Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lienepien3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 00:51

Yv_ schreef:
Ik vind 'm echt lekker! Niet teveel koek, niet te zoet.. Gewoon precies de goede verhoudingen :j.
Hij heeft wel goed gepoold trouwens *\o/* . Net maar even uitgeblazen, werd hier in het hok wel een beetje koekerig :').

Kijk nou <3 <3 <3

[ [url=m/vAerQU.jpg]Afbeelding[/url] ]

*kruipt onder meeleessteen vandaan*

Mag ik vragen waar je dat leuke geurdingentje voor in de auto weg hebt?

BeFunny

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 01:52

Ik heb even terug gescrold om de foto van yv te zien dat is idd een heel heel leuk dingetje. En de kaars uit een andere post ook van yv van yc heeft een mooie vlam zag ik ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 02:06

Yv_ schreef:
Echt? Welke geur had je?

Ik had Turkooise Sky in de vent clips.. Alle 4 erin, nou... echt heeeeeel minimaal een geur.
Toen zo'n ding voor aan het spiegeltje gekocht, de Sun&Sand geloof ik (rest was te bloemig of teveel koek :') ), ook net alsof er niets in hangt... Heb alleen die kartonnen dingen niet geprobeerd.. Maar die vind ik ook echt oer- en oerlelijk _O-

Had voor mn pa de ventsticks meegenomen in Midsummers Night, die ruik je wel (2 sticks heeft ie erin), maar vind het net zo'n aftershave geur dus die zou ik zelf niet willen.
Heb nog wel die gezien die ook net als deze van BBW werken, maar die ben ik in NL nog nergens tegen gekomen helaas..

Ik heb er eentje van Bridgewater in de auto. ( storybook) , die ruik ik wel goed

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 09:42

Ik mag vanaf vanmiddag/avond een van deze twee gaan testen in pumpkin soufflè en hoop zo dat de combi mij bevalt er zitten geurkorrels in, de geurkorrels in pumpkin sofflè nog nooit eerder getest, maar zo droog zijn de kaarsen behoorlijk sterk. Maar dat zegt helaas niet altijd iets.
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 09:43

Oh, die zijn leuk zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 09:46

Oh, wat leuk! Maar gekke vraag: Hoe groot is de concentratie geurkorrels? Geen schrik dat er uiteindelijk zoveel korrels bovenop liggen dat de vlam niet meer tot aan de wax geraakt?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 09:56

DeMolenhoek schreef:
Oh, wat leuk! Maar gekke vraag: Hoe groot is de concentratie geurkorrels? Geen schrik dat er uiteindelijk zoveel korrels bovenop liggen dat de vlam niet meer tot aan de wax geraakt?

Ongeveer 50 tot 75 gram op 450 gram was. Alleen het onderste laagje zou moeizamer gaan als het goed is. Omdat de korrels naar onder zakken. Maar in mijn kaars waar ik de korrels op heb gelegd zijn ook wat korrels gesmolten/verdwenen na het branden. Ik verwacht geen lont problemen.
De geurkorrels doen niet anders trouwens dan zorgen dat de geurverspreiding beter is, het is geen was en het is niet zo dat de kaars langer brand. Maar een kaars van 450 eigenlijk bijna 500 gram was is een flinke kaars waar je al lang mee doet.

De vraag is niet gek. Dit wordt zover mij bekend nog door niemand gedaan. En het zou zomaar kunnen dat na een oaar keer branden het toch anders loopt met de kaars. Ik ga de kaars drie avonden branden en hoop dat dat geheel goed gaat, Maar het kan ook dat het mislukt. Dan kan ikze altijd nog gaan maken met alleen was maar dit vind ik zelf zo leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 09:59

Ja, ziet er echt leuk uit! Ik ga mij nog moeten inhouden om te bestellen :P Op welke prijs gaan deze komen?

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 11:17

Die zien er leuk uit WME! Ik zou er zelf wel de sticker afhalen, maar ik vind de potten erg leuk :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 12:02

Pirouette66 schreef:
Die zien er leuk uit WME! Ik zou er zelf wel de sticker afhalen, maar ik vind de potten erg leuk :)

Ja die stickers vind ik zelf ook niet mooi, mogelijk dat ik ze vervang voor doorzichtige sticker of dat de sticker alleen op de doos of kado tas komt, Ik heb kado tasjes in huis en doosjes besteld ben er ook nog niet over uit wat leuker is doosje of tasje haha, de sticker wilde ik eerst groter maar dat was helemaal niks, ik vind alle stickers lelijk ook op yc kaarsen. Maar Het is wel handig als de geur iig ergens op staat, maar de sticker is heel makkelijk te verwijderen ook zonder teveel gedoe. Ik vind het wel weer iets gezelligs hebben ofzo.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 12:04

DeMolenhoek schreef:
Ja, ziet er echt leuk uit! Ik ga mij nog moeten inhouden om te bestellen :P Op welke prijs gaan deze komen?

Dat moet ik nog officieel gaan berekenen eerst maar eens kijken hoe en wat.

Dit zijn behoorlijke geurkaarsen en die moeten dan ook echtgoede geurverspreiding hebben anders vind ik het al bij voorbaat zonde om ze te maken zeg maar. Deze twee zijn max geparfumeerd dus hoop dat het werkt enzo, Het moet dan wel echt iets toevoegen.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 31-12-15 12:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 12:05

Aan de onderkant plakken? Weet je wel welke geur het is, maar je ziet de sticker niet.
Ben benieuwd, de potten zijn inderdaad erg leuk!!
Morgen naar huis en dan denk ik dat mijn bestelling in de brievenbus zit van WME :D

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 12:15

waxmeltsenzo schreef:
Pirouette66 schreef:

Ja die stickers vind ik zelf ook niet mooi, mogelijk dat ik ze vervang voor doorzichtige sticker of dat de sticker alleen op de doos of kado tas komt, Ik heb kado tasjes in huis en doosjes besteld ben er ook nog niet over uit wat leuker is doosje of tasje haha, de sticker wilde ik eerst groter maar dat was helemaal niks, ik vind alle stickers lelijk ook op yc kaarsen. Maar Het is wel handig als de geur iig ergens op staat, maar de sticker is heel makkelijk te verwijderen ook zonder teveel gedoe. Ik vind het wel weer iets gezelligs hebben ofzo.

Misschien is het leuk om een label te maken en die aan het koord te hangen dat om de pot zit?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 12:21

[*]
amoj schreef:
Aan de onderkant plakken? Weet je wel welke geur het is, maar je ziet de sticker niet.
Ben benieuwd, de potten zijn inderdaad erg leuk!!
Morgen naar huis en dan denk ik dat mijn bestelling in de brievenbus zit van WME :D

Daar komt waarschijnlijk een safety sticker. Mogelijk dat de geur dan enkel op de doos komt ofzo of dat men hem er af kan halen.

Een label aan het koord heb ik ook aan gedacht maar daar komt dan ook een sticker op en dat is net zo lelijk waarschijnlijk haalt men dan het label met koord eraf, het koord is heel simpel maar juist wel weer heel erf leuk. Over die sticker ben ik echt nog niet uit. Mogelijk kan ik wel bedrukte labels laten maken als ik zeker ben van de geuren.

Ik zou ze in de geur pumpkin soufflè, Balsam and cedar, Strawberry rhubarb en tropical willen maken in het begin. Dus 4 labels zou ik dan nodig hebben en dan kan ik later meer laten bedrukken, maar ik vind op de doos een sticker zoals hier bij de tin licht op het doosje ook wel een idee.

Afbeelding

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 15:30

Fijne jaarwisseling allemaal & de beste wensen voor 2016 *\o/*

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 16:00

Wat een leuke jars WME!!
Ben benieuwd hoe dat gaat met de geur korrels we in.

Ik vind sommige plaatjes op de YC jars echt geweldig!!!

Ik heb nu een baby jar Angel's Wings aan gezet.
Ben benieuwd :)

Oh, ik heb van de week een nieuwe brander gekocht
<3
Afbeelding

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 16:01

Pirouette
Voor jou ook!!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 16:31

Raja schreef:
Wat een leuke jars WME!!
Ben benieuwd hoe dat gaat met de geur korrels we in.

Ik vind sommige plaatjes op de YC jars echt geweldig!!!

Ik heb nu een baby jar Angel's Wings aan gezet.
Ben benieuwd :)

Oh, ik heb van de week een nieuwe brander gekocht
<3
[ [url=m/FtB0LO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk. Gaat dat kettinkje niet roesten?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 16:31

Van hieruit ook iedereen een fijne en vooral veilige jaarwisseling.

liesje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 18:07

Ook van mij de beste wensen voor 2016!

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 18:09

Leuke brander @Raja.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 18:13

Ooooh mijn oudjaarsdag is alweer goed!! En een heel tof pakketje van Alwiene en mijn bestelling van WME binnen. :)) :)) :)) <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 18:18

Fijne jaarwisseling iedereen!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 18:27

Ik heb de kaars hier al anderhalf uur branden. Weet alleen niet hoe lang die aan mag blijven vriend vind hem stinken hij vind de geur pumpkin soufflè niet lekker. Ik heb gezegd dat ik hem wil testen en hij mag aan blijven voor nu ;)

Hij ruikt goed en lekker. De geurverspreiding is iets anders dan met melts. De was aan de bovenkant en zijkanten is gesmolten na ongeveer een uur, duurt langer dan zonder de korrels en het leek er even op dat er een randje bleef ontstaan maar is toch gebeurd, Dat was spannend met de korrels of dat volledig zou gebeuren. Ik zal wat foto's maken gaande deze dagen zodat het pool, smelt proces iig een beetje te snappen is.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 19:40

Fijne jaarwisseling allemaal!