Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 19:00

Dank je wel... Het is zo stom en zo triestig. Nergens voor nodig. Iemand die mijn vriend inhuurt voor een klus en nu boos is omdat het niet snel genoeg gaat (anderhalve week de klus vastgelegd en aangegeven de eerst komende 3 weken geen tijd te hebben, agenda zat al zo ver vol) Nu bedreigd hij mij daaromtrent. Ik snap echt niet waarom... Maar aangifte is ondertussen gedaan. Zo ontzettend triestig.

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 19:06

Wow wat veel mensen die mijn gevoel herkennen betreft de corona-moeheid en corona-dips.
Ik heb ook best wat privé berichten gehad.

Maar mensen we houden vol, we blijven hoop houden dat 't snel weer allemaal kan en mag!
Alhoewel dat lastig is te geloven als pessimist. :')

Froukje_J

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 19:09

Knuffel voor iedereen die het nodig heeft :knuffel:

Ik irriteerde me vandaag vooral om de mede weg gebruikers... :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 19:09

Esaqar schreef:
Wow wat veel mensen die mijn gevoel herkennen betreft de corona-moeheid en corona-dips.

Maar mensen we houden vol, we blijven hoop houden dat 't snel weer allemaal kan en mag!

Ik ben heel lang vrij optimistisch geweest, maar het begint me steeds zwaarder te vallen met dat constante geblunder van de overheid en een soort passieve berusting van een hoop politici in maatregelen als de avondklok.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 19:10

Dat ik echt heel moe ben. Dus sowieso niet rijden. Maar ga ik dan longeren of gewoon een beetje spelen... dubio

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 19:17

Mkango schreef:
Esaqar schreef:

Ik ben heel lang vrij optimistisch geweest, maar het begint me steeds zwaarder te vallen met dat constante geblunder van de overheid en een soort passieve berusting van een hoop politici in maatregelen als de avondklok.

Nou dit dus maar ik ben wel even naar het tuincentrum geweest met mijn dochters gisteren, was leuk en lekker rustig.
Als ik lees wat ze gaan versoepelen en dan daarna een bericht van het zorgpersoneel dat op hun tandvlees loopt krab ik wel op mijn hoofd.
Ik snap dat er iets moet gebeuren maar begrijp het zorgpersoneel ook heel erg goed.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 19:18

Hier ook heel herkenbaar ja die corona dips :j het ene moment gaat het, het andere moment is huilen nabij, zo veel moodswings

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 19:23

Het werk over moeten nemen van iemand die geen zin er in heeft en vindt dat er teveel uren in haar zin moeten worden gedraaid.

Wat doe je dan in deze sector? Zoek lekker een 9 tot 5 kantoorbaan...

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 19:33

Knuffel aan iedereen die 'm kan gebruiken. :)

Ik vind 't inderdaad ook fijn dat er straks weer wat meer kan "als de cijfers het toelaten" maar hoop niet dat 't drukker wordt op de IC.
Snap sowieso niet zo goed dat ze niet zorgen voor meer mensen in de zorg, meer bedden, mensen aanmoedigen en eventueel tegemoet komen in de kosten om NU te beginnen aan een opleiding of werk in de zorg... Maargoed. Wie ben ik. :p

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 20:03

Ik ben moe van stage en moet nog studeren en ik ben zo nerveus voor mijn Engels mondeling examen de 19de -O-

Ik hoop op een contract ( al is het maar tijdelijk) bij mijn stage en doe dus mijn uiterste best daar. Doe ik sowieso wel natuurlijk, maar jullie snappen mijn gevoel vast wel :')

Heb wel complimenten gehad en er word zelfs een verandering doorgevoerd die ik heb voorgesteld *trots* :D
Maar het is echt heel druk ( tegen de verwachtingen in) en toch moet ik nu nog meer nieuwe dingen leren en dus nóg meer werk doen :P
Pff leuk, maar toch ook stress. Dus wisselend gevoel van blij, zorgen, stress, trots en onzekerheid wisselen elkaar in hoog tempo af :=

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 20:04

Nayomie schreef:
Telpeva schreef:

... Dit bestaat? Waar koop je het, welk merk? Zijn er aanraders?
I need this :')

Tonys de roze versie :D

Yep, deze. Maar de mini versie. En uiteindelijk deed hij het wel oké, toen alle chocolade was weggesmolten. :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 20:07

Ohhhhh niet meer voor mini gaan hoor volgende keer. Just go big <<)

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 20:10

Nee, deze zat bij iets wat mijn moeder had besteld. En laat haar nu geen witte chocolade lusten... O:) Ik koop altijd de grote repen wanneer ik er zin in heb.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 20:11

Ineke2 schreef:
Ik ben moe van stage en moet nog studeren en ik ben zo nerveus voor mijn Engels mondeling examen de 19de -O-

Ik hoop op een contract ( al is het maar tijdelijk) bij mijn stage en doe dus mijn uiterste best daar. Doe ik sowieso wel natuurlijk, maar jullie snappen mijn gevoel vast wel :')

Heb wel complimenten gehad en er word zelfs een verandering doorgevoerd die ik heb voorgesteld *trots* :D
Maar het is echt heel druk ( tegen de verwachtingen in) en toch moet ik nu nog meer nieuwe dingen leren en dus nóg meer werk doen :P
Pff leuk, maar toch ook stress. Dus wisselend gevoel van blij, zorgen, stress, trots en onzekerheid wisselen elkaar in hoog tempo af :=

Wat voor Engels mondeling examen heb je? Een die bij een mbo opleiding hoort?

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 20:19

Mensen met een hond los die niet onder apél staat. 80x roepen en die hond natuurlijk de mijne uitdagen. Mijn hond zit aan de lijn. Opbokken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 20:23

Dit

Afbeelding

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 20:32

Zebrastreep schreef:
Wat voor Engels mondeling examen heb je? Een die bij een mbo opleiding hoort?

Ja klopt :j

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 21:12

De rare gedachte of ik ontharingscreme op de benen van mijn paard kan smeren omdat dat me zoveel werk zou schelen :+ ....

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 21:15

De oplaadcase van mijn airpods verloren. Echt door alle stress (om geld) ben ik super warrig vandaag en nu is dat ding kwijt. Hoppa weer 90 euro of niet meer mijn airpods kunnen gebruiken. -O-

Hoop zo dat een eerlijke vinder zich meldt.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 21:26

michelle___ schreef:
De rare gedachte of ik ontharingscreme op de benen van mijn paard kan smeren omdat dat me zoveel werk zou schelen :+ ....

:oo Je moet ook waxstrips daarvoor gebruiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 21:28

Britta31 schreef:
michelle___ schreef:

Gewoon laseren, ben je meteen overal vanaf. :j

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 22:17

Moestuin schreef:
Net bedreigd geweest en ben nu melding aan het doen bij de politie. Direct zware migraine. En de reden waarom dan ook. Zo triestig dat de maatschappij deze kant uit gaat...

:oo

:(:)

Echt heb een scooter met 12 inch wielen en nog wordt ik regelmatig niet gezien. Okay scooter is bijna net zo groot als ik ben.

En puinhoop Uwv is mogelijk nog erger dan gedacht en dan t/m vorig jaar.
Laatst bijgewerkt door Marcella op 08-04-21 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 22:19

Coronadip -O-

En het gebrek aan perspectief wat betreft die trombose bij AstraZeneca. 8 gevallen gemeld bij 400.000 inentingen. Lees de bijsluiter van de pil eens. De mijne geeft aan dat er een kans is bij 7 op de 10.000 gebruikers.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 22:23

Mkango schreef:
Britta31 schreef:
Gewoon laseren, ben je meteen overal vanaf. :j

Ik zie mezelf al met twee blauwe ogen lopen :j
Ik wikkel het wel in met kaas, dan zie je er niks meer van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 22:26

Zolang je maar van mijn kaas afblijft. O:)