Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marocje schreef:. Ik heb (nog) niet gezegd dat het voor mij bij eenmalig bleef. Moet ik dat uit mezelf zeggen?
Wanneer hij vraagt om weer af te spreken zal ik dat uiteraard doen. Maar niet zo uit mezelf.
Marocje schreef:Oh, in het verlengde van voorgaande vraag:
Gister had ik een date in de club samen mijn vorige date wat onwijs klikte. Was een leuke avond, maar date van gister was voor mij echt eenmalig. Die heeft me vandaag bericht dat ie het erg gezellig vond.
Mooi, dat was het uitgangspunt. Ik heb (nog) niet gezegd dat het voor mij bij eenmalig bleef. Moet ik dat uit mezelf zeggen?
Wanneer hij vraagt om weer af te spreken zal ik dat uiteraard doen. Maar niet zo uit mezelf.
Nyaleti schreef:Marocje schreef:Oh, in het verlengde van voorgaande vraag:
Gister had ik een date in de club samen mijn vorige date wat onwijs klikte. Was een leuke avond, maar date van gister was voor mij echt eenmalig. Die heeft me vandaag bericht dat ie het erg gezellig vond.
Mooi, dat was het uitgangspunt. Ik heb (nog) niet gezegd dat het voor mij bij eenmalig bleef. Moet ik dat uit mezelf zeggen?
Maar is hier van te voren op een (subtiele) manier over gesproken?
Ik ben wel duidelijk geweest dat ik opzoek ben naar iets serieus. En het was ook gewoon een nette date in de stad. Het is een "logisch vervolg" zegmaar dat er anders binnenkort een moment komt voor de 2e date.
Misschien dat het bij jouw type dates ook wat meer gangbaar is om elkaar eenmalig te zien of in iedergeval niet direct een 2e date te doen?
_Mir schreef:charootje schreef:Leeftijd speelt geen rol zolang je in de zelfde levensfase zit of staat en hetzelfde toekomstbeeld hebt.
Ik heb vanavond onverwachts een date. Was eigenlijk niet mijn bedoeling meer voor de feestdagen, maar gaan wel zien wat het word.
En hoe is het gegaan
Zonnetje81 schreef:Doodbloeden is ook een vorm van ghosten. Zeg gewoon duidelijk dat je niet meer wil afspreken. Wel zo netjes als je echt een date hebt gehad.
F_Orumster schreef:Het hoeft van mij ook geen ladies first te zijn, en ik hoef dat inderdaad al helemaal niet nadrukkelijk genoemd te hebben, het is meer iets wat ik bij terugdenken realiseer.
Ik zal het inderdaad proberen te bespreken de volgende keer... Dankjewel!