Volgens mij is testes het meervoud van zaadbal maar ook van getuige. Dus dan zou het getuigen moeten zijn. Ben wel benieuwd naar de uitleg van de naam eigenlijk. Wel origineel.
Ik heb me tot vorig jaar nooit gerealiseerd dat kerstomaat gewoon de nederlandse versie van cherrytomaat was. Vond het al zo gek dat ik die dingen nooit kon vinden in de supermarkt
En vorige week viel het kwartje dat Jan met de korte achternaam de nette versie is van Jan l*l. Gelukkig was er nog een huisgenoot die er pas op dat moment achter kwam, voel je je toch net wat minder suf haha.
Ik had laatst ook eentje, bij de Kabouterdans dacht ik altijd dat ze zongen stap nu rond als een dans, maar het is dus gans en opeens viel alles op zijn plek
Napie
Geplaatst: 15-06-20 18:44
Resistance schreef:
Dat je bokker Capopjekop's naam uitspreekt als cap op je kop.
Ik zeg altijd champagne pop. Nooit goed gelezen. (Maar dat heb ik wel met meer bijtanken)
Suzanne F.
Geplaatst: 15-06-20 20:56
Champagnepop?
Jet
Geplaatst: 15-06-20 22:32
Napie schreef:
Resistance schreef:
Dat je bokker Capopjekop's naam uitspreekt als cap op je kop.
Ik zeg altijd champagne pop. Nooit goed gelezen. (Maar dat heb ik wel met meer bijtanken)
Tank je bij met Champagne ? Dan is het niet zo gek dat je dat ervoor gaat lezen .
Jodym
Geplaatst: 18-06-20 23:21
Ik kom er net achter dat een luipaard en een panter hetzelfde is
Klopt en wist je dat er zowel jaguars als panters/luipaarden in het zwart voor komen? En dat de jaguar op een compleet ander continent voor komt (Zuid-Amerika) dan de andere grote katten? En dat je jachtluipaarden/cheetahs kan herkennen aan hun gevulde vlekjes (volledig zwart), panters/luipaarden aan open vlekjes, en jaguars aan vlekjes met een stip erin?