Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 18:03

Al die reclames met 'blijf je binnen voor ons' en '1,5 meter afstand' helpen toch niet. Niets helpt. Gisteravond reed hier een politiewagen over het fietspad langs de 'grote speeltuin'. Je hoorde hoeveel gasten er zaten en die waren op dat moment even stil. Die speeltuin is donker dus je ziet niemand zitten en zolang je dus lekker warm in je politiewagen zit, weet je dus niet wat er allemaal zit.

Kan je extra geld verdienen ….

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 18:03

Dat is niet de indruk die ik heb. Ja er lopen enorm veel mensen buiten. Maar met Max twee en op afstand. Zoals de regering het zelfs aanraadt dus.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 18:05

xDenies schreef:
Al die reclames met 'blijf je binnen voor ons' en '1,5 meter afstand' helpen toch niet. Niets helpt. Gisteravond reed hier een politiewagen over het fietspad langs de 'grote speeltuin'. Je hoorde hoeveel gasten er zaten en die waren op dat moment even stil. Die speeltuin is donker dus je ziet niemand zitten en zolang je dus lekker warm in je politiewagen zit, weet je dus niet wat er allemaal zit.

Extra geld verdienen?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 18:06

Nabster schreef:
xDenies schreef:

Extra geld verdienen?

De politie mag grote boetes p.p. uitschrijven aan mensen die het samenscholingsverbod overtreden.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 18:07

Het is ook wel een beetje waar je woont... hier is het sowieso al altijd aardig uitgestorven, behalve op het winkelcentrum, maar daar blijft iedereen gewoon 1,5 meter bij elkaar vandaan zoals het hoort, ook geen grote groepen of iets. Tijdens het wandelen met de hond, als je al überhaupt iemand tegenkomt, loopt iedereen ook gewoon met een grote boog om je heen, al moet je over de weg gaan lopen. Vorige week nog wat spelende kinderen buiten op straat, maar dat is nu ook wel sterk afgenomen.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 18:11

_San87_ schreef:
Ik vind het idee wel echt heel leuk. Maar mensen kennende, gaat het gewoon niet werken omdat iedereen massaal om dezelfde tijd op dezelfde plek beren moet gaan spotten. Er een uitje van moet maken met vriendjes en vriendinnetjes.

Precies het idee is best geinig, zeker ook omdat iemand er een soort opdrachten kaart bij heeft gemaakt: bijv. Zie je een bruine beer hinkel, zie je een beer met kleren aan zing een liedje ect. Alleen dit kan beter in de zomervakantie gedaan worden

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 18:17

Ja .. wat moet ik zeggen .. omgeving Rotterdam … :Y)

Ik vond het gisteravond(20:45) bijzonder druk op straat eigenlijk en echt niet overal netjes 1,5 meter afstand. Ik loop met mijn hond in het gras dus gelukkig overal uit de buurt :) Ja ik maak ook best een foutje maar bied mijn excuses aan en stap gelijk verder aan de kant ..

En met extra geld verdienen bedoelde ik inderdaad de boetes. Men klaagt altijd dat de politie graag geld verdient ;)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 18:29

Aan de oudere mensen die gewoon niet aan de afstandsregel houden en gewoon door mensen heen knallen met hun elektrische fiets. Voor de rest houd iedereen zich keurig aan de regels

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 18:32

LiannePuthzy schreef:
_San87_ schreef:
Ik vind het idee wel echt heel leuk. Maar mensen kennende, gaat het gewoon niet werken omdat iedereen massaal om dezelfde tijd op dezelfde plek beren moet gaan spotten. Er een uitje van moet maken met vriendjes en vriendinnetjes.

Precies het idee is best geinig, zeker ook omdat iemand er een soort opdrachten kaart bij heeft gemaakt: bijv. Zie je een bruine beer hinkel, zie je een beer met kleren aan zing een liedje ect. Alleen dit kan beter in de zomervakantie gedaan worden

Dit inderdaad. Ik heb hier in de straat nog nooit zoveel volk op wandel gezien als sinds dat berengedoe.
Hoezo niet samentroepen en afstand houden.
Compleet verkeerd moment gekozen om zulke dingen te lanceren 8)7

Whale

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 18:36

Mensen vragen gewoon om een complete lockdown waarbij je met een briefje op zak alleen nog maar de straat op mag :evaw:

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 18:42

Whale schreef:
Mensen vragen gewoon om een complete lockdown waarbij je met een briefje op zak alleen nog maar de straat op mag :evaw:

Ik hoop dan maar dat ze mij een paar kopies van zo'n briefje willen opsturen want ik heb geen printer :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 18:44

Bejaarden die in de winkel het karretje midden in het pad zetten.Dan moet je er wel vlak langs.Ik heb 2 karretjes verplaats naar een eind verderop.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 18:46

Anoniem schreef:
Whale schreef:
Ergernis: M'n moeder die niet reageert waar de Vockingworst in de supermarkt ligt, sinds ik geen zin heb om op dit moment rond te gaan dwalen door de supermarkt :+

In de koeling bij de andere (lever)worsten en blokken kaas? Meestal naast de plakjes kaas, vleeswaren, salades.

Grappig, bij onze supermarkt zit tussen de vleeswaren/salades/boter koeling en de kaas/melk/toetjes koeling, de brood afdeling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 18:48

Dat ik iets gezien heb wat ik NIET had willen zien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 18:55

LadyMadonna schreef:
Anoniem schreef:
In de koeling bij de andere (lever)worsten en blokken kaas? Meestal naast de plakjes kaas, vleeswaren, salades.

Grappig, bij onze supermarkt zit tussen de vleeswaren/salades/boter koeling en de kaas/melk/toetjes koeling, de brood afdeling

De precieze volgorde weet ik niet. Maar er is vast een volgorde voor. Ligt een beetje aan de grootte van je supermarkt en de indeling denk ik. Het is duidelijk welke hoek/richting ik bedoel toch?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 19:06

De reclame's van Spotify.

"Vervelend he, die reclames door je muziek?" Ja, dus f* off.
"Bedankt dat je naar Spotify luisterd, je had ook radio kunnen luisteren." Dat ga ik nu ook doen, doei :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 19:28

Pandora2 schreef:
Whale schreef:

Ik hoop dan maar dat ze mij een paar kopies van zo'n briefje willen opsturen want ik heb geen printer :')

Wij mogen ze ook met de hand overschrijven in Frankrijk, juist om te voorkomen dat mensen zonder printer alsnog over de buurman heen gaan lopen hengelen voor zo’n briefje. Zelfs het briefje dat ik gebruikte aan de grens was met de hand geschreven, en vonden ze prima. :)

Steeph schreef:
De reclame's van Spotify.

"Vervelend he, die reclames door je muziek?" Ja, dus f* off.
"Bedankt dat je naar Spotify luisterd, je had ook radio kunnen luisteren." Dat ga ik nu ook doen, doei :evaw:

Ik heb Spotify Premium en kreeg laatst een aantal vage semi-reclames in de app. 8)7 Leuk, Spotify, maar dáár betaal ik je geen 10E per maand voor.

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 20:31

Aan het hengstje dat ik train die vol in me liep :')
Hij is bijna volledig blind en ik stond stil en was stil dus hij kon er niets aan doen, maar gvd mn arm doet pijn _O-

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 20:48

Ik mag m'n abbo verlengen en dus een nieuwe telefoon, maar nu heb ik keuzestress of ik weer voor een Huawei ga (de P30 Pro) of terug naar Samsung (S20).
Advies, iemand? :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 22:05

Dat ik een paar maand geleden van de trap in de trein gevallen ben en ik stellig had gezegd dat het goed ging (adrenaline). Tot op de dag van vandaag nog veel pijn in de knie waar ik op gevallen ben. Was ik maar naar de huisarts geweest voor controle.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 22:14

Marije_1997 schreef:
DiscoDipp schreef:

Kon wel familie zijn van die van mij..

Is die ook al "volwassen"? Hahha. Hij woont normaal op kamers. Maar m'n moeder wou em perse hier hebben. Meneer slaapt overdag en gaat 's avonds wanneer ik wil slapen ineens leven en rond lopen en piano spelen. (hij slaapt op zolder, boven mij en we hebben nog oude houten vloeren) ik had wel meer verwacht van een 21 jarige.

Vreselijk he zo iemand die echt geen rekening kan houden met anderen. Mijne komt ook doodleuk om 3 uur snachts binnen. Lekker de magnetron aan, met de deuren klappen, 7 keer de trap op en af..

Ik voel je helemaal :')

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 22:40

Helemaal verheugd op mijn banana nicecream met Griekse yoghurt, bevroren banaan, chocolade eiwitpoeder en walnoten.

Niet te (vr)eten joh. Die chemische smaak van de eiwitpoeder :r :r

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 22:46

[***] schreef:
Dat ik iets gezien heb wat ik NIET had willen zien

Dat snotje?

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 22:54

Aan de gedwongen route in de supermarkt (vanwege corona, naast het verplichtte winkelwagentje en de afstand). Ik vind het goed dat er zo veel rekening gehouden wordt en bij ons in het dorp doet ook 99% van de mensen braaf aan de afstand en dergelijke. Maar ik ben niet gemaakt voor gestructureerd boodschappen doen :+.

Afbeelding
This is me _O-

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 00:49

Mandarijn schreef:
Ik mag m'n abbo verlengen en dus een nieuwe telefoon, maar nu heb ik keuzestress of ik weer voor een Huawei ga (de P30 Pro) of terug naar Samsung (S20).
Advies, iemand? :')

Huawei p30 pro sowieso! *\o/*