Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Escada schreef:We zijn ook al 15 jaar vriendinnen. Maar heb een uur moeten reizen (dus 2 uur totaal) een mooi kado gegeven. Ze zei van te voren al ik zal even sushi bestellen. Was voor 45 euro. Er hadden wat mensen afgezegd dus we hadden teveel, kreeg een tikkie van €20
thirteenn schreef:Escada schreef:We zijn ook al 15 jaar vriendinnen. Maar heb een uur moeten reizen (dus 2 uur totaal) een mooi kado gegeven. Ze zei van te voren al ik zal even sushi bestellen. Was voor 45 euro. Er hadden wat mensen afgezegd dus we hadden teveel, kreeg een tikkie van €20
Zou eerder het tikkie naar de afmelders sturen dan![]()
ik heb een keer m'n verjaardag gevierd, hoop mensen uitgenodigd en verschillende alcoholische dranken ingeslagen (ik drink niet) en niemand kwam opdagen. Zat ik met die lading drank.
Escada schreef:We zijn ook al 15 jaar vriendinnen. Maar heb een uur moeten reizen (dus 2 uur totaal) een mooi kado gegeven. Ze zei van te voren al ik zal even sushi bestellen. Was voor 45 euro. Er hadden wat mensen afgezegd dus we hadden teveel, kreeg een tikkie van €20
Escada schreef:Heb een appje gestuurd dat ik het wat vreemd vond van de tikkie en ook raar dat ze het alleen aan mij vroeg en niet aan de andere vriendin die ook mee at. Ze gaf me helemaal gelijk en heeft het uit haarzelf alweer terug gestort. Opgelost
Sheran schreef:Ik koop bij mijn eigen verjaardag ook alleen in wat ik zelf lust en opmaak, en verder 1 fles wijn en zo'n 6 biertjes. Ik zeg dat wel van tevoren: als ze meer willen mogen ze dat zelf meebrengen. Niemand heeft dat ooit gedaan overigens, als bijna niemand drinkt doe je het zelf blijkbaar ook minder
Urona447 schreef:Sheran schreef:Ik koop bij mijn eigen verjaardag ook alleen in wat ik zelf lust en opmaak, en verder 1 fles wijn en zo'n 6 biertjes. Ik zeg dat wel van tevoren: als ze meer willen mogen ze dat zelf meebrengen. Niemand heeft dat ooit gedaan overigens, als bijna niemand drinkt doe je het zelf blijkbaar ook minder
Ik vind dit persoonlijk ook best gierig