Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:Cowboy55 schreef:
Omdat het best moeilijk is om dat 'clean' te doen? Gokje.....
Nee hoor. Mes erin en onthoofden en het is klaar dacht ik...
Cowboy55 schreef:_sharonnn schreef:Kreeften mogen niet meer levend gekookt worden
Serieus? Hoe maken ze ze dan dood tegenwoordig? Want ik heb een jaar of wat geleden nog een kreeft 'mogen kraken' (twijfelachtige eer) en dan was wel nog helemaal compleet.
Marjoow schreef:Cowboy55 schreef:Serieus? Hoe maken ze ze dan dood tegenwoordig? Want ik heb een jaar of wat geleden nog een kreeft 'mogen kraken' (twijfelachtige eer) en dan was wel nog helemaal compleet.
http://koken.blog.nl/culi-genieten/film ... een-kreeft
vanspeijk schreef:Waar zou ik een rustig hoekje kunnen vinden op de uni voor een powernap...
Heb maar 4 uur geslapen vannacht (kon niet slapen, was niet uit ofzo) en ik val echt bijna in slaapheb straks nog een college, genoeg tijd om te slapen maar niet genoeg om naar huis te gaan
Verder vroeg ik mij af: moslims bidden richting Mekka. Op het westelijk halfrond dus richting oosten. Bidden ze op het oostelijk halfrond dan richting westen?
fjordjes schreef:vanspeijk schreef:Waar zou ik een rustig hoekje kunnen vinden op de uni voor een powernap...
Heb maar 4 uur geslapen vannacht (kon niet slapen, was niet uit ofzo) en ik val echt bijna in slaapheb straks nog een college, genoeg tijd om te slapen maar niet genoeg om naar huis te gaan
Verder vroeg ik mij af: moslims bidden richting Mekka. Op het westelijk halfrond dus richting oosten. Bidden ze op het oostelijk halfrond dan richting westen?
Waar je ook bent, de richt van noord/oost/west/zuid blijft toch hetzelfde, dus lijkt me niet.
fjordjes schreef:vanspeijk schreef:Waar zou ik een rustig hoekje kunnen vinden op de uni voor een powernap...
Waar je ook bent, de richt van noord/oost/west/zuid blijft toch hetzelfde, dus lijkt me niet.
Sammie schreef:vanspeijk schreef:Als je nou in Australië woont is het toch richting het westen?
Noordwesten mag ik hopen. Anders bid je richting Zuid-Afrika of Madagascar