dat het beter wordt :=
Voor gevoelige tanden hielp de mondhygiënist beter hier. Die heeft echt meegekeken waar het vandaan kwam en proefjes van tandpasta enzovoorts meegegeven

Ik heb maar wel een elektrische tandenborstel gekocht, ik kan er wel mee poetsen maar vind met de hand poetsen fijner, geen idee waarom. En ik ga de Elmex Sensitive tandpasta even kopen, in de hoop dat, dat gaat werken. En anders voor nu nog maar even volhouden tot september. Dan moet ik weer naar de tandarts dus dan geef ik het wel weer aan desnoods bij de preventie tandarts, want mijn echte tandarts vind ik niet leuk. Het enige wat m'n tandarts de vorige keer zei dat m'n verstandkies eruit moest (maar afspraak afgezegd want ik durfde niet. :+ ) Maar denk niet dat 1 verstandkies pijn bij al m'n tanden kan veroorzaken?

En kan je zomaar naar de mondhygienist of moet je daarbij een doorverwijzing hebben van de tandarts?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 14:52

TessaxQuincy schreef:
En kan je zomaar naar de mondhygienist of moet je daarbij een doorverwijzing hebben van de tandarts?

Nee daar heb je geen verwijzing voor nodig. Naar mijn mening zijn mondhygiënistes wat beter in de communicatie naar de patiënten, dan veel tandartsen.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 15:03

En een andere tandarts zoeken? Een tandartsbezoek is natuurlijk nooit leuk, maar naar iemand gaan die niets met je opmerkingen doet en waar je geen klik mee hebt maakt het alleen maar moeilijker voor jezelf.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 16:10

Foaly schreef:
En een andere tandarts zoeken? Een tandartsbezoek is natuurlijk nooit leuk, maar naar iemand gaan die niets met je opmerkingen doet en waar je geen klik mee hebt maakt het alleen maar moeilijker voor jezelf.

Helaas wil m'n moeder dat niet. We zitten hier namelijk altijd al. En doordat ik sociale angst heb durf ik ook nergens anders heen. :o

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 16:11

Dat Rabobank steeds storing geeft maar Google zegt dat er geen storingen zijn

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 16:21

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 18:02

Aan dat stomme kind van de Prijsvrij reclame dat overal "zininin" heeft. Moeten ze nou echt 3x hetzelfde grapje in 1 reclame maken :roll:

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 18:05

Moderatoropmerking:
bericht leeggehaald
Laatst bijgewerkt door Maureen95 op 18-07-23 19:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bespreken van teamleden is niet toegestaan

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 18:16

black_kelpie schreef:
Aan dat stomme kind van de Prijsvrij reclame dat overal "zininin" heeft. Moeten ze nou echt 3x hetzelfde grapje in 1 reclame maken :roll:

Ik dacht dat ik de enige was. Wat een vreselijke reclame is dat.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 18:19

black_kelpie schreef:

Oh wauw ja vreselijk irritant vind ik dat ook

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 18:27

Die treinen met al die dat vertraging, my god

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 18:31

Vraag me af wat ze ermee uitgespookt hebben als ze het zelf al te erg vinden om te bezorgen.

En wanneer ik dan mijn pakket krijg.

Afbeelding

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 19:15

daantjuhhh schreef:
bericht leeggehaald

Ik erger mij aan bokt censuur }:0

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 19:15

daantjuhhh schreef:
daantjuhhh schreef: