Ik had een kleine attentie voor onze post nl bezorger gekocht. Vanochtend kwam hij een pakje brengen en ze blik op zijn gezicht toen ik het gaf maakte me zo blij. Hij was zo verrast en zelfs emotioneel ervan. Ga ik zeker vaker doen.
Ik ben blij dat ik allemaal kaartjes met lieve teksten heb gehad voor mijn verjaardag morgen. Was er helemaal emotioneel van
Mizora
Geplaatst: 24-12-20 16:50
Kerstbabies! Na veel pech met de beesten de laatste tijd, is dit gezonde nest extra welkom.
Flowery
Geplaatst: 25-12-20 10:15
Ik was net helemaal alleen in de supermarkt en alles was aangevuld dus kon rustig kerstboodschappen doen
Safiera
Geplaatst: 25-12-20 12:44
Gister een fijne middag met (schoonmoeder-)oma gehad en een gezellige avond! En vandaag blij omdat mijn nacht goed was en ik om 9.30 met knuffels uit bed gehaald werd
Doosje chocolaatjes, schnitzel, varkenshaas (flink stuk), stukje kerst krentenbrood en een stuk gekregen van de geitenkaas (fenegriek nog iets) gekregen van mijn ouders.
Dat mijn longontsteking sinds vandaag éindelijk op z’n retour lijkt te zijn, ik eindelijk weer kan eten (AB maakte mega misselijk) en dat mijn ouders vandaag langs kwamen om kerstkadootjes af te geven aan de deur Oja en dat de zon scheen vandaag!
Unseen
Geplaatst: 25-12-20 18:51
Captain schreef:
Mijn pot met zilver! [ [url=m/NbLEIJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met recht! Knappe Mito!
Zebrastreep
Geplaatst: 25-12-20 18:52
Mizora schreef:
[ [url=m/B5XK1o.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kerstbabies! Na veel pech met de beesten de laatste tijd, is dit gezonde nest extra welkom.
Cavia's
Die maken mij blij vandaag!
En dat ik een lego setje heb gekregen die ik super graag wou hebben en nog meer leuke cadeautjes waar ik erg blij mee ben
En dat de top 2000 weer is begonnen lekker non-stop goede muziek
Anoniem
Geplaatst: 25-12-20 19:47
Onze zelfgebakken pizza zo perfect is
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 25-12-20 19:51
Fading schreef:
Geniet ervan!
Ik ben blij omdat vandaag eindelijk de zon een keer scheen! En omdat ik gezellig heb gegeten met bokker/vriendin Maureen.
Anoniem
Geplaatst: 25-12-20 20:11
Bellatrix schreef:
Fading schreef:
Geniet ervan!
Ik ben blij omdat vandaag eindelijk de zon een keer scheen! En omdat ik gezellig heb gegeten met bokker/vriendin Maureen.