Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SilverStorm

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 23:18

confession: ik vond alle schoentjes die opeens overal opdoken verdacht, had het hele sinterklaastopic gemist haha.

Bij deze ook complimenten hoe leuk bokt eraan meedoet, sommige onderschriften zijn hilarisch geworden :D

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 23:50

Sheehan schreef:
Confession: Ik vind het heel achterbaks, schijnheilig en gemeen dat sommige mensen hier ergens op reageren en dan aangeven door middel van een 'confession' dat ze de persoon waar ze op reageren eigelijk stront irritant vinden.

Nee Posts over hoe stom je vriendinnen doen, dat is lekker ethisch verantwoord :')

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 23:52

Zullen we het vriendelijk houden? :)

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 23:55

Doubtless schreef:
Sheehan schreef:
Confession: Ik vind het heel achterbaks, schijnheilig en gemeen dat sommige mensen hier ergens op reageren en dan aangeven door middel van een 'confession' dat ze de persoon waar ze op reageren eigelijk stront irritant vinden.

Nee Posts over hoe stom je vriendinnen doen, dat is lekker ethisch verantwoord :')

Daar is het een confession topic voor toch? :) Misschien de intro nog is lezen?

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 23:59

Vervelend dat je ondanks m'n post toch nog even door moet gaan.. Ik tem.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 00:00

Ik word zo moedeloos gek van mensen die niet zo eerlijk zijn als ik. Mensen die het een beter idee vinden om achter je rug om te banketstaaf, schijn op te houden maar geen ruggengraat hebben om het recht in je gezicht te zeggen. Gadverdamme.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 00:37

Ik heb mijn whatsapp verwijderd. Ik voel me bevrijd. :') En ik werd er ook oprecht krankjorum van. Jammer voor die paar vrienden en mijn vader met wie het oprecht leuk is op whatsapp. Gelukkig bestaat er email :)
Imo is whatsapp de zoveelste vorm van sociale media die wat mij betreft hoofdzakelijk lastig is.
Ja, ik word oud. :+

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 00:53

Palmera schreef:
Ik heb mijn whatsapp verwijderd. Ik voel me bevrijd. :') En ik werd er ook oprecht krankjorum van. Jammer voor die paar vrienden en mijn vader met wie het oprecht leuk is op whatsapp. Gelukkig bestaat er email :)
Imo is whatsapp de zoveelste vorm van sociale media die wat mij betreft hoofdzakelijk lastig is.
Ja, ik word oud. :+

Ik heb alle notificaties uitgezet, dat scheelt ook al een hele hoop. Geen oplichtend scherm meer elke drie minuten nadat iemand iets gestuurd heeft. :P

Mijn grootste confession momenteel is dat mijn zusje vijf maanden voor stage in het buitenland zit en ik haar nog geen moment gemist heb. Sterker nog, ik baal ervan dat ze door haar heimwee alsnog de aandacht van de halve familie weet op te eisen en ik vandaag een appje van mijn moeder kreeg omdat ze is aangenomen voor één of ander project op haar school, terwijl deze "interesse" geenszins wederzijds is. :roll: Nee, ik ben niet van nature zo'n jaloers kreng, maar de tweederangs dochter zijn is gewoon niet zo tof. :+

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 01:22

Ben vandaag van de trap gevallen. Door symptomen die ik er bij had dachten ze misschien aan een scheurtje of breuk. Na een paar uur op de eerste hulp zijn we er achter gekomen dat ik een zwaar gekneusde rug heb. Hoe blij ik net was dat ik naar huis mocht. Hoe erg ik er nu baal van de pijn en omdat ik alleen maar paracetamol mag..

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 01:33

JodieR schreef:
Ben vandaag van de trap gevallen. Door symptomen die ik er bij had dachten ze misschien aan een scheurtje of breuk. Na een paar uur op de eerste hulp zijn we er achter gekomen dat ik een zwaar gekneusde rug heb. Hoe blij ik net was dat ik naar huis mocht. Hoe erg ik er nu baal van de pijn en omdat ik alleen maar paracetamol mag..

I know the feeling, heb ook ooit mijn rug zwaar gekneusd door een koprol te doen en als je dan drie maanden niks mag is dat echt een hel voor een pittig actief ADHD gevalletje wat niet stil kan zitten.. Hoop dat het bij jou een stuk beter gaat en je er sneller vanaf bent dan ik was! Enige tip die ik heb is veel afleiding zoeken in leuke dingen die je nog wel kan doen (zoals series/anime/films kijken, tekenen, lezen, schrijven, etc.) en gewoon heel. Veel. Lekker. Voedsel. Smokkelen. :Y) Heel veel sterkte en beterschap! :(:)

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 01:38

Ik ben laatst aan een flinke boete/straf kunnen ontsnappen. Ik had mijn rijbewijs niet bij, reed met de auto van iemand anders naar huis en ik had in het begin van de avond wel het eea gedronken zodat ik sowieso positief zou blazen :=

De jongen in kwestie is de dag erna zijn auto bij mij komen ophalen. Mijn ouders waren ook thuis, maar hadden die vreemde auto niet eens opgemerkt :') Toen hij weer naar buiten ging, heb ik maar gezegd dat ie zijn bankkaart in m'n tas had gestopt en die kwam oppikken.

WenMLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 01:40

Ik heb het kenteken van m'n rijlesauto uit m'n hoofd geleerd zodat ik me geen zorgen hoef te maken over de ogentest bij het examen.. :+

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 01:46

WenMLove schreef:
Ik heb het kenteken van m'n rijlesauto uit m'n hoofd geleerd zodat ik me geen zorgen hoef te maken over de ogentest bij het examen.. :+

Sorry, maar doorgaans vragen ze van een willekeurig geparkeerde auto wat het kenteken is.
Ik wil je verder niet ontmoedigen, maar als je echt slechte ogen hebt raad ik je aan daar wat aan te doen

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 09:26

Palmera schreef:
WenMLove schreef:

Sorry, maar doorgaans vragen ze van een willekeurig geparkeerde auto wat het kenteken is.
Ik wil je verder niet ontmoedigen, maar als je echt slechte ogen hebt raad ik je aan daar wat aan te doen

Ze pakken vrijwel nooit het kenteken van je eigen lesauto inderdaad.. Alsnog succes! Ik heb gelukkig vlak voor mijn examen mezelf een bril laten aanmeten dus heb er nooit problemen mee gehad uiteindelijk.

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 09:49

liekec schreef:
Ik word zo moedeloos gek van mensen die niet zo eerlijk zijn als ik. Mensen die het een beter idee vinden om achter je rug om te banketstaaf, schijn op te houden maar geen ruggengraat hebben om het recht in je gezicht te zeggen. Gadverdamme.

Dit heb ik ook inderdaad. Kan er zo moe van worden...

Ik heb niet zo'n goede relatie met mijn broer en hij zegt soms hele kwetsende dingen terwijl ik geen idee heb waarom. Heb het uiteindelijk maar aan mijn moeder gemeld (die niet wist dat hij dat deed) die met hem heeft gesproken en blijkbaar vindt hij dat ik 'raar doe'. Terwijl ik nooit anders doe dan anders. Ipv dat hij het gewoon tegen mij zegt of vraagt oid...

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 10:15

SilverStorm schreef:
confession: ik vond alle schoentjes die opeens overal opdoken verdacht, had het hele sinterklaastopic gemist haha.

Bij deze ook complimenten hoe leuk bokt eraan meedoet, sommige onderschriften zijn hilarisch geworden :D

confession: ik heb nog geen schoentje gezien en ik zit elke dag op bokt :')

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 10:16

Ik heb een schoentje :')

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 10:18

xMyrth schreef:
SilverStorm schreef:

confession: ik heb nog geen schoentje gezien en ik zit elke dag op bokt :')

Kijk onderschriften :+

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 10:21

Confession: ik ben meteen op zoek gegaan naar het schoentje. ik ben te bang iets leuks te missen, dus heb ik mijn schoentje ook gezet :){

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:08

Vanmiddag ga ik sinterklaas inkopen doen, ipv. aan school werken :+

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:13

Confession: ik word langzaamaan gek van de stagiaire die hier loopt.. haar laksheid, luiheid.. en gewoon respectloos naar de klanten toe (lees: gastvrouw en bediening zijn en met haar mobieltje kloten waar de klanten bij zijn) :=
Ik kan niet wachten tot ze weg is in januari.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:22

Cynn schreef:
Confession: ik word langzaamaan gek van de stagiaire die hier loopt.. haar laksheid, luiheid.. en gewoon respectloos naar de klanten toe (lees: gastvrouw en bediening zijn en met haar mobieltje kloten waar de klanten bij zijn) :=

Kun je daar niets van zeggen dan?? Als ik stagiaires heb die zich niet gedragen zoals het hoort spreek ik ze erop aan om ergernissen te voorkomen. Ik wijs ze er 2x op, bij de 3e keer kunnen ze weggaan. Als stagiaire ben je er om het vak te leren, niet om de hele dag met je telefoon in je hand te lopen. Dan ga je maar naar een callcenter toe, daar kun je de hele dag mensen bellen :+ :Y)

WenMLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:40

Palmera schreef:
WenMLove schreef:

Haha oke! Met m'n ogen is niks mis hoor, maar alles wat ik kan 'leren' leer ik, soort extra geruststelling voor mezelf :+

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:50

Suusie22 schreef:
Cynn schreef:

Kun je daar niets van zeggen dan?? Als ik stagiaires heb die zich niet gedragen zoals het hoort spreek ik ze erop aan om ergernissen te voorkomen. Ik wijs ze er 2x op, bij de 3e keer kunnen ze weggaan. Als stagiaire ben je er om het vak te leren, niet om de hele dag met je telefoon in je hand te lopen. Dan ga je maar naar een callcenter toe, daar kun je de hele dag mensen bellen :+ :Y)

Ik heb het er vaker met haar over gehad en ook eens met de begeleider besproken, maar tot nu toe is er geen verandering jammer genoeg.. :\

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:52

Suusie22 schreef:
Cynn schreef:

Ik heb het er vaker met haar over gehad en ook eens met de begeleider besproken, maar tot nu toe is er geen verandering jammer genoeg.. :\[/quote]

Toch de begeleider er op aan gaan spreken dat jij je hier erg aan stoort? Wellicht dat er dan een gesprekje plaats gaat vinden? Of haar gewoon individueel erop aan gaan spreken.