Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Al die reclames met 'blijf je binnen voor ons' en '1,5 meter afstand' helpen toch niet. Niets helpt. Gisteravond reed hier een politiewagen over het fietspad langs de 'grote speeltuin'. Je hoorde hoeveel gasten er zaten en die waren op dat moment even stil. Die speeltuin is donker dus je ziet niemand zitten en zolang je dus lekker warm in je politiewagen zit, weet je dus niet wat er allemaal zit.
Kan je extra geld verdienen ….
Nabster schreef:xDenies schreef:Al die reclames met 'blijf je binnen voor ons' en '1,5 meter afstand' helpen toch niet. Niets helpt. Gisteravond reed hier een politiewagen over het fietspad langs de 'grote speeltuin'. Je hoorde hoeveel gasten er zaten en die waren op dat moment even stil. Die speeltuin is donker dus je ziet niemand zitten en zolang je dus lekker warm in je politiewagen zit, weet je dus niet wat er allemaal zit.
Kan je extra geld verdienen ….
Extra geld verdienen?
_San87_ schreef:Ik vind het idee wel echt heel leuk. Maar mensen kennende, gaat het gewoon niet werken omdat iedereen massaal om dezelfde tijd op dezelfde plek beren moet gaan spotten. Er een uitje van moet maken met vriendjes en vriendinnetjes.
LiannePuthzy schreef:_San87_ schreef:Ik vind het idee wel echt heel leuk. Maar mensen kennende, gaat het gewoon niet werken omdat iedereen massaal om dezelfde tijd op dezelfde plek beren moet gaan spotten. Er een uitje van moet maken met vriendjes en vriendinnetjes.
Precies het idee is best geinig, zeker ook omdat iemand er een soort opdrachten kaart bij heeft gemaakt: bijv. Zie je een bruine beer hinkel, zie je een beer met kleren aan zing een liedje ect. Alleen dit kan beter in de zomervakantie gedaan worden
Anoniem schreef:Whale schreef:Ergernis: M'n moeder die niet reageert waar de Vockingworst in de supermarkt ligt, sinds ik geen zin heb om op dit moment rond te gaan dwalen door de supermarkt
In de koeling bij de andere (lever)worsten en blokken kaas? Meestal naast de plakjes kaas, vleeswaren, salades.
LadyMadonna schreef:Anoniem schreef:In de koeling bij de andere (lever)worsten en blokken kaas? Meestal naast de plakjes kaas, vleeswaren, salades.
Grappig, bij onze supermarkt zit tussen de vleeswaren/salades/boter koeling en de kaas/melk/toetjes koeling, de brood afdeling
Pandora2 schreef:Whale schreef:Mensen vragen gewoon om een complete lockdown waarbij je met een briefje op zak alleen nog maar de straat op mag
Ik hoop dan maar dat ze mij een paar kopies van zo'n briefje willen opsturen want ik heb geen printer
Steeph schreef:De reclame's van Spotify.
"Vervelend he, die reclames door je muziek?" Ja, dus f* off.
"Bedankt dat je naar Spotify luisterd, je had ook radio kunnen luisteren." Dat ga ik nu ook doen, doei
Marije_1997 schreef:DiscoDipp schreef:
Kon wel familie zijn van die van mij..
Is die ook al "volwassen"? Hahha. Hij woont normaal op kamers. Maar m'n moeder wou em perse hier hebben. Meneer slaapt overdag en gaat 's avonds wanneer ik wil slapen ineens leven en rond lopen en piano spelen. (hij slaapt op zolder, boven mij en we hebben nog oude houten vloeren) ik had wel meer verwacht van een 21 jarige.