Bij deze ook complimenten hoe leuk bokt eraan meedoet, sommige onderschriften zijn hilarisch geworden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sheehan schreef:Confession: Ik vind het heel achterbaks, schijnheilig en gemeen dat sommige mensen hier ergens op reageren en dan aangeven door middel van een 'confession' dat ze de persoon waar ze op reageren eigelijk stront irritant vinden.
Doubtless schreef:Sheehan schreef:Confession: Ik vind het heel achterbaks, schijnheilig en gemeen dat sommige mensen hier ergens op reageren en dan aangeven door middel van een 'confession' dat ze de persoon waar ze op reageren eigelijk stront irritant vinden.
Nee Posts over hoe stom je vriendinnen doen, dat is lekker ethisch verantwoord
Misschien de intro nog is lezen?
En ik werd er ook oprecht krankjorum van. Jammer voor die paar vrienden en mijn vader met wie het oprecht leuk is op whatsapp. Gelukkig bestaat er email 
Palmera schreef:Ik heb mijn whatsapp verwijderd. Ik voel me bevrijd.En ik werd er ook oprecht krankjorum van. Jammer voor die paar vrienden en mijn vader met wie het oprecht leuk is op whatsapp. Gelukkig bestaat er email
Imo is whatsapp de zoveelste vorm van sociale media die wat mij betreft hoofdzakelijk lastig is.
Ja, ik word oud.

Nee, ik ben niet van nature zo'n jaloers kreng, maar de tweederangs dochter zijn is gewoon niet zo tof.
JodieR schreef:Ben vandaag van de trap gevallen. Door symptomen die ik er bij had dachten ze misschien aan een scheurtje of breuk. Na een paar uur op de eerste hulp zijn we er achter gekomen dat ik een zwaar gekneusde rug heb. Hoe blij ik net was dat ik naar huis mocht. Hoe erg ik er nu baal van de pijn en omdat ik alleen maar paracetamol mag..
Heel veel sterkte en beterschap!

Toen hij weer naar buiten ging, heb ik maar gezegd dat ie zijn bankkaart in m'n tas had gestopt en die kwam oppikken.
WenMLove schreef:Ik heb het kenteken van m'n rijlesauto uit m'n hoofd geleerd zodat ik me geen zorgen hoef te maken over de ogentest bij het examen..
Palmera schreef:WenMLove schreef:Ik heb het kenteken van m'n rijlesauto uit m'n hoofd geleerd zodat ik me geen zorgen hoef te maken over de ogentest bij het examen..
Sorry, maar doorgaans vragen ze van een willekeurig geparkeerde auto wat het kenteken is.
Ik wil je verder niet ontmoedigen, maar als je echt slechte ogen hebt raad ik je aan daar wat aan te doen
liekec schreef:Ik word zo moedeloos gek van mensen die niet zo eerlijk zijn als ik. Mensen die het een beter idee vinden om achter je rug om te banketstaaf, schijn op te houden maar geen ruggengraat hebben om het recht in je gezicht te zeggen. Gadverdamme.
SilverStorm schreef:confession: ik vond alle schoentjes die opeens overal opdoken verdacht, had het hele sinterklaastopic gemist haha.
Bij deze ook complimenten hoe leuk bokt eraan meedoet, sommige onderschriften zijn hilarisch geworden
xMyrth schreef:SilverStorm schreef:confession: ik vond alle schoentjes die opeens overal opdoken verdacht, had het hele sinterklaastopic gemist haha.
confession: ik heb nog geen schoentje gezien en ik zit elke dag op bokt
Cynn schreef:Confession: ik word langzaamaan gek van de stagiaire die hier loopt.. haar laksheid, luiheid.. en gewoon respectloos naar de klanten toe (lees: gastvrouw en bediening zijn en met haar mobieltje kloten waar de klanten bij zijn)![]()
Ik kan niet wachten tot ze weg is in januari.
Palmera schreef:WenMLove schreef:Ik heb het kenteken van m'n rijlesauto uit m'n hoofd geleerd zodat ik me geen zorgen hoef te maken over de ogentest bij het examen..
Sorry, maar doorgaans vragen ze van een willekeurig geparkeerde auto wat het kenteken is.
Ik wil je verder niet ontmoedigen, maar als je echt slechte ogen hebt raad ik je aan daar wat aan te doen
Suusie22 schreef:Cynn schreef:Confession: ik word langzaamaan gek van de stagiaire die hier loopt.. haar laksheid, luiheid.. en gewoon respectloos naar de klanten toe (lees: gastvrouw en bediening zijn en met haar mobieltje kloten waar de klanten bij zijn)![]()
Kun je daar niets van zeggen dan?? Als ik stagiaires heb die zich niet gedragen zoals het hoort spreek ik ze erop aan om ergernissen te voorkomen. Ik wijs ze er 2x op, bij de 3e keer kunnen ze weggaan. Als stagiaire ben je er om het vak te leren, niet om de hele dag met je telefoon in je hand te lopen. Dan ga je maar naar een callcenter toe, daar kun je de hele dag mensen bellen![]()
Suusie22 schreef:Cynn schreef:Confession: ik word langzaamaan gek van de stagiaire die hier loopt.. haar laksheid, luiheid.. en gewoon respectloos naar de klanten toe (lees: gastvrouw en bediening zijn en met haar mobieltje kloten waar de klanten bij zijn)![]()
Kun je daar niets van zeggen dan?? Als ik stagiaires heb die zich niet gedragen zoals het hoort spreek ik ze erop aan om ergernissen te voorkomen. Ik wijs ze er 2x op, bij de 3e keer kunnen ze weggaan. Als stagiaire ben je er om het vak te leren, niet om de hele dag met je telefoon in je hand te lopen. Dan ga je maar naar een callcenter toe, daar kun je de hele dag mensen bellen![]()
[/quote]