Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Of iets van: verbaas je niet, verwonder je slechts?
Ik bedoelde het niet eens kwaad.
Hij deed eerder ook al moeilijk over zijn exotische werktijden om af te spreken dus ik denk dat ik me hier maar niet meer druk over moet proberen te maken. Eggs don't swim to the sperm, never chase a man, right? 
Neverland schreef:Ik ben 24 en zit ook tot 33 te swipen.
Ik heb gehoord dat mannen beter ouder worden dan vrouwen... Dating apps bewijzen het tegendeel.
Rytir schreef:Neverland schreef:Ik ben 24 en zit ook tot 33 te swipen.
In de catagorie tot 33 valt nog wel wat leuks te vinden! Ik merk dat vanaf 35 best wat mannen heel snel ouder ogen en eh zijnIk heb gehoord dat mannen beter ouder worden dan vrouwen... Dating apps bewijzen het tegendeel.
De leuke mannen van 35/45 die hun zaakjes en looks op orde hebben die gaan vaak dan weer voor 20ers... Dating life sucks
Rytir schreef:In mijn 20er jaren vond ik mannen van 10+ jaar ouder altijd een beetje viezig/ schmutsich als ze een move maakte:') Liever een jonge adonis zonder bagage die je nog kan knedenMisschien denken zij net zo

30+ weet wel wat ze willen in mijn beleving.
Daar kreeg ik toch serieuze kriebels van. Neverland schreef:Mijn ervaring met jonger is dat ze meestal niet weten wat ze willen. En daar zit ik niet op te wachten.30+ weet wel wat ze willen in mijn beleving.
Had net een match die een heel verhaal vertelde dat hij met een lach op zijn gezicht opstond want hij had eindelijk een match en hij kon al de hele dag niet stoppen met lachen en hij was blij dat hij misschien nu iemand had gevonden op deze wereld die bij hem paste...... Sorry, maar heb hem direct verwijderd.Daar kreeg ik toch serieuze kriebels van.
Ik had hem ook verwijdert. Neverland schreef:Mijn ervaring met jonger is dat ze meestal niet weten wat ze willen. En daar zit ik niet op te wachten.30+ weet wel wat ze willen in mijn beleving.
Had net een match die een heel verhaal vertelde dat hij met een lach op zijn gezicht opstond want hij had eindelijk een match en hij kon al de hele dag niet stoppen met lachen en hij was blij dat hij misschien nu iemand had gevonden op deze wereld die bij hem paste...... Sorry, maar heb hem direct verwijderd.Daar kreeg ik toch serieuze kriebels van.
(Ik snap je
) Neverland schreef:Mijn ervaring met jonger is dat ze meestal niet weten wat ze willen. En daar zit ik niet op te wachten.30+ weet wel wat ze willen in mijn beleving.
Zal ook eens wat geks doen en een paar jaar het verschuiven wie weet
Neverland schreef:Mijn ervaring met jonger is dat ze meestal niet weten wat ze willen. En daar zit ik niet op te wachten.30+ weet wel wat ze willen in mijn beleving.