En er komen weer veel leuke kaartjes en hints voorbij, heerlijk

Wat leuk dat er al kerstbomen opgezet zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:Damn Roosch... Ik ben jaloers! Ik hoop dat je mijn Santa bent en even met de echte Santa zo'n reisje in m'n pakket doet![]()
![]()
Leuk die hint!!
Binnen en puzzel weer? Ik was de hele middag op stal en zelfs een klein rondje met m'n pony voor de sulky gemaakt. Nu een mega rode gloeiboei op de bank, kachel hoeft niet aan bijna, zo gloei ik na
Animal schreef:Fem schreef:In mijn Secret Santa geschiedenis heb ik 2x een voor mij bekend lootje gehad, die ik dus ook als Facebookvriend had/heb.
En volgens mij heb ik buiten die 2 om ook niemand van de huidige deelnemerslijst als Facebookvriend.
Wij zijn fb vriendjes
rockwitch schreef:Fem schreef:In mijn Secret Santa geschiedenis heb ik 2x een voor mij bekend lootje gehad, die ik dus ook als Facebookvriend had/heb.
En volgens mij heb ik buiten die 2 om ook niemand van de huidige deelnemerslijst als Facebookvriend.
Jaaa jij had mij een keer.
ynskek schreef:Secret Santa BeheermededelingCitaat:Santa's vragen
Lotthje: Santa wil graag weten of je F1 merchandise en/of Pokemon merchandise en kaarten verzameld en als dit zo is wat voor merchandise en welke kaarten de voorkeur hebben.