[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 01:14

Ik heb liever bloed als zo'n dikke pens :r :+

Mars

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 01:24

Zo’n buik vind ik ook altijd zo lelijk... met aalstreep en gestretchte huid brrrr. Zal met een vierling wel helemaal een soort vleesglobe zijn :=

JokeRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 01:38

oomens schreef:
JokeRox schreef:
En is nu iedereen dan vrij van zonden doordat Jezus gestorven en verrezen is?

Dat heeft volgens mij maar weinig geholpen. Waarom zouden bijvoorbeeld ongedoopte kinderen anders buiten het kerkhof begraven moeten worden?

Dat klopt toch helemaal niet? Of is dat iets NL? Of heb ik het weer verkeerd?
Jee... zoveel gaten in mijn cultuur, echt shocking

Snel even Wikipedia checken ;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 01:43

Mars schreef:
Zo’n buik vind ik ook altijd zo lelijk... met aalstreep en gestretchte huid brrrr. Zal met een vierling wel helemaal een soort vleesglobe zijn :=
Ik houd altijd van jouw beschrijvingen van allerhande lichaamsdelen. :') Vleesvlinder, vleesglobe... :))

JokeRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 01:47

Ik ga het niet bekijken.
Kan niet zo goed tegen horrorfilms

JokeRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 01:50

Zijn er eigenlijk mensen in dit topic die bewust op zoek gegaan zijn naar een bewust kindvrije man of vrouw?
Hoe ging dat?
Ik ben nu ook alweer 4 jaar single en wil daar wat aan doen, maar het idee van dat weer keer op keer te moeten uitleggen en te dubbelchecken dat hij het begrepen heeft (dus ‘nee: ook geen kinderen uit een vorige relatie, en nee, ik vind je neefjes niet tof’) vind ik al te vermoeiend...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 01:52

Ik heb geen partner, maar ik zou dat wel doen, ja. Geen kinderwens, geen kinderen uit een vorige relatie, geen oppasdagen voor neefjes/nichtjes/ander kruisgespuis onder de 25.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 01:55

JokeRox schreef:
Zijn er eigenlijk mensen in dit topic die bewust op zoek gegaan zijn naar een bewust kindvrije man of vrouw?
Hoe ging dat?
Ik ben nu ook alweer 4 jaar single en wil daar wat aan doen, maar het idee van dat weer keer op keer te moeten uitleggen en te dubbelchecken dat hij het begrepen heeft (dus ‘nee: ook geen kinderen uit een vorige relatie, en nee, ik vind je neefjes niet tof’) vind ik al te vermoeiend...

Ik hoor wel eens dat dat nog best lastig kan zijn. Mannen die wel kinderen blijken te hebben maar dat hun ex volledige voogdij heeft en hij ze maar 1x per maand een weekend heeft ofzo, maar die beweren dan geen kinderen te hebben :))
Is er een grens die je acceptabel vindt? Bijvoorbeeld volwassen uitwonende kinderen? (Weet niet hoe oud je bent.)

JokeRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 02:04

Ik ben 38.

Heb in de zomer van 2019 een Tinderprofiel aangemaakt, en 5 Tinderdates gehad. 2 relatief leuke kerels, maar niet echt iets voor verder, en 3 absolute engerds.
En toen heb ik zoveel geswiped dat de mannen op waren, en heb ik na een maand eigenlijk al mijn account weer verwijderd.
Ik had ‘geen kinderen, en ik wil er ook geen’ op mijn profiel gezet, en toen kreeg ik van iemand de opmerking dat ‘bewust kindvrij ‘ toch vriendelijker was.

Mijn grens ligt bij ... eigenlijk geen kinderen, want je blijft de ex er toch gratis bij krijgen.
Verder misschien dan toch kinderen die niet meer thuis wonen?

JokeRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 02:11

Mkango schreef:
Ik heb geen partner, maar ik zou dat wel doen, ja. Geen kinderwens, geen kinderen uit een vorige relatie, geen oppasdagen voor neefjes/nichtjes/ander kruisgespuis onder de 25.

Heerlijk toch, dit topic?
Volgens mij de enige plek waar ik dit op kwijt kan zonder afgemaakt te worden.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 08:21

Ik wil een man die geen kinderwens (meer) heeft. Als hij kinderen heeft is dat geen probleem vanaf 14+. Die pubers kan ik het wel mee vinden.

Huidige date heeft er twee, 15 en 17. En daarna de leiding laten doorknippen. Bij mij zijn de leidingen verwijderd, dus de kans op een ongelukje is nihil. :+

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 08:46

_San87_ schreef:
En dan volgens mij met name de zonden van Adam. Die mannen ook altijd >;) .

Van Adam? Júllie konden niet met je fikken van die boom afblijven }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 09:15

Die mountainbiker riskeert inderdaad cel op basis van "opzettelijke slagen en verwondingen".
Komop, meer dan een gedeukt ego van de kleine en die kanspareltjes van ouders is er niet. Ja, die man had moeten stoppen en zich verontschuldigen. Dat had op zijn minst netjes geweest. Nu wordt hij echter overal op social media aan de schandpaal genageld met ingezoomde foto's en zelfs bedreigd dat ze hem "ook eens zullen omver rijden".

Ik rij zelf regelmatig buiten, ofwel met paard ofwel met de racefiets. Je mag regelmatig roepen of bellen wat je wil, kinderen laten ze tegenwoordig lopen waar ze willen hoor. Zelfs volwassenen zijn zo arrogant. Ik kom eraan gefietst met 20km/u gemiddeld, ik bel, ze kijken om... En blijven gewoon lopen waar ze al liepen. Kinderen roepen ze vaak niet bij zich, of "blijf even daar schatje" waarop ze natuurlijk NIET op hun plek blijven en pal voor je wiel alsnog over rennen :+
Soms bel ik eerst en roep ik nog even als ik dichter omdat ik geen ruimte krijg en dan heb je zelfs mensen die express nog breder gaan lopen, zodat je helemaal niet langs kan. De woordenschat die ze produceren is dan niet voor herhaling vatbaar.

Dus goh... Er wordt gewoon veel drama gemaakt om iets wat eigenlijk gewoon een lompe actie is. Fietser had moeten excuses maken, ouders hadden hun kind beter bij zich moeten houden.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 09:18

Ik ben er niet bewust naar op zoek gegaan (zelfs niet op zoek geweest :') ) maar ik heb het wel al heeeeel vroeg aangegeven dat ik ze niet wil en ook niet ga willen en dat hij daar maar eens over na moest denken. Nog een paar keer gevraagd hoe hij er over dacht en me laten steriliseren. En nu heerlijk kindervrij :D

1x in het begin van onze relatie een oppas dag voor een neefje en nichtje, had hij ook nog nooit gedaan, daar waren we snel van genezen. We hebben daarna ook nooit meer de vraag gehad om nog eens gezellig en dagje op te passen :+

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 09:26

Ik heb 8 jaar geleden digitaal zitten vissen, was toen 34 en inderdaad op zoek naar mannen zonder kinderen. Wist toen nog niet of ik ze echt definitief niet wilde, maar wilde sowieso geen vent met koters en bijbehorende ex. Poosje gerommeld met iemand met 2 jonge kotertjes, was toch echt niet wat bij mij paste.
Had op die website ook in de tekst op een nette maar duidelijke manier omschreven dat ik iemand zocht die niet rookte, een bepaalde lengte had omdat ik zelf bijna 1.80m ben en dus geen kinderen. Heb me daar dus een hoop commentaar van gehad van mannen die dus wel een of meer van deze punten hadden en vonden dat ik mijn perfecte partner wel eens zou kunnen uitsluiten. Dat waren echt 3 no-go's, hoezo perfect 8)7 ? Maar die kun je dus echt wel verwachten _O-
Overigens wel goed gekomen, maar dat is weer een heel ander verhaal, maar mn huidige vriend rookt niet, is stuk langer en inderdaad geen koters.

JokeRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 10:24

Varekaj schreef:
die kanspareltjes van ouders .

Kan je alsjeblieft die racistische terminologie achterwege laten in dit topic? Je hebt er geen idee van wat die mensen doen in hun professioneel leven, en dat maakt ook totaal niet uit voor deze discussie.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 10:27

JokeRox schreef:
Ik ben 38.

Dan heb je in ieder geval geen mannen die opmerkingen maken als: 'Dat kun je nog niet weten' en 'Dat komt nog wel.' :roll:

Ik gaf het ALTIJD aan voordat ik ging daten. Bij mijn huidige vriend was ik nog niet zo ver gekomen. Toen we tijdens onze date een baby tegen kwamen en ik vroeg wat hij daar nou van vond werd het duidelijk dat hij nog sterker anti was en is dan ik. :') _O_

JokeRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 10:28

BopjeBo schreef:
Heb me daar dus een hoop commentaar van gehad van mannen die dus wel een of meer van deze punten hadden en vonden dat ik mijn perfecte partner wel eens zou kunnen uitsluiten. Dat waren echt 3 no-go's, hoezo perfect 8)7 ? Maar die kun je dus echt wel verwachten _O-
Overigens wel goed gekomen, maar dat is weer een heel ander verhaal, maar mn huidige vriend rookt niet, is stuk langer en inderdaad geen koters.

Er is dus hoop :-)

Commentaar is echt gratis en ongelimiteerd, zelfs van mannen. Ik heb dat ook ervaren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 10:35

JokeRox schreef:
Varekaj schreef:
die kanspareltjes van ouders .

Kan je alsjeblieft die racistische terminologie achterwege laten in dit topic? Je hebt er geen idee van wat die mensen doen in hun professioneel leven, en dat maakt ook totaal niet uit voor deze discussie.

Wat is hier nou weer racistisch aan, kom op zeg :n

JokeRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 10:36

Captain schreef:
Dan heb je in ieder geval geen mannen die opmerkingen maken als: 'Dat kun je nog niet weten' en 'Dat komt nog wel.' :roll

Ik gaf het ALTIJD aan voordat ik ging daten. Bij mijn huidige vriend was ik nog niet zo ver gekomen. Toen we tijdens onze date een baby tegen kwamen en ik vroeg wat hij daar nou van vond werd het duidelijk dat hij nog sterker anti was en is dan ik. :') _O_

Ik ook, maar niet alle mannen geloven je. Blijkbaar omdat die mythe van de biologische klok toch erg hardnekkig leeft.
Ik heb meteen op onze eerste date aan mijn vorige vriend verteld dat ik geen kinderen wil, maar dat kwam echt niet binnen bij hem. We zijn dan 4 jaar later uit elkaar gegaan, toen hij doorhad dat ik het echt meende.
Zo jammer van het misverstand en alle pijn die volgde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 10:37

Qua daten, voorkeur absoluut zonder kinderen.. Maar als de kinderen als iets ouder zijn heb ik er minder moeite mee. Ligt ook helemaal aan de omgang. Laatst nog een match met een weduwnaar, dat betekent dus 2 pubers fulltime, nee dank je :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 10:54

Relaxed schreef:
JokeRox schreef:

Wat is hier nou weer racistisch aan, kom op zeg :n
Ik kende de term niet, dus vroeg me ook af waar de opmerking van JokeRox vandaan kwam. ‘Kansenpareltje’ wordt dus gebruikt als denigrerende term voor niet-Westerse immigranten, mn op sites als Dumpert etc. Hoewel dat geloof ik niet is wat Varekaj bedoelde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 11:10

Dumpert... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 11:17

Bestaat dat nog? :')

Ik heb op date 1 gewoon direct heel duidelijk gemaakt wat ik van koters vindt. Dat is nu eenmaal een punt waar je geen compromis op kan sluiten ("dan nemen we er maar 1"). Of althans dat zou je niet moeten willen als vrouw zijnde zonder kinderwens.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 13:00

Voor mij zijn kanspareltjes gewoon tokkies, heeft geen zak met kleur te maken.

Vermoeiend als zelfs dit topic nu wordt gekaapt door de SJW politie terwijl er niks aan de hand is.