tienus63 schreef:Heel veel sterkte voor je zwager Rien! Dat hij zo goed mogelijk kan herstellen.
Wens ik je kennis ook Pien.
@rien Hoe vaak is hij getest en hoe lang heeft het geduurd voordat hij negatief testte?
4 x getest. 4 x negatief.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
rien10 schreef:tienus63 schreef:Heel veel sterkte voor je zwager Rien! Dat hij zo goed mogelijk kan herstellen.
Wens ik je kennis ook Pien.
@rien Hoe vaak is hij getest en hoe lang heeft het geduurd voordat hij negatief testte?
4 x getest. 4 x negatief.
rien10 schreef:Ik snap je redenatie. Ja, iets wat ziek is, is gevoeliger dan gewoon weefsel.
tienus63 schreef:Morrie schreef:Mijn moeder is positief getest en gaf niks om de neusswap. Voelde ze niks van, zei ze. En ze was behoorlijk kleinzerig
Jouw moeder is wel vaker getest voor haar overlijden?
Hoe gaat het nu met jullie?
Morrie schreef:Mijn moeder is positief getest en gaf niks om de neusswap. Voelde ze niks van, zei ze. En ze was behoorlijk kleinzerig
Suzanne F. schreef:sureido schreef:Ik ben trouwens wel blij dat de voorspellingen van de piek eind mei niet uit is gekomen.
Is het al eind mei dan?
pmarena schreef:Dat eind mei was sowieso een rare uitspraak. En is ook al zo lang geleden gedaan dat het niks meer met het hier en nu te maken heeft. Toen wisten ze nog niet eens wanneer we überhaupt zouden gaan versoepelen enzo
Ja hèhè als zieke mensen geen andere besmetten dan loopt het wel los....maarja
imaudy schreef:rien10 schreef:4 x getest. 4 x negatief.
Een logische vraag...kan het wat anders geweest zijn?