Als het in een bulk op 1 spaarrekening staat gaat het bij mij harder. De andere potjes blijf ik altijd vanaf... raar hoe het brein soms werkt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
c_alsemgeest schreef:gomir schreef:Hebben jullie dat dan apart op een bankrekening staan, op papier zo uitgewerkt of ergens cash geld liggen? Ik heb gewoon geld op mijn bankrekening staan, maar bedenkt echt niet van tevoren welk bedrag er in een potje zit voor een bepaald doel. Alleen toen ik nog waarneemdiensten draaide zette ik de 51% belasting op een aparte spaarrekening, om te voorkomen dat ik meer moest bijbetalen na de aangifte dan ik had ingecalculeerd.
Op een aparte rekening zetten heeft geen zin, eigendom is eigendom. Dus wordt op 1 hoop gegooid. Of het nu een rekening, spaarrekening of bv beleggingsrekening is.
Alleen als je het op de rekening van een ander zet... maar dat mag niet
En vermogensbelasting is echt niks qua percentages.
gomir schreef:Op een aparte rekening zetten had heel veel zin, want dan wist ik dat dat geld voor de belasting was en niet uitgegeven kon worden aan iets andersHet is niet zo dat ik daar dan geen vermogensbelasting over dacht te betalen, maar dit ging in dit tijd om bedragen richting 20.000 euro op jaarbasis aan extra inkomstenbelasting en als ik daar dan niet aan gedacht had en er een paard van gekocht had was dat toch onhandig geweest
Froukje schreef:Kan dit Oregano zijn? Vind het er heel erg op lijken maar het staat op zulke random plekken in de tuin dat ik twijfel.
[ [url=m/wUR661.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hcMKjH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mizora schreef:Wat kwam vanmorgen gezellig langs tijdens het ontbijt van mijn ouders?
[ [url=m/Gwkgke.jpg]Afbeelding[/url] ]
We hebben hier in de omgeving in ieder geval sperwers, haviken, buizerds en 2 soorten valken zitten (naast kraaien, eksters, een ijsvogel en het gebruikelijke grut), maar ik kan ze nooit uit elkaar houden.
Mizora schreef:Wat kwam vanmorgen gezellig langs tijdens het ontbijt van mijn ouders?
[ [url=m/Gwkgke.jpg]Afbeelding[/url] ]
We hebben hier in de omgeving in ieder geval sperwers, haviken, buizerds en 2 soorten valken zitten (naast kraaien, eksters, een ijsvogel en het gebruikelijke grut), maar ik kan ze nooit uit elkaar houden.