Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 11:10

Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou t mij denk ik ook benauwen :+

Ik heb gewoon in mijn tekst staan dat ik niet uit ben op FWB en een ons. Dat heeft wel gezorgd voor dat ik mannen die daarop uit zijn meestal niet meer match :)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 11:11

Het heeft blijkbaar toch gewerkt.. En gelukkig zijn we allemaal anders, willen we wat anders en omschrijven we het allemaal anders :+

Hij is nu mijn vriend en ook mijn maatje! Uiteraard zijn mijn honden ook mijn maatjes, maar de vriend is toch een ander soort maatje ;) En ja... of je voor altijd bij elkaar blijft?? Geen idee! Dacht ik eerst ook met mijn ex maar dat is ook niet meer zo :+ Dus dat zie ik wel! Maar de intentie is er uiteraard om gewoon bij elkaar te blijven ;)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 11:29

Ik zei altijd: Ik begon voor de lol met wat swipen en wie weet kom ik hier wel de man van m'n dromen tegen!
No pressure :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 11:35

Nou ja we zijn ook allemaal anders, natuurlijk. Maar ik geef even mijn visie, that's all. Ik had wel heel sterk het gevoel dat mijn vriend de vader van mijn kinderen zou worden toen ik hem ontmoette, dat heb ik er ook uitgegooid na een heleboel wijn, maar zeker de 1e paar maanden hebben we er niet heel veel druk op gezet. Dan ben je nog in de fase dat je elkaar leert kennen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 11:35

Ik had 0 verwachtingen van tinder en nu 1,5 jaar later zijn we nog samen. Dus ergens is iets goed gegaan. :')

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 11:48

Er zit ook totaal geen druk op bij ons ;) Hij heeft mij ook gevraagd of we "officieel" nu iets hebben etc.. ;) Ik ben totaal geen claimerige type, doe ook graag leuke dingen voor mijzelf zonder mijn vriend er bij. En zoals samenwonen.. dat soort dingen stel ik toch nog wel ff uit! Ik heb een koophuis nu een paar maanden, dus ga dat niet zo snel te koop zetten bijvoorbeeld...

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 12:18

Wat grappig dat hier een topic over is, ik meld mij ook! *\o/*

Ik ben een beetje een moeilijk geval, vind daten verschrikkelijk maar opzich ook wel weer leuk aan de andere kant, naja we zullen zien wat eruit komt, en anders lekker niks.

Vorige week een date gehad, opzich "best leuk" maar met dat gevoel eindig ik vaak want er moet meer zijn dan "best leuk", al ben ik voor hem geloof ik al zijn droomvrouw en daar krijg ik het benauwd van..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 13:29

Herkenbaar :')

Hardlopen was gezellig. Nu douchen (alleen ;) ) en dan naar de stad.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 13:47

Ik was 2 weken terug uit eten met mijn vriend, toen een meisje van de basisschool op de bank naast ons kwam zitten. Echt zo'n bazige trut was het, die had een 1e date met een jongen. De ongemakkelijkheid was zo heerlijk :')

Lekker sportief met dit weer Robijn! Ik zucht al als ik naar de WC moet lopen.

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 13:51

Robijntjah schreef:
Herkenbaar :')

Hardlopen was gezellig. Nu douchen (alleen ;) ) en dan naar de stad.

Dus die jongen/man viel tegen dat je alleen gaat douchen :')

lieveli schreef:
Ik was 2 weken terug uit eten met mijn vriend, toen een meisje van de basisschool op de bank naast ons kwam zitten. Echt zo'n bazige trut was het, die had een 1e date met een jongen. De ongemakkelijkheid was zo heerlijk :')

Lekker sportief met dit weer Robijn! Ik zucht al als ik naar de WC moet lopen.

Hoelang ben je nu zwanger?
Of heb je daar nu nog totaal geen last van ?

Zag van de week met het warme weer iemand lopen die zwanger was en zij had echt een gigantische buik, had gewoon medelijden.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 14:04

Ik ben maar weer eens opnieuw begonnen met mn matches, zitten nu best wat leuke tussen :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 14:19

Zondag 25 weken, zo'n 6 maanden. Ben 9 sept uitgerekend. Ik heb overal last van. Nog geen hele grote buik, maar het voelt een beetje zoals je je voelt met kerst, als je teveel gegeten hebt. We zetten straks een zwembad in de tuin want ik zie het niet zitten om in mijn gele badpak als een opgeblazen paasei in het openbaar op het strand te zitten. Ik ben bang dat ze me teruggooien in zee.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 14:24

Gele badpak :') :')

Awh in had net weer iemand die een foto van een acteur had dus begon int Engels te praten van omggg You are..... maar helaas verwijderde die me gelijk :') zo jammer wou wel een lolletje :Y)

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 14:25

Yvanka - Gewoon weer snel afspreken :)

Lieveli - Ik vind dat gevoel met kerst al helemaal niets, laat staan als je het dag in dag uit hebt.
Mijn zus is nu 22 weken en heeft gelukkig voor haar nu een fijne zwangerschap. Bij de eerste was het echt een walrus met 6 weken al 8)7 nou was zij ook iets te fanatiek met eten onder het mom van ik ben toch zwanger dus dik wordt ik toch.

Ach en misschien moet je het juist wel doen, heb je op de momenten dat je vriend er niet is misschien wel leuke strandwachten :') Goed voor de hormonen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 14:26

Hahahaha snap ik lieveli. Hebben ook meer gepraat dan hardgelopen dankzij m'n heup die niet mee wou werken.

Wat trek ik toch aan met die hitte..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 14:31

Yonker schreef:
Gele badpak :') :')

Awh in had net weer iemand die een foto van een acteur had dus begon int Engels te praten van omggg You are..... maar helaas verwijderde die me gelijk :') zo jammer wou wel een lolletje :Y)

Daar zit een theorie achter: ik wil niet heel erg in de zon zitten, dus de kleuren die ik normaal aantrek zijn niet flatteus voor een witte huid, geel wel! En hij is heel vrolijk en leuk, ik heb alleen geen moment gedacht aan die dikke buik die erin moet. Paaseisyndroom. Jammer van je Catfish :(
Robijntjah schreef:
Hahahaha snap ik lieveli. Hebben ook meer gepraat dan hardgelopen dankzij m'n heup die niet mee wou werken.

Wat trek ik toch aan met die hitte..

Een fladderig jurkje?
Thenexttry schreef:
Yvanka - Gewoon weer snel afspreken :)

Lieveli - Ik vind dat gevoel met kerst al helemaal niets, laat staan als je het dag in dag uit hebt.
Mijn zus is nu 22 weken en heeft gelukkig voor haar nu een fijne zwangerschap. Bij de eerste was het echt een walrus met 6 weken al 8)7 nou was zij ook iets te fanatiek met eten onder het mom van ik ben toch zwanger dus dik wordt ik toch.

Ach en misschien moet je het juist wel doen, heb je op de momenten dat je vriend er niet is misschien wel leuke strandwachten :') Goed voor de hormonen.

<<) <<) Maar Egmond aan zee is geen Bondi Beach ;(

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 14:34

Ik snap die mensen met catfish niet :')

Gele badpak doet me meer denken aan Dries Roelvink sorry _O-
Maar denk dat t wel meevalt met paasei zijn!! Volgens mij ben jij een knappe vrouw en rock jij dat gewoon. En als je "mooi" zwanger bent in zin van mooie ronde buik dan kan t juist weer heel mooi staan :D

Jurkjes weer is het idd nu!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 14:42

Bij Asos heb je heel fijne zomerjurkjes, ik hou wel fladderig, is wat verkoelender ofzo :')

Yonker, ik zit op mijn oude gewicht van voor ik 10 kg kwijt raakte. Dikke buik, borsten en billen. Vriend is er blij mee, ik focus me op ná de bevalling :')

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 14:43

Yonker schreef:
Ik snap die mensen met catfish niet :')

Gele badpak doet me meer denken aan Dries Roelvink sorry _O-
Maar denk dat t wel meevalt met paasei zijn!! Volgens mij ben jij een knappe vrouw en rock jij dat gewoon. En als je "mooi" zwanger bent in zin van mooie ronde buik dan kan t juist weer heel mooi staan :D

Jurkjes weer is het idd nu!

En hoezo snap je die niet? :P

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 14:45

Waarom zou je een fake foto gebruiken? Schiet je toch niks mee op??? ;) of je moet t puur online houden maar lijkt me ook niet echt wat.

Ja snap wel dat vriend er blij mee is lieveli!! :')

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 14:46

Yonker schreef:
Waarom zou je een fake foto gebruiken? Schiet je toch niks mee op??? ;) of je moet t puur online houden maar lijkt me ook niet echt wat.

Ja snap wel dat vriend er blij mee is lieveli!! :')

Ja op die fiets. Ik wil na een weekje appen toch wel afspreken want ik romantiseer nogal snel dingen.. :o

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 14:53

Er zijn zoveel mannen met een fake foto. Zo kansloos. Ik snap ook niet wat ze willen bereiken.

Een week appen is al te lang joh. Maar ik moet zeggen dat ik al weken niet meer lang heb geappt met iemand :')

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 15:05

_Reneee schreef:
Er zijn zoveel mannen met een fake foto. Zo kansloos. Ik snap ook niet wat ze willen bereiken.

Een week appen is al te lang joh. Maar ik moet zeggen dat ik al weken niet meer lang heb geappt met iemand :')

Maar ik moet ook werken enzo, hoe doen jullie dat dan? :')
Ik heb zondag misschien een vervolgdate, twijfel nog.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 15:15

Ik zou wel gewoon vervolgdate doen Wiwabalia!! En als het dan nog niks is dan kan je het gewoon afkappen :)

Uhm ik kan vaak niet binnen een week daten, soms wel soms niet.... Soms heb ik gewoon een week druk gepland met dingen. Probeer het wel altijd zo snel mogelijk te plannen :) Maar had er deze week eigenlijk 1 staan en op de app kwam ik erachter dat het gewoon niet mijn type was, hij dacht over bepaalde zaken gewoon anders dus ben gewoon eerlijk tegen hem geweest en date is afgezegd. :) Hij blijft mij nog wel appen en dat is opzich niet zo erg want hij weet waar die aan toe is.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 15:19

Yonker schreef:
Ik zou wel gewoon vervolgdate doen Wiwabalia!! En als het dan nog niks is dan kan je het gewoon afkappen :)

Uhm ik kan vaak niet binnen een week daten, soms wel soms niet.... Soms heb ik gewoon een week druk gepland met dingen. Probeer het wel altijd zo snel mogelijk te plannen :) Maar had er deze week eigenlijk 1 staan en op de app kwam ik erachter dat het gewoon niet mijn type was, hij dacht over bepaalde zaken gewoon anders dus ben gewoon eerlijk tegen hem geweest en date is afgezegd. :) Hij blijft mij nog wel appen en dat is opzich niet zo erg want hij weet waar die aan toe is.

Ja dat snap ik, maar hij zit in de - ze is mijn droomvrouw-fase - en dat is nog niet echt wederzijds ofzo.. :+