Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 00:30

Ik was vandaag bij de tandarts en blijkbaar klem ik m'n kaken dusdanig op elkaar dat ik de puntjes van m'n bovenste hoektanden al heb afgesleten en m'n onderste voortanden. :') Dus ik moet er nu op letten om het te veranderen en ik merk nu pas hoe erg ik eigenlijk klem. :=

wyoming schreef:
En de buurjongen heeft weer een feestje -O-
If you can't beat them... <<) *\%/* =:)

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 00:34

Paard is ineens niet helemaal lekker. Lijkt op het eerste gezicht iets van verkoudheid ofzo maar mijn hoofd draait uiteraard helemaal door en het zal vast dodelijk zijn :\ -O-

Ik ga mezelf verkopen echt |o

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 00:54

Fly_high schreef:
Paard is ineens niet helemaal lekker. Lijkt op het eerste gezicht iets van verkoudheid ofzo maar mijn hoofd draait uiteraard helemaal door en het zal vast dodelijk zijn : -O-

Ik ga mezelf verkopen echt |o

Ik heb interesse, glijd in m'n dm pls.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 01:07

Mkango schreef:
Ik was vandaag bij de tandarts en blijkbaar klem ik m'n kaken dusdanig op elkaar dat ik de puntjes van m'n bovenste hoektanden al heb afgesleten en m'n onderste voortanden. :') Dus ik moet er nu op letten om het te veranderen en ik merk nu pas hoe erg ik eigenlijk klem. :=

wyoming schreef:
En de buurjongen heeft weer een feestje -O-
If you can't beat them... <<) *\%/* =:)

Ze zijn mij zo’n 20 jaar te jong en daarnaast liggen mijn kinderen op bed, die morgen om 7.00 uur (als ik mazzel heb) ook weer klaar wakker naast mijn bed staan. Ik wil gewoon slapen :z

Edit: Ik heb aangebeld maar ze gaan gewoon door. Maandag maar eens even een belletje naar de verhuurder doen, zoals ik het op de site lees mag hij er niet eens wonen. (Inwoning mag alleen na toestemming van de verhuurder en mag geen overlast veroorzaken) Het is het huis van zijn oma maar die is al sinds mei/juni in het ziekenhuis/verzorgingstehuis. Hij is er daarna pas ingekomen (vanaf augustus/september en sindsdien heb ik dus ook regelmatig overlast)
Laatst bijgewerkt door wyoming op 28-01-23 01:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 01:40

Echt bizar, blijkbaar mag ik niet benoemen dat ik er van opkijk als mensen in de bios gelijk opstaan en weggaan nog voor de film echt daadwerkelijk afgelopen is laat staan dat de lichten aan zijn.
Dat vind ik gek, mag ik dat vinden? Ik zal wel te defect zijn in mijn hoofd dat ik eventjes weer moet schakelen nadat ik 1,5 uur in een film heb gezeten.. Gisteravond zo leuk, vanmiddag zo leuk, vanavond lekker uitgebreid eten besteld om af te sluiten met een bios, en na de bios is het ik ga naar huis bekijk het maar. Lekker dan, ik loop ook nog eens overal op te trakteren en dan laat je me zo in de kou staan? (spreekwoordelijk hoor, ik ben gewoon thuis)

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-23 02:05

Morgen (ofja straks) laatste werkdag bij mijn bijbaan.

Wordt janken. Letterlijk.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 04:52

Ik slaap nog steeds niet. Ze zijn nu wel een stuk stiller maar hoor ze nog wel. Hoop zo toch in slaap te vallen, dan kan ik nog 3 uur slapen met een beetje geluk.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 06:37

Mijn buren zijn alweer een tijdje bezig met elkaar.

Mijn voeten doet nu zeer van het schoppen tegen de muur maar heeft nog weinig effect gehad.

Ik wil slapen -O-

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 07:42

Mijn zoontje die net besloot dat mijn tepel een leuk elastiekje is.... Au #)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 07:51

Wat. :')

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 09:02

iirrssjjee schreef:
Mijn zoontje die net besloot dat mijn tepel een leuk elastiekje is.... Au #)

Ohh dat doet zo’n pijn.

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 09:52

Zusje had een pakketje besteld....
Zusje had niet gezegd dat ie vandaag zou komen....
Zusje stalkt normaal haar pakketjes tot ze er zijn....

Zusje is stout... Zusje had niks gezegd...

Dpd chauffeur staat voor aan t hek en roept, hallo, ich habe ein pakket für sie....

Ik ga in mijn supersexy onecie ongekamde haren naar buiten....
Dpd chauffeur had bijna een lachstuip....

Dankje zusje....

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 09:54

Captain schreef:
Wat. :')

Hahahaha. Zoontje is 5 maanden, krijgt borstvoeding. Vind het dan soms een goed idee om zijn hoofd helemaal naar achteren te trekken en dan los te laten :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 10:41

Wakker worden en zien dat je geblokkeerd bent, niet kan appen, niet kan bellen, helemaal niks. Wauw echt wauw.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 10:45

Annet_Dottie schreef:
Wakker worden en zien dat je geblokkeerd bent, niet kan appen, niet kan bellen, helemaal niks. Wauw echt wauw.

Waar jegister mee naar de bioscoop bent geweest?
Man?

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 10:46

Ik heb buren waar ik normaal gesproken vooral 's nachts geluidsoverlast van heb en het liefst op dagen die voor de meeste mensen overgaan in een werkdag (omdat ze tot 4 uur 's nachts in de fiets steeg onder m'n enige slaapkamerraam dat open kan hun feestje voortzetten zodat ze kunnen roken -O- ).

De vrouw is nu al sinds 9 uur aan het krijsen dat ze er nu echt genoeg van heeft en blabla en net ging dat dus echt over in hysterisch gillen en op een muur of tafel bonken alsof ze aan het drummen is ofzo. Dus de dag begint al goed. Ik kan niet wachten tot ze een paar uur lang in de steeg gaat staan paffen terwijl ze haar vriendinnen telefonisch bijpraatschreeuwt over wat er nu weer is.

Die muren zijn al zo ongeveer van papier als ze op normaal niveau praten (wat ze zelden doen).

Wat zal ik blij zijn als we eindelijk kunnen verhuizen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 10:53

[***] schreef:
Ik heb buren waar ik normaal gesproken vooral 's nachts geluidsoverlast van heb en het liefst op dagen die voor de meeste mensen overgaan in een werkdag (omdat ze tot 4 uur 's nachts in de fiets steeg onder m'n enige slaapkamerraam dat open kan hun feestje voortzetten zodat ze kunnen roken -O- ).

De vrouw is nu al sinds 9 uur aan het krijsen dat ze er nu echt genoeg van heeft en blabla en net ging dat dus echt over in hysterisch gillen en op een muur of tafel bonken alsof ze aan het drummen is ofzo. Dus de dag begint al goed. Ik kan niet wachten tot ze een paar uur lang in de steeg gaat staan paffen terwijl ze haar vriendinnen telefonisch bijpraatschreeuwt over wat er nu weer is.

Die muren zijn al zo ongeveer van papier als ze op normaal niveau praten (wat ze zelden doen).

Wat zal ik blij zijn als we eindelijk kunnen verhuizen.

Hoe lang moet je dit nog volhouden?

Ik herken het probleem wel, onze buurvrouw snapt het concept van rekening houden met andere mensen ook niet.

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 11:31

'S nachts om half 3 wakker worden met een soort nachtmerrie waarin je dingen hebt gedaan die je echt niet zou moeten doen. Maar het leek zo echt dat ik gewoon even heb gecheckt of ik het niet echt hebt gedaan :')
Ik ben er nog steeds flabbergasted van

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 12:21

1,5 uur slaap gehad vannacht :z is het al bedtijd?

Krijg ik net 2 mails, hier is u factuur. Ik dacht echt :? Ik heb helemaal niks besteld daar. Niet echt een winkel waar ik regelmatig wat bestel. (En de laatste keer was met een ander e-mailadres) Maar goed, ik denk toch even kijken. Zie ik mijn “ex getrouwde naam” staan en mijn oude adres. Blijkt ex dus wat besteld/opgehaald te hebben daar en op 1 of andere manier hebben ze mijn oude gegevens daaraan vast gekoppeld. Verwacht je toch niet meer na ruim 4 jaar.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 12:31

Een webshop voor dieren artikelen die het voor elkaar krijgt om elke bestelling kapot te leveren. Zakken voer gescheurd, kattengrit dozen kapot. En ik begrijp echt dat vervoersbedrijven niet altijd goed omgaan met pakketjes maar dan moet je het toch echt anders gaan verpakken.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 12:47

Buren verderop die een fiks tekno feestje hadden tot 6 uur s’ochtends terwijl ik om 22:00 in bed ging liggen met het idee om uit te rusten nadat ik donderdag maar 2 uur slaap heb gehad. ;(
Mijn horloge zegt genoeg _O-

Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 12:50

Deel ergenis, maar ook respect voor de zorg die bij dat viswijf in de flat blijf komen. Kon haar gewoon verstaan en een partij schelden. Oh ze woon op de 6de etage en ik op de 4de.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 13:54

Ik heb al zeker een week ofzo last van mijn linker middelvinger, lekker specifiek ook weer. Ik heb reuma die al ruim een half jaar rustig is maar vind het wel heel typisch, verder echt nergens last van alleen bij m'n middelvinger en dan specifiek bij het gewricht is het toch wat beurs/gevoelig/stijf. Soms is het ook ineens een dag weg en zo is het er ook ineens weer.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 14:00

Luxe probleem maar ik weet niet waar ik op vakantie wil dit jaar. Na alle ellende vorig jaar in Frankrijk wil ik eigenlijk helemaal meer, maar toch ook weer wel (kan niet meer erger worden denk ik dan ook weer) Maar ja, waar heen dan?

Ik twijfel zelf of ik naar Zweden zou gaan of gewoon een camping in Nederland.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 14:17

Ik ging met volle moed kleding kopen.

1. Tegenwoordig hebben vrouwen schijnbaar geen taille meer want alle truien zijn rechttoe, rechtaan, waardoor je op een vuilniszak lijkt.
2. De truien die wel taille hebben zijn alleen gemaakt voor hele korte mensjes, als je normale lengte hebt zit je de godganse dag die trui naar beneden te trekken.
3. Als je dan een trui tegen komt die een taille heeft, en normale lengte heeft dan hebben ze er weer een dom 'inspirerende' tekst op gezet, liefst in het Frans, oui oui.
4. Als je een trui tegen komt zonder taille, met normale lengte, en zonder vreemde tekst, ZITTEN ER GEEN MOUWEN AAN WANT WIE DRAAGT ER OOK MOUWEN IN DE WINTER?!?!?@?@?@@?@?@?@

Was ik maar een man. De mannen afdeling heeft gewoon leuke kleding. Wat een gezeik steeds. :roll: