Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Xyris

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 01:18

Meh, kunnen jullie mij met iets helpen?

Ik beheer inmiddels ook het account van de zaak van mijn ouders, maar mijn vader is zo'n verschrikkelijke digibeet, die heeft inmidels 5 facebook accounts aangemaakt voor het bedrijf. Ik heb 4 ervan al kunnen verwijderen en mergen en ineens staat er een nummer 5. Na een hele hoop gezoek ben ik er achter gekomen dat hij deze op de 1 of andere manier geactiveerd heeft via instagram. Erg fijn, want ik ben geen beheerder van die facebook, instagram linkt er wel naartoe (en post daar dus ook) en ik kan de facebook niet verwijderen, hij weet niet wat de inloggegevens zijn en ik zoek me rot op instagram hoe ik deze foute facebook kan unlinken en hem linken aan de goeie.

Wat ik doe:
- Klik op streepjes
- Ga naar settings
- Ga naar account
- Ga naar linked accounts
- Klik op Facebook
- Klik op Unlink

Dan zou ik iets moeten kunnen doen om een andere facebook te selecteren in dat scherm, maar het unlink knopje blijft terugkomen en verder gebeurt er niks.

Doe ik iets fout?

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 01:29

Joscaa schreef:
Gelukkig heb ik het geluk met én knappe pony's én 7.3k volgers. :')

Nee mn insta zal deze weken niet zo vlot lopen want ik heb mn enkel gebroken dus ik zit voorlopig thuis en als ik bij mn ponys ben kan ik alleen knuffelen vanuit mn rolstoel.

Maar snap prima dat jullie eisen stellen, een huis tuin en keuken pony is keileuk maar voegt vrij weinig toe aan je portfolio.

Ach jeetje Josca hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 01:36

Xyris schreef:

Ik beheer inmiddels ook het account van de zaak van mijn ouders, maar mijn vader is zo'n verschrikkelijke digibeet, die heeft inmidels 5 facebook accounts aangemaakt voor het bedrijf. Ik heb 4 ervan al kunnen verwijderen en mergen en ineens staat er een nummer 5. Na een hele hoop gezoek ben ik er achter gekomen dat hij deze op de 1 of andere manier geactiveerd heeft via instagram. Erg fijn, want ik ben geen beheerder van die facebook, instagram linkt er wel naartoe (en post daar dus ook) en ik kan de facebook niet verwijderen, hij weet niet wat de inloggegevens zijn en ik zoek me rot op instagram hoe ik deze foute facebook kan unlinken en hem linken aan de goeie.

Wat ik doe:
- Klik op streepjes
- Ga naar settings
- Ga naar account
- Klik op Facebook
- Klik op Unlink

Dan zou ik iets moeten kunnen doen om een andere facebook te selecteren in dat scherm, maar het unlink knopje blijft terugkomen en verder gebeurt er niks.

Doe ik iets fout?

Inmiddels wat verder gekomen, heb nu diverse opties waar ik uit kan selecteren (mijn eigen account, dat van mijn bedrijf en dat van het bedrijf van mijn ouders) maar als ik de fb-pagina van mijn ouders selecteer komt er netjes een vinkje achter te staan maar ik kan nergens op 'ok' klikken, enkel op 'unlink'. En als ik dan terug ga om te kijken of dat vinkje al als bevestiging diende, is instagram nog steeds verbonden aan mijn persoonlijke pagina, hoe zet ik dit om?

Het gaat trouwens om zakelijk naar zakelijk.

Op het moment dat ik de gebruikersnaam van instagram verander via facebook wordt dit wel geupdate in instagram, probeer ik een nieuwe profielfoto te uploaden dan wordt deze niet bewerkt. Op het moment dat ik op 'ga naar facebookpagina' klik op instagram prompt hij me om dat foute account te claimen, wat ik niet wil.

Ik heb het businessaccount al omgezet naar prive en daarna weer terug gezet, daarmee kon ik het gequote probleem oplossen maar liep ik dus weer tegen deze problemen aan...

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 07:31

Lau schreef:
Oh joh soms krijg je reacties als, hee wil he mijn paard op de foto zetten. En dan antwoord je met dat je prijzen op de website staan. En dan hoor je nooit meer wat :')

Of soms als je een model zoekt en iemand afwijst omdat iemand anders sneller reageerde zijn ze ook gepikeerd...

Ik voel me nu wel heel vereerd dat wij een afspraak hebben staan haha *\o/* <3

Zoveel volgers hebben we nog niet, zit met alle 3 de accounts rondde 300 per account, maar groei gestaag verder dus dan isst prima toch :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 07:55

Gisteren heb ik een toffe fotoshoot gehad met iemand van instagram (odje_annie). Super lieve meid, ook super leuk dat zoiets ook gewoon mogelijk is. :D

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 07:58

Nayomie schreef:
Gisteren heb ik een toffe fotoshoot gehad met iemand van instagram (odje_annie). Super lieve meid, ook super leuk dat zoiets ook gewoon mogelijk is. :D

Jaa vind ik ook hoor! Ik heb via insta, Facebook en ook bokt al heel veel leuke mensen leren kennen via tfp shoots *\o/*

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-19 08:21

xxwienekexx schreef:
Lau schreef:
Oh joh soms krijg je reacties als, hee wil he mijn paard op de foto zetten. En dan antwoord je met dat je prijzen op de website staan. En dan hoor je nooit meer wat :')

Of soms als je een model zoekt en iemand afwijst omdat iemand anders sneller reageerde zijn ze ook gepikeerd...

Ik voel me nu wel heel vereerd dat wij een afspraak hebben staan haha *\o/* <3

Zoveel volgers hebben we nog niet, zit met alle 3 de accounts rondde 300 per account, maar groei gestaag verder dus dan isst prima toch :D

Ahw :o
Dat hoeft toch niet, zo heel geweldig ben ik nog niet. En je paarden zijn geweldig knap dus wie wil dat nou niet :D

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 08:45

Nayomie schreef:

Anneke is een schat! Odille heeft bij de vorige eigenaar nog een poos in het showteam gereden. Anneke trouwens ook maar dan op een andere tinker :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 10:14

Ik heb je ook ge-PB't Lau! :D

Ik kreeg gisteren een mail of ik een samenwerking wilde met een of ander fitness account. :') Ik heb 10 kg overgewicht maar het zit op de juiste plekken en 6 jaar geleden voor het laatst een sportschool gezien, dus ik hem maar geantwoord van wel. :')

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 10:15

Lau schreef:
Ahw :o
Dat hoeft toch niet, zo heel geweldig ben ik nog niet. En je paarden zijn geweldig knap dus wie wil dat nou niet :D

Haha nou ik ben erg benieuwd wat je gaat fabrieken :D Ahh das lief!! Dankjeee *\o/* *\o/*

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 10:39

Ooooh al die TFP frustraties zo herkenbaar. Mensen die gewoon je bericht niet lezen of daarna nooit kunnen afspreken. Dat zijn echt van die heerlijke dingen not. :+

@Joscaa Suuces met de enkel!
@Lau Chille manier om zo aan je logo te komen. Ik mocht dik betalen haha.

Hier probeer ik weer wat actiever te posten. Moet alleen nog even echt 1 lijn gaan vinden.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 10:40

Xyris schreef:
Xyris schreef:

Wat ik doe:
- Klik op streepjes
- Ga naar settings
- Ga naar account
- Klik op Facebook
- Klik op Unlink

Doe ik iets fout?

Inmiddels wat verder gekomen, heb nu diverse opties waar ik uit kan selecteren (mijn eigen account, dat van mijn bedrijf en dat van het bedrijf van mijn ouders) maar als ik de fb-pagina van mijn ouders selecteer komt er netjes een vinkje achter te staan maar ik kan nergens op 'ok' klikken, enkel op 'unlink'. En als ik dan terug ga om te kijken of dat vinkje al als bevestiging diende, is instagram nog steeds verbonden aan mijn persoonlijke pagina, hoe zet ik dit om?

Het gaat trouwens om zakelijk naar zakelijk.

Op het moment dat ik de gebruikersnaam van instagram verander via facebook wordt dit wel geupdate in instagram, probeer ik een nieuwe profielfoto te uploaden dan wordt deze niet bewerkt. Op het moment dat ik op 'ga naar facebookpagina' klik op instagram prompt hij me om dat foute account te claimen, wat ik niet wil.

Ik heb het businessaccount al omgezet naar prive en daarna weer terug gezet, daarmee kon ik het gequote probleem oplossen maar liep ik dus weer tegen deze problemen aan...

Als je de inloggegevens niet weet dan kun je die toch gewoon opvragen? Bij wachtwoord vergeten?
Ik denk niet dat je vader 20 e-mailadressen heeft waarmee hij de account aanmaakt?
Je zou het allicht kunnen proberen. En via google niks?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-19 10:45

RianC schreef:
Ooooh al die TFP frustraties zo herkenbaar. Mensen die gewoon je bericht niet lezen of daarna nooit kunnen afspreken. Dat zijn echt van die heerlijke dingen not. :+

@Joscaa Suuces met de enkel!
@Lau Chille manier om zo aan je logo te komen. Ik mocht dik betalen haha.

Hier probeer ik weer wat actiever te posten. Moet alleen nog even echt 1 lijn gaan vinden.

Ja ben er echt heel blij mee! Hij is ook heel aardig mag hem altijd appen als ik iets anders zou willen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 10:46

He Joscaa, wat naar, hoe heb je dat gepresteerd? :=

Moeilijk Xyris. En je kan niet alles unlinken en dan opnieuw beginnen met de juiste facebookpagina?
Dacht ook al terug naar privé en dan 'vers' starten maar dat werkt dus ook niet.

Je gaat goed Captain! Weet je al wat ze van jou verwachten? Lijkt me een raar iets voor op een paardenaccount maar wie weet werkt het. En als het voor jou werkt is he zeker goed natuurlijk :Y)

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 10:53

RianC schreef:

Haha ik heb nu ook weer wat afspraken gepland maar probeer wel echt alleen maar ja te zeggen als ik ook daadwerkelijk kan afspreken haha. Soms duurt dat wel een paar weken of een ruime maand maar dan komt het er bijna altijd wel van (of het weer moet weer Nederlands doen haha) :D

Kan me inderdaad voorstellen dat dat bloedirritant is -O-

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 11:18

Ik moest even googlen wat TFP-werk is :+. Ik doe dat alleen als ik het paard mooi vind en/of als ik er ook van profiteer. Dus als die persoon een mooi aantal volgers heeft zodat ik meer naamsbekendheid krijg.
Ik ben wel van plan om een account van een moeder met een klein super schattig modellenmeisje te contacteren, of ze gratis met mijn witte ponytje een lente shoot wil doen. Duimen dat ze dat wil :D

Ook hier best veel mensen (vooral jongeren meiden) die afhaken als ik zeg dat ik voor een bedrag shoot..

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-19 11:25

ninaphilo schreef:
Ik moest even googlen wat TFP-werk is :+. Ik doe dat alleen als ik het paard mooi vind en/of als ik er ook van profiteer. Dus als die persoon een mooi aantal volgers heeft zodat ik meer naamsbekendheid krijg.
Ik ben wel van plan om een account van een moeder met een klein super schattig modellenmeisje te contacteren, of ze gratis met mijn witte ponytje een lente shoot wil doen. Duimen dat ze dat wil :D

Ook hier best veel mensen (vooral jongeren meiden) die afhaken als ik zeg dat ik voor een bedrag shoot..

Ja of vragen waarom je zo duur bent? Uuh jij werkt toch ook voor een salaris? Jij gaat toch ook niet voor 2 tientjes de hele week werken? Of waarom je vooraf betaald terwijl je de foto’s nog niet gezien hebt? Ehh je betaald nu voor mijn tijd... en dan later als je de foto’s met logo hebt bestel je bij en dan betaal je voor de foto :')

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 11:27

Die mensen negeer ik tegenwoordig gewoon. Vroeger kon ik me daar ontzettend veel van aantrekken, maar ondertussen weet ik wel wat ik waard ben. Maar nog steeds kei irritant!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 11:39

Ik heb ook de regel dat mensen eerst moeten betalen voor ze de foto’s krijgen. Ik shoot wel “gratis”, want 9 vd 10 wil het overmaken, maar ik lever pas na betaling. Als ze lang wachten met betalen duurt het ook lang voor ze de foto’s krijgen, maar sinds ik deze regel heb ingesteld betalen ze vlot! :Y)
Bij een winkel moet je tenslotte ook eerst betalen voordat je je product krijgt.

Bij TFP ligt dat anders, maar ik merk wel dat mensen met gratis foto’s ondankbaarder zijn dan wanneer ze ervoor hebben betaald. En met gratis foto’s zijn ze ook te beroerd om te betalen voor een foto zonder logo, dan snijden ze de foto zelf wel bij of vragen iemand anders het logo weg te shoppen. Serieus meegemaakt.. -O-
Terwijl het hele idee achter TFP naamsverspreiding is voor beide partijen.. En dat met logo nog gewaarborgd is als iemand “per ongeluk” vergeet de naam te melden/ taggen in de omschrijving.. |o

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 11:48

Pff da's gewoon echt onbeschoft.. ik voel me altijd helemaal happy als iemand m'n paarden vraagt voor een TFP shoot, en dat komt dan uiteraard meerdere malen op instagram en facebook met naamsvermelding, is het minste wat ik kan doen. En als ik echt een foto wil uitvergroten bestel ik m gewoon netjes na, ik heb een idee hoeveel tijd erin gaat zitten (zelf ook fotograaf geweest dus ik ken de ondankbare 'schiet nou eens op ik moet nu m'n foto's' typetjes) dus dan is het helemaal niet gek om er wat voor neer te leggen :)

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 11:49

Naamsvermelding is inderdaad ook een ding. Ik heb trouwens ook dezelfde regel over betalingen. Werkt inderdaad een stuk beter. :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-19 11:49

Shanna schreef:
Ik heb ook de regel dat mensen eerst moeten betalen voor ze de foto’s krijgen. Ik shoot wel “gratis”, want 9 vd 10 wil het overmaken, maar ik lever pas na betaling. Als ze lang wachten met betalen duurt het ook lang voor ze de foto’s krijgen, maar sinds ik deze regel heb ingesteld betalen ze vlot! :Y)
Bij een winkel moet je tenslotte ook eerst betalen voordat je je product krijgt.

Bij TFP ligt dat anders, maar ik merk wel dat mensen met gratis foto’s ondankbaarder zijn dan wanneer ze ervoor hebben betaald. En met gratis foto’s zijn ze ook te beroerd om te betalen voor een foto zonder logo, dan snijden ze de foto zelf wel bij of vragen iemand anders het logo weg te shoppen. Serieus meegemaakt.. -O-
Terwijl het hele idee achter TFP naamsverspreiding is voor beide partijen.. En dat met logo nog gewaarborgd is als iemand “per ongeluk” vergeet de naam te melden/ taggen in de omschrijving.. |o

Serieus wat achterlijk daar kan je ze volgens mij gewoon voor aanklagen. Dat is gewoon schending van het copyright.
Vind het zo achterlijk hoe mensen denken dat een fotograaf gewoon een gratis iets is. Terwijl ze wel betalen voor bijv de monteur van de wasmachine. Hallo wij leveren ook een dienst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 11:57

Ik zit te denken de feed van mn dochtertje toch wat meer te ordenen, de foto’s te plaatsen van jong naar nu dan. Maar is dat voor mn volgers waar ik zuinig op ben niet super irritant, om de foto’s een 2e keer langs te zien komen? :+

Ook twijfel ik over de prive-graad van het account, zo heb ik laatst een mobiel foto van haar in gesvhminkt en in kostuum geplaatst, maar ook weer verwijderd, omdat het wel erg afsteekt tegenover de camera-foto’s.. Dat soort foto’s maken haar account wel persoonlijker natuurlijk, en ik begin door de foto’s heen te raken dus op zich zou het nog goed uitkomen ook dat soort foto’s ook te kunnen plaatsen (ook met halloween bijvoorbeeld).

Ze haalt met 76 volgers een gemiddelde van 30/ 40 likes per foto dus dat vind ik wel echt tof! (Met dank aan jullie ook! :D )
Zijn ook veel blote-vrouwen-billen accounts bij die haar foto’s liken/ volgen waar ik dan wel weer gemixte gevoelens door krijg van hoe persoonlijk wil ik gaan bij haar..

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 12:13

Lau schreef:
ninaphilo schreef:

Ja of vragen waarom je zo duur bent? Uuh jij werkt toch ook voor een salaris? Jij gaat toch ook niet voor 2 tientjes de hele week werken? Of waarom je vooraf betaald terwijl je de foto’s nog niet gezien hebt? Ehh je betaald nu voor mijn tijd... en dan later als je de foto’s met logo hebt bestel je bij en dan betaal je voor de foto :')

Ja sommige mensen snappen dat niet.. Ook als ik erbij zeg dat er reiskosten bij komen, haakt 80% af. Denk je dat ik naar je toe kom wandelen? Was mijn conditie maar zo goed :')

@Shanna
Die regeling van eerst geld en daarna krijg je de foto's houd ik ook aan. Lijkt inderdaad het beste te werken. Ooooh logo weg shoppen, dan zou ik echt woedend worden. Kinderachtig gedoe

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 12:23

Shanna schreef:

Jeetje wat kansloos... Ik heb een stalgenootje die nog weleens gratis foto's maakt van Gibbie en mij, en ik ben daar altijd zo blij mee. Vind dat zo lief, en ben daar dan juist dankbaarder voor dan dat ik voor een shoot betaal. Want dan betaal ik er immers gewoon voor. :j :')
En ik plaats foto's dan ook altijd met tags voor de fotograaf. Gebeurt me nog weleens dat ik het in mijn haast vergeet, maar pas het dan snel aan want vind dat banketstaaf. :+