wyoming schreef:If you can't beat them...En de buurjongen heeft weer een feestje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wyoming schreef:If you can't beat them...En de buurjongen heeft weer een feestje
Mkango schreef:Ik was vandaag bij de tandarts en blijkbaar klem ik m'n kaken dusdanig op elkaar dat ik de puntjes van m'n bovenste hoektanden al heb afgesleten en m'n onderste voortanden.Dus ik moet er nu op letten om het te veranderen en ik merk nu pas hoe erg ik eigenlijk klem.
wyoming schreef:If you can't beat them...En de buurjongen heeft weer een feestje![]()
![]()
[***] schreef:Ik heb buren waar ik normaal gesproken vooral 's nachts geluidsoverlast van heb en het liefst op dagen die voor de meeste mensen overgaan in een werkdag (omdat ze tot 4 uur 's nachts in de fiets steeg onder m'n enige slaapkamerraam dat open kan hun feestje voortzetten zodat ze kunnen roken).
De vrouw is nu al sinds 9 uur aan het krijsen dat ze er nu echt genoeg van heeft en blabla en net ging dat dus echt over in hysterisch gillen en op een muur of tafel bonken alsof ze aan het drummen is ofzo. Dus de dag begint al goed. Ik kan niet wachten tot ze een paar uur lang in de steeg gaat staan paffen terwijl ze haar vriendinnen telefonisch bijpraatschreeuwt over wat er nu weer is.
Die muren zijn al zo ongeveer van papier als ze op normaal niveau praten (wat ze zelden doen).
Wat zal ik blij zijn als we eindelijk kunnen verhuizen.