Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esaqar schreef:Wow wat veel mensen die mijn gevoel herkennen betreft de corona-moeheid en corona-dips.
Ik heb ook best wat privé berichten gehad.
Maar mensen we houden vol, we blijven hoop houden dat 't snel weer allemaal kan en mag!
Alhoewel dat lastig is te geloven als pessimist.
Mkango schreef:Esaqar schreef:Wow wat veel mensen die mijn gevoel herkennen betreft de corona-moeheid en corona-dips.
Ik heb ook best wat privé berichten gehad.
Maar mensen we houden vol, we blijven hoop houden dat 't snel weer allemaal kan en mag!
Alhoewel dat lastig is te geloven als pessimist.
Ik ben heel lang vrij optimistisch geweest, maar het begint me steeds zwaarder te vallen met dat constante geblunder van de overheid en een soort passieve berusting van een hoop politici in maatregelen als de avondklok.
Ineke2 schreef:Ik ben moe van stage en moet nog studeren en ik ben zo nerveus voor mijn Engels mondeling examen de 19de![]()
Ik hoop op een contract ( al is het maar tijdelijk) bij mijn stage en doe dus mijn uiterste best daar. Doe ik sowieso wel natuurlijk, maar jullie snappen mijn gevoel vast wel![]()
Heb wel complimenten gehad en er word zelfs een verandering doorgevoerd die ik heb voorgesteld *trots*
Maar het is echt heel druk ( tegen de verwachtingen in) en toch moet ik nu nog meer nieuwe dingen leren en dus nóg meer werk doen
Pff leuk, maar toch ook stress. Dus wisselend gevoel van blij, zorgen, stress, trots en onzekerheid wisselen elkaar in hoog tempo af
Moestuin schreef:Net bedreigd geweest en ben nu melding aan het doen bij de politie. Direct zware migraine. En de reden waarom dan ook. Zo triestig dat de maatschappij deze kant uit gaat...