Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 21:36

Ik ben 24 en zit ook tot 33 te swipen. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 21:37

Neverland schreef:

Ben 22 en ik ook := ouder is nu eenmaal zo vaak leuker. :')

capopjekop

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 21:40

Ik was toen 28/29 toen ik aan het daten was en had het staan op 27-37. Gelukkig zat ik op badoo, anders had mijn vriend niet het gesprek kunnen openen. Ik vond 26 eigenlijk te jong :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 21:49

Ik heb een dikke maand heel leuk gedate met iemand van bijna 33. Ik ben 24... nou werkte het vooral niet omdat ik op bepaalde gebieden verder was dan hij. Dus wat zegt leeftijd?

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 21:56

Mag deze stille meelezer meedoen? :')

Ik ben dit een tijdje geleden maar eens gaan testen, was er na een paar dagen zat van en nu probeer ik het maar weer. Ik ben enorm kritisch, en dan nog verbaas ik me over het lompe klapharkgedrag van het geringe volk dat door mijn keuring is gekomen. :D _O- Of iets van: verbaas je niet, verwonder je slechts?
Ik ben 25 en heb de leeftijd op 27-34 staan.

Ik had iemand die ik echt wel knap en interessant vond, maar die nogal spiritueel overkomt en ik ben 's werelds meest droge wetenschapper geloof ik. Hij deelde een filmpje met mij over coronacomplottheorieën en ik heb hem geloof ik dusdanig fel afgeblaft dat ik nu al een paar dagen een silent treatment krijg. :') Ik bedoelde het niet eens kwaad. :') Hij deed eerder ook al moeilijk over zijn exotische werktijden om af te spreken dus ik denk dat ik me hier maar niet meer druk over moet proberen te maken. Eggs don't swim to the sperm, never chase a man, right? :P

Noobvraagje: Hebben jullie ook dat jullie steeds dezelfde personen zien? Ik heb sommige mannen nu al minimaal vijf keer keer voorbij zien komen en iedere keer op kruisje gedrukt. Alsof ik een zesde keer mijn standaard dusdanig heb verlaagd dat ik die persoon wel zou liken? :))

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 22:00

Resistance schreef:
__Sannne schreef:
Er is in dit topic net nog een heel verhaal geweest wat maar weer bewijst dat je BN'ers op Tinder absoluut niet serieus moet nemen. :+

:') _O-

Iemand hier ervaring met Hinge?

Hinge is leuk, je kan zien wie jou liked dus het is heel makkelijk swipen :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 22:03

Neverland schreef:

In de catagorie tot 33 valt nog wel wat leuks te vinden! Ik merk dat vanaf 35 best wat mannen heel snel ouder ogen en eh zijn :Y) Ik heb gehoord dat mannen beter ouder worden dan vrouwen... Dating apps bewijzen het tegendeel.

De leuke mannen van 35/45 die hun zaakjes en looks op orde hebben die gaan vaak dan weer voor 20ers... Dating life sucks :')

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 22:24

Leeftijd is echt zo nietszeggend......je moet er maar niet teveel aan ophangen.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 22:35

Neverland schreef:

Ik ben ook 26 en date nu iemand van 35.dus vind de leeftijd niet zo gek. Ik swipe niks onder de 29 haha

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 23:30

Imaginaerum schreef:
Mag deze stille meelezer meedoen? :')

Nightwish fan? :')

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 23:33

Ik ben 53 en like niemand boven de 52. Matches bij het leven.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 05:58

Flessuh schreef:
MarcoBorsato schreef:
Ik vind het ook wel een beetje apart dat je zo laag zit met leeftijd.

hoezo is tot 1 jaar jonger "zo laag"... :')

Het is heel simpel. Wat je nu doet werkt niet dus verander je tactiek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 08:47

Rytir schreef:
Neverland schreef:

In de catagorie tot 33 valt nog wel wat leuks te vinden! Ik merk dat vanaf 35 best wat mannen heel snel ouder ogen en eh zijn :Y) Ik heb gehoord dat mannen beter ouder worden dan vrouwen... Dating apps bewijzen het tegendeel.

De leuke mannen van 35/45 die hun zaakjes en looks op orde hebben die gaan vaak dan weer voor 20ers... Dating life sucks :')

Dat laatste kan ik beamen... heb weleens voor de grap gekeken wat er gebeurde als je leeftijd op echt een stuk ouder zet. Echt enoooorm veel mannen die dan "toehappen" ofzo.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 08:57

Dat heb ik wel eens andersom gedaan ik ben 48 en de. Leeftijd even vanaf 25 gezet.
Wow een hoop likes echt bizar.

Dat is echt heel erg in tegenwoordig haha
Ik heb er niet zoveel mee.
Ik heb het op 35-54 staan

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 09:01

In mijn 20er jaren vond ik mannen van 10+ jaar ouder altijd een beetje viezig/ schmutsich als ze een move maakte:') Liever een jonge adonis zonder bagage die je nog kan kneden :D Misschien denken zij net zo O:)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 09:33

Rytir schreef:
In mijn 20er jaren vond ik mannen van 10+ jaar ouder altijd een beetje viezig/ schmutsich als ze een move maakte:') Liever een jonge adonis zonder bagage die je nog kan kneden :D Misschien denken zij net zo O:)

hahahah heel herkenbaar.

Nu ik 28 ben zou ik wel tot 10 jaar ouder durven. Het oudste waar ik wat mee gedate heb was 37. maar dat was me een rare :P

Wat ik vooral heel erg opvallend vind zijn de hoeveelheid 30+ mannen die hun zaakjes niet op orde hebben. Die nog bij hun ouders thuis wonen, of op een kamertje. Echt bizar. Soms voel me ik dan net een sugermama :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 09:39

Mijn ervaring met jonger is dat ze meestal niet weten wat ze willen. En daar zit ik niet op te wachten. :+ 30+ weet wel wat ze willen in mijn beleving.

Had net een match die een heel verhaal vertelde dat hij met een lach op zijn gezicht opstond want hij had eindelijk een match en hij kon al de hele dag niet stoppen met lachen en hij was blij dat hij misschien nu iemand had gevonden op deze wereld die bij hem paste...... Sorry, maar heb hem direct verwijderd. :') Daar kreeg ik toch serieuze kriebels van.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 09:55

Neverland schreef:
Mijn ervaring met jonger is dat ze meestal niet weten wat ze willen. En daar zit ik niet op te wachten. :+ 30+ weet wel wat ze willen in mijn beleving.

Had net een match die een heel verhaal vertelde dat hij met een lach op zijn gezicht opstond want hij had eindelijk een match en hij kon al de hele dag niet stoppen met lachen en hij was blij dat hij misschien nu iemand had gevonden op deze wereld die bij hem paste...... Sorry, maar heb hem direct verwijderd. :') Daar kreeg ik toch serieuze kriebels van.

Oh god, wat creepy :') Ik had hem ook verwijdert.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 09:57

Neverland schreef:

En weg is zijn glimlach, hele dag verpest |(

:+ (Ik snap je :') )

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 09:59

Ik verwacht nu minstens tranen ja. :')

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 09:59

Neverland schreef:

Ieuw, dat zou ik ook heel benauwend vinden.

Op Inner Circle kunnen mensen buiten jouw leeftijdscategorie je ook liken en berichten sturen, heb regelmatig mannen die 50+ zijn die me daar berichten sturen. Ik ben zelf 26 :+

Ik swipe zelf tussen de 28-38

Abby_Snow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 10:05

@Imaginaerum over dat noobvraagje... Geen idee, ik krijg zelf ook heel vaak weer dezelfde! Ook diegene die ik weer "un-matched" heb :P

En wat ben ik braaf op mijn eigen leeftijd aan het swipen dan! :Y) Zal ook eens wat geks doen en een paar jaar het verschuiven wie weet

@Neverland brrr snap ik, wat eng wel haha :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 10:05

Ik krijg echt vijf mannen elke keer te zien. Maakt niet uit of ik ze like of niet, ze blijven terugkomen. Zo irritant...

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 10:12

Neverland schreef:

Getver!

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 11:36

Zertab schreef:
Ik krijg echt vijf mannen elke keer te zien. Maakt niet uit of ik ze like of niet, ze blijven terugkomen. Zo irritant...

Ik ook! Heel irritant.

Ik ben 26 en ik swipe 24-31. Maar meestal like ik niks onder de 25 en niks boven de 29.