Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joscaa schreef:Gelukkig heb ik het geluk met én knappe pony's én 7.3k volgers.![]()
Nee mn insta zal deze weken niet zo vlot lopen want ik heb mn enkel gebroken dus ik zit voorlopig thuis en als ik bij mn ponys ben kan ik alleen knuffelen vanuit mn rolstoel.
Maar snap prima dat jullie eisen stellen, een huis tuin en keuken pony is keileuk maar voegt vrij weinig toe aan je portfolio.
Xyris schreef:Meh, kunnen jullie mij met iets helpen?
Ik beheer inmiddels ook het account van de zaak van mijn ouders, maar mijn vader is zo'n verschrikkelijke digibeet, die heeft inmidels 5 facebook accounts aangemaakt voor het bedrijf. Ik heb 4 ervan al kunnen verwijderen en mergen en ineens staat er een nummer 5. Na een hele hoop gezoek ben ik er achter gekomen dat hij deze op de 1 of andere manier geactiveerd heeft via instagram. Erg fijn, want ik ben geen beheerder van die facebook, instagram linkt er wel naartoe (en post daar dus ook) en ik kan de facebook niet verwijderen, hij weet niet wat de inloggegevens zijn en ik zoek me rot op instagram hoe ik deze foute facebook kan unlinken en hem linken aan de goeie.
Wat ik doe:
- Klik op streepjes
- Ga naar settings
- Ga naar account
- Ga naar linked accounts
- Klik op Facebook
- Klik op Unlink
Dan zou ik iets moeten kunnen doen om een andere facebook te selecteren in dat scherm, maar het unlink knopje blijft terugkomen en verder gebeurt er niks.
Doe ik iets fout?
Lau schreef:Oh joh soms krijg je reacties als, hee wil he mijn paard op de foto zetten. En dan antwoord je met dat je prijzen op de website staan. En dan hoor je nooit meer wat![]()
Of soms als je een model zoekt en iemand afwijst omdat iemand anders sneller reageerde zijn ze ook gepikeerd...
xxwienekexx schreef:Lau schreef:Oh joh soms krijg je reacties als, hee wil he mijn paard op de foto zetten. En dan antwoord je met dat je prijzen op de website staan. En dan hoor je nooit meer wat![]()
Of soms als je een model zoekt en iemand afwijst omdat iemand anders sneller reageerde zijn ze ook gepikeerd...
Ik voel me nu wel heel vereerd dat wij een afspraak hebben staan haha![]()
Zoveel volgers hebben we nog niet, zit met alle 3 de accounts rondde 300 per account, maar groei gestaag verder dus dan isst prima toch
Nayomie schreef:Gisteren heb ik een toffe fotoshoot gehad met iemand van instagram (odje_annie). Super lieve meid, ook super leuk dat zoiets ook gewoon mogelijk is.
Xyris schreef:Xyris schreef:Meh, kunnen jullie mij met iets helpen?
Ik beheer inmiddels ook het account van de zaak van mijn ouders, maar mijn vader is zo'n verschrikkelijke digibeet, die heeft inmidels 5 facebook accounts aangemaakt voor het bedrijf. Ik heb 4 ervan al kunnen verwijderen en mergen en ineens staat er een nummer 5. Na een hele hoop gezoek ben ik er achter gekomen dat hij deze op de 1 of andere manier geactiveerd heeft via instagram. Erg fijn, want ik ben geen beheerder van die facebook, instagram linkt er wel naartoe (en post daar dus ook) en ik kan de facebook niet verwijderen, hij weet niet wat de inloggegevens zijn en ik zoek me rot op instagram hoe ik deze foute facebook kan unlinken en hem linken aan de goeie.
Wat ik doe:
- Klik op streepjes
- Ga naar settings
- Ga naar account
- Ga naar linked accounts
- Klik op Facebook
- Klik op Unlink
Dan zou ik iets moeten kunnen doen om een andere facebook te selecteren in dat scherm, maar het unlink knopje blijft terugkomen en verder gebeurt er niks.
Doe ik iets fout?
Inmiddels wat verder gekomen, heb nu diverse opties waar ik uit kan selecteren (mijn eigen account, dat van mijn bedrijf en dat van het bedrijf van mijn ouders) maar als ik de fb-pagina van mijn ouders selecteer komt er netjes een vinkje achter te staan maar ik kan nergens op 'ok' klikken, enkel op 'unlink'. En als ik dan terug ga om te kijken of dat vinkje al als bevestiging diende, is instagram nog steeds verbonden aan mijn persoonlijke pagina, hoe zet ik dit om?
Het gaat trouwens om zakelijk naar zakelijk.
Op het moment dat ik de gebruikersnaam van instagram verander via facebook wordt dit wel geupdate in instagram, probeer ik een nieuwe profielfoto te uploaden dan wordt deze niet bewerkt. Op het moment dat ik op 'ga naar facebookpagina' klik op instagram prompt hij me om dat foute account te claimen, wat ik niet wil.
Ik heb het businessaccount al omgezet naar prive en daarna weer terug gezet, daarmee kon ik het gequote probleem oplossen maar liep ik dus weer tegen deze problemen aan...
RianC schreef:Ooooh al die TFP frustraties zo herkenbaar. Mensen die gewoon je bericht niet lezen of daarna nooit kunnen afspreken. Dat zijn echt van die heerlijke dingen not.
@Joscaa Suuces met de enkel!
@Lau Chille manier om zo aan je logo te komen. Ik mocht dik betalen haha.
Hier probeer ik weer wat actiever te posten. Moet alleen nog even echt 1 lijn gaan vinden.
RianC schreef:Ooooh al die TFP frustraties zo herkenbaar. Mensen die gewoon je bericht niet lezen of daarna nooit kunnen afspreken. Dat zijn echt van die heerlijke dingen not.
ninaphilo schreef:Ik moest even googlen wat TFP-werk is. Ik doe dat alleen als ik het paard mooi vind en/of als ik er ook van profiteer. Dus als die persoon een mooi aantal volgers heeft zodat ik meer naamsbekendheid krijg.
Ik ben wel van plan om een account van een moeder met een klein super schattig modellenmeisje te contacteren, of ze gratis met mijn witte ponytje een lente shoot wil doen. Duimen dat ze dat wil![]()
Ook hier best veel mensen (vooral jongeren meiden) die afhaken als ik zeg dat ik voor een bedrag shoot..
Shanna schreef:Ik heb ook de regel dat mensen eerst moeten betalen voor ze de foto’s krijgen. Ik shoot wel “gratis”, want 9 vd 10 wil het overmaken, maar ik lever pas na betaling. Als ze lang wachten met betalen duurt het ook lang voor ze de foto’s krijgen, maar sinds ik deze regel heb ingesteld betalen ze vlot!
Bij een winkel moet je tenslotte ook eerst betalen voordat je je product krijgt.
Bij TFP ligt dat anders, maar ik merk wel dat mensen met gratis foto’s ondankbaarder zijn dan wanneer ze ervoor hebben betaald. En met gratis foto’s zijn ze ook te beroerd om te betalen voor een foto zonder logo, dan snijden ze de foto zelf wel bij of vragen iemand anders het logo weg te shoppen. Serieus meegemaakt..![]()
Terwijl het hele idee achter TFP naamsverspreiding is voor beide partijen.. En dat met logo nog gewaarborgd is als iemand “per ongeluk” vergeet de naam te melden/ taggen in de omschrijving..
Lau schreef:ninaphilo schreef:Ik moest even googlen wat TFP-werk is. Ik doe dat alleen als ik het paard mooi vind en/of als ik er ook van profiteer. Dus als die persoon een mooi aantal volgers heeft zodat ik meer naamsbekendheid krijg.
Ik ben wel van plan om een account van een moeder met een klein super schattig modellenmeisje te contacteren, of ze gratis met mijn witte ponytje een lente shoot wil doen. Duimen dat ze dat wil![]()
Ook hier best veel mensen (vooral jongeren meiden) die afhaken als ik zeg dat ik voor een bedrag shoot..
Ja of vragen waarom je zo duur bent? Uuh jij werkt toch ook voor een salaris? Jij gaat toch ook niet voor 2 tientjes de hele week werken? Of waarom je vooraf betaald terwijl je de foto’s nog niet gezien hebt? Ehh je betaald nu voor mijn tijd... en dan later als je de foto’s met logo hebt bestel je bij en dan betaal je voor de foto
Shanna schreef:Ik heb ook de regel dat mensen eerst moeten betalen voor ze de foto’s krijgen. Ik shoot wel “gratis”, want 9 vd 10 wil het overmaken, maar ik lever pas na betaling. Als ze lang wachten met betalen duurt het ook lang voor ze de foto’s krijgen, maar sinds ik deze regel heb ingesteld betalen ze vlot!
Bij een winkel moet je tenslotte ook eerst betalen voordat je je product krijgt.
Bij TFP ligt dat anders, maar ik merk wel dat mensen met gratis foto’s ondankbaarder zijn dan wanneer ze ervoor hebben betaald. En met gratis foto’s zijn ze ook te beroerd om te betalen voor een foto zonder logo, dan snijden ze de foto zelf wel bij of vragen iemand anders het logo weg te shoppen. Serieus meegemaakt..![]()
Terwijl het hele idee achter TFP naamsverspreiding is voor beide partijen.. En dat met logo nog gewaarborgd is als iemand “per ongeluk” vergeet de naam te melden/ taggen in de omschrijving..