Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
purny schreef:Waarom mijn aanvraag bij de gemeente langer erover doet om gekeurd te worden. Er wordt zo makkelijk geschoven op de post en die hele corona oliebol...
Ik heb iets 3 januari op de post gedaan op mijn werk en de post wordt daar elke dag opgehaald. En het schijnt er 5 dagen over gedaan te hebben...
In de brief staat dat je binnen 8 weken een antwoord kan hebben, dan mogen ze er nog eens 2 weken over doen om het uit te laten betalen...
Bij alles waar je tegenwoordig achteraan moet gaan krijg je als antwoord: Ja mevrouw corona...
Maar goed het is de gemeente maar he...
DuoPenotti schreef:Stomme domme duiven. Echt wat zijn die dieren achterlijk. Andere vogels doen dit namelijk nooit.
Zitten er nu 3 op stal.
Ze vliegen tegen de ramen met volle vaart en zelfs tegen de lichtdoorlatende dakplaten.
Door de jaren heen hebben zelfs enkele ramen scheuren.
Ik heb alle deuren open gezet, zelfs grote dubbele deur....nee vol vaart tegen de ramen.
Honden kunnen nu niet los, want dan is het duivensoep binnen 2 minuten.....
Dropneus95 schreef:Gezakt voor mijn aanhanger rijbewijsik krijg gewoon een error in de bochten achteruit.. vooruit is het probleem niet..
Ik heb wel eens gehoord dat duiven geen tot nauwelijks diepte kunnen zien. Daarom blijven ze ook zo lang zitten als je eraan komt rijden. Ze zien helemaal niet hoe ver weg je bent! Je ei in het nest leggen van een uilmisschien werkt het wel, net als bij een koekoek
hagelslag schreef:Dropneus95 schreef:Gezakt voor mijn aanhanger rijbewijsik krijg gewoon een error in de bochten achteruit.. vooruit is het probleem niet..
Ik heb wel eens gehoord dat duiven geen tot nauwelijks diepte kunnen zien. Daarom blijven ze ook zo lang zitten als je eraan komt rijden. Ze zien helemaal niet hoe ver weg je bent! Je ei in het nest leggen van een uilmisschien werkt het wel, net als bij een koekoek
Dit vraagt om een speelgoed auto met aanhanger om te oefenen.
Klinkt dom, maar zo kun je zien als je de auto zo of zo beweegt hoe de aanhanger schaart of waar hij naartoe gaat.
Dit heb ik toen voor mijn CE moeten doen ivm bakwagen met eigen stuurbare as van de aanhanger en dan achteruit rijden(sorry ken alleen het Duitse woord Drehschemelanhanger)