Ik heb gewoon in mijn tekst staan dat ik niet uit ben op FWB en een ons. Dat heeft wel gezorgd voor dat ik mannen die daarop uit zijn meestal niet meer match

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Robijntjah schreef:Herkenbaar
Hardlopen was gezellig. Nu douchen (alleen) en dan naar de stad.
lieveli schreef:Ik was 2 weken terug uit eten met mijn vriend, toen een meisje van de basisschool op de bank naast ons kwam zitten. Echt zo'n bazige trut was het, die had een 1e date met een jongen. De ongemakkelijkheid was zo heerlijk![]()
Lekker sportief met dit weer Robijn! Ik zucht al als ik naar de WC moet lopen.
Yonker schreef:Gele badpak![]()
![]()
Awh in had net weer iemand die een foto van een acteur had dus begon int Engels te praten van omggg You are..... maar helaas verwijderde die me gelijkzo jammer wou wel een lolletje
Robijntjah schreef:Hahahaha snap ik lieveli. Hebben ook meer gepraat dan hardgelopen dankzij m'n heup die niet mee wou werken.
Wat trek ik toch aan met die hitte..
Thenexttry schreef:Yvanka - Gewoon weer snel afspreken![]()
Lieveli - Ik vind dat gevoel met kerst al helemaal niets, laat staan als je het dag in dag uit hebt.
Mijn zus is nu 22 weken en heeft gelukkig voor haar nu een fijne zwangerschap. Bij de eerste was het echt een walrus met 6 weken alnou was zij ook iets te fanatiek met eten onder het mom van ik ben toch zwanger dus dik wordt ik toch.
Ach en misschien moet je het juist wel doen, heb je op de momenten dat je vriend er niet is misschien wel leuke strandwachtenGoed voor de hormonen.
Yonker schreef:Ik snap die mensen met catfish niet![]()
Gele badpak doet me meer denken aan Dries Roelvink sorry![]()
Maar denk dat t wel meevalt met paasei zijn!! Volgens mij ben jij een knappe vrouw en rock jij dat gewoon. En als je "mooi" zwanger bent in zin van mooie ronde buik dan kan t juist weer heel mooi staan![]()
Jurkjes weer is het idd nu!
_Reneee schreef:Er zijn zoveel mannen met een fake foto. Zo kansloos. Ik snap ook niet wat ze willen bereiken.
Een week appen is al te lang joh. Maar ik moet zeggen dat ik al weken niet meer lang heb geappt met iemand
Yonker schreef:Ik zou wel gewoon vervolgdate doen Wiwabalia!! En als het dan nog niks is dan kan je het gewoon afkappen![]()
Uhm ik kan vaak niet binnen een week daten, soms wel soms niet.... Soms heb ik gewoon een week druk gepland met dingen. Probeer het wel altijd zo snel mogelijk te plannenMaar had er deze week eigenlijk 1 staan en op de app kwam ik erachter dat het gewoon niet mijn type was, hij dacht over bepaalde zaken gewoon anders dus ben gewoon eerlijk tegen hem geweest en date is afgezegd.
Hij blijft mij nog wel appen en dat is opzich niet zo erg want hij weet waar die aan toe is.