Rare mensen op marktplaats deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

K_nolan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 10:41

De reviews zijn soms echt lastig, laatst wou ik voor mijn vriend een slang aanschaffen (hebben hier al slangen, maar hij wou heel graag een gele erbij :Y) ). Afijn, ik iemand gevonden die in de buurt woonde en dus allerlei kleuren had. Ze nam echt alle tijd voor mijn vragen en ik zou langs komen, was dus tot dan toe super tevreden. Ik zou in de avond langskomen, maar in de middag merkte ik al dat ik het niet ging redden. Netjes bericht gestuurd dat ik het moest afzeggen en of ik na de feestdagen kon komen.
Mevrouw ging ermee akkoord en hadden nieuwe afspraak ingepland. Had ik een paar uur later ook een review binnen van 1 ster met niet op komen dagen.. tja heb ook bij iemand anders een gele slang gekocht, was er gelijk wel een beetje klaar mee :+

Gister wel een zadel binnengekomen. Netjes verzekerd opgestuurd en verkoper was super aardig, allemaal extra foto's en maandagochtend gelijk de deur uit gegaan bij haar. Ik was hem wel even aan het knijpen want het was toch een paar honderd euro dat ik over had gemaakt. Helaas 1 kleine beschadiging door de post, maar moet er met wat ledervet denk wel uitgaan :j

Alja

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 10:53

Hier ook een zadel onderweg
Knijp hem ook :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 13:03

Over die schroefjes: ik zou écht pissig zijn als verkoper zijnde. Heb dit niet expres gedaan, meteen gehandeld nadat ik dit wist en dan nog een slechte review ontvangen? Dan zou ik uit principe ook alles laten zitten en het heb zélf laten uitzoeken. Wat is dat nou voor een actie? ‘Kan aangepast worden’ ? Nee, je hebt 2 weken de tijd om die review te plaatsen, dan ga je toch eerst in overleg?

Als koper zijnde zou ik idd balen wanneer ik dit merkte (niet compleet) maar na overleg zou ik juist blij zijn dat de verkoper er zelf achteraan wil gaan ipv het erbij te laten zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 14:11

Maar 3 sterren is toch geen slechte review? 1/2 is slecht, 3 is gewoon, 4/5 is goed tot zeer goed in mijn ogen. Is er een verbeterpunt? Ja, het had gewoon nog eens moeten bekeken worden of alles er wel bij zat. Er is een fout gemaakt, heel fijn dat die wordt opgelost maar hij is wel gemaakt. Dan vind ik het heel normaal dat er geen 4 of 5 sterren worden gegeven.

Ik vraag mij af of jullie alles onder de 5 nu echt zo slecht vinden? Ik heb al prima zaken gedaan met mensen die bv tussen 10 5 sterren 2 x 1 ster hadden staan.

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 14:13

Moestuin schreef:
Maar 3 sterren is toch geen slechte review? 1/2 is slecht, 3 is gewoon, 4/5 is goed tot zeer goed in mijn ogen. Is er een verbeterpunt? Ja, het had gewoon nog eens moeten bekeken worden of alles er wel bij zat. Er is een fout gemaakt, heel fijn dat die wordt opgelost maar hij is wel gemaakt. Dan vind ik het heel normaal dat er geen 4 of 5 sterren worden gegeven.

Ik vraag mij af of jullie alles onder de 5 nu echt zo slecht vinden? Ik heb al prima zaken gedaan met mensen die bv tussen 10 5 sterren 2 x 1 ster hadden staan.

Ik sluit me hier volledig bij aan :)

En geef toe dat ik eigelijk zelfs amper naar die sterren kijk als ik iets wil kopen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 14:17

Nee, er had nog helemaal geen review gegeven moeten worden. Geef eerst de kans iets op te lossen ipv gelijk (be) oordelen..

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 14:23

Ja maar stel dat TS alles oplost, dan is het toch nog steeds geen 5 sterren waard? Als ik wist dat ik zo lang nog zou moeten wachten voordat ik mijn stoel kon gebruiken had ik een andere gekocht.
Als TS geen moeite meer had gedaan gaf ik een 1. Dus op zich zou TS dankzij haar houding dan al de meest positieve beoordeling van mij hebben gehad met 3 sterren voor deze stoel.

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 14:26

_Lorette_ schreef:
Nee, in dat geval was ik de koper. Als ik zelf na 11 dagen en moeizame communicatie een kapot product ontvang en aangeef dat ik teleurgesteld ben, dan vind ik het niet terecht dat ik 1 ster krijg als koper (gewone prijs geboden, meteen betaald, etc.). Ik heb haar ook via Bokt maar even een berichtje gestuurd.

Je hebt dan waarschijnlijk 1 ster gekregen omdat ze die ook van jou verwacht te krijgen?

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 14:28

Ik had haar nog 2 sterren gegeven... 1 voor het product en 1 voor het uiteindelijke opsturen ervan. Achteraf had ik er liever een -1 van gemaakt. }:0

Bij mijn beoordeling staat 'betaalt snel' en 'beleefder communiceren' met 1 ster. Pff.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 14:33

Poekkie schreef:
Ja maar stel dat TS alles oplost, dan is het toch nog steeds geen 5 sterren waard? Als ik wist dat ik zo lang nog zou moeten wachten voordat ik mijn stoel kon gebruiken had ik een andere gekocht.
Als TS geen moeite meer had gedaan gaf ik een 1. Dus op zich zou TS dankzij haar houding dan al de meest positieve beoordeling van mij hebben gehad met 3 sterren voor deze stoel.

Dit dus :j

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 16:50

Heb op MP 2 hanen te koop staan, Sabelpoot kleurslag citroenporselein. Bericht van iemand die een bod doet op de twee, maar 1 euro minder dan ik vroeg dus ik ga akkoord. Zouden ze vanmiddag komen halen. Staat mevrouw aan de deur:
"ik kom voor de hanen!".
Ik: "mooi, ik trek even jas aan, ze zitten al apart. Heeft u zelf een doos ofzo mee?"
Mevrouw: "eh... mijn man in de auto misschien".
Ik: Nou, is wel handig om ze hier meteen in te doen, wel zo veilig. Anders heb ik ook wel een doosje?""
Mevrouw, grote ogen boven mondkapje: "Het zijn toch geen ECHTE??? Er stond porselein"
}:0
Rubriek Pluimvee, 5 foto's hanen in de ren, prijs onderaan in de omschrijving waar verder ook instond geboren 2019, en eten uit de hand. HOE DAN? 8)7 _O- _O-

Hommage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 16:54

Oh wauw die is wel heel bijzonder :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 16:54

Raap me op _O- _O- _O-

x_ankieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 16:55

Dat meen je niet _O- te hilarisch, wat mij betreft maken we in deel 9 een openings post met deze helemaal bovenaan _/-\o_

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 16:55

_O- _O- _O-

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 16:57

Karina schreef:
Heb op MP 2 hanen te koop staan, Sabelpoot kleurslag citroenporselein. Bericht van iemand die een bod doet op de twee, maar 1 euro minder dan ik vroeg dus ik ga akkoord. Zouden ze vanmiddag komen halen. Staat mevrouw aan de deur:
"ik kom voor de hanen!".
Ik: "mooi, ik trek even jas aan, ze zitten al apart. Heeft u zelf een doos ofzo mee?"
Ik: Nou, is wel handig om ze hier meteen in te doen, wel zo veilig. Anders heb ik ook wel een doosje?""
Mevrouw, grote ogen boven mondkapje: "Het zijn toch geen ECHTE??? Er stond porselein"
Rubriek Pluimvee, 5 foto's hanen in de ren, prijs onderaan in de omschrijving waar verder ook instond geboren 2019, en eten uit de hand. HOE DAN? 8)7 _O- _O-

PRACHTIG :') :')
You've made my day :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 17:04

Karina schreef:
"ik kom voor de hanen!".

Hoe dan :')

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 17:05

Vooral het moment dat ze zich realiseerde dat ze met haar rug naar een grote kippenren toe stond en daar een nerveuze scheve blik in wierp. Ik pieste bijna in mijn broek _O-
De haantjes lopen weer lekker los :D

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 17:10

Citroen porselein....
Dat verklaart het Hahahah

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 17:13

Whahahaja geniaal die met die kippen _O- _O-

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 17:14

Dit meen je niet _O-

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 17:25

Whahhaa raap me op! Maar je foto’s zijn dan ook wel prachtig, ze hadden zo nep kunnen zijn :D

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 17:27

Dat is toch wel het toppunt. _O-

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 17:29

Whahahahahaha _O-

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 17:31

Huh zijn die hanen dan zo duur (voor een leek) dat ze worden aangezien voor porseleinen beeldjes? :')