Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
oomens schreef:JokeRox schreef:En is nu iedereen dan vrij van zonden doordat Jezus gestorven en verrezen is?
Dat heeft volgens mij maar weinig geholpen. Waarom zouden bijvoorbeeld ongedoopte kinderen anders buiten het kerkhof begraven moeten worden?
JokeRox schreef:Zijn er eigenlijk mensen in dit topic die bewust op zoek gegaan zijn naar een bewust kindvrije man of vrouw?
Hoe ging dat?
Ik ben nu ook alweer 4 jaar single en wil daar wat aan doen, maar het idee van dat weer keer op keer te moeten uitleggen en te dubbelchecken dat hij het begrepen heeft (dus ‘nee: ook geen kinderen uit een vorige relatie, en nee, ik vind je neefjes niet tof’) vind ik al te vermoeiend...
JokeRox schreef:Ik ben 38.
BopjeBo schreef:Heb me daar dus een hoop commentaar van gehad van mannen die dus wel een of meer van deze punten hadden en vonden dat ik mijn perfecte partner wel eens zou kunnen uitsluiten. Dat waren echt 3 no-go's, hoezo perfect? Maar die kun je dus echt wel verwachten
Overigens wel goed gekomen, maar dat is weer een heel ander verhaal, maar mn huidige vriend rookt niet, is stuk langer en inderdaad geen koters.
JokeRox schreef:Varekaj schreef:die kanspareltjes van ouders .
Kan je alsjeblieft die racistische terminologie achterwege laten in dit topic? Je hebt er geen idee van wat die mensen doen in hun professioneel leven, en dat maakt ook totaal niet uit voor deze discussie.
Captain schreef:Dan heb je in ieder geval geen mannen die opmerkingen maken als: 'Dat kun je nog niet weten' en 'Dat komt nog wel.'oll
Ik gaf het ALTIJD aan voordat ik ging daten. Bij mijn huidige vriend was ik nog niet zo ver gekomen. Toen we tijdens onze date een baby tegen kwamen en ik vroeg wat hij daar nou van vond werd het duidelijk dat hij nog sterker anti was en is dan ik.![]()
Relaxed schreef:Ik kende de term niet, dus vroeg me ook af waar de opmerking van JokeRox vandaan kwam. ‘Kansenpareltje’ wordt dus gebruikt als denigrerende term voor niet-Westerse immigranten, mn op sites als Dumpert etc. Hoewel dat geloof ik niet is wat Varekaj bedoelde.JokeRox schreef:Kan je alsjeblieft die racistische terminologie achterwege laten in dit topic? Je hebt er geen idee van wat die mensen doen in hun professioneel leven, en dat maakt ook totaal niet uit voor deze discussie.
Wat is hier nou weer racistisch aan, kom op zeg