Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
capopjekop schreef:Spullen weggooien zou ik mee uitkijken. Kan iemand je het nog moeilijk mee maken als ie wil. Ik zou het inpakken en netjes thuis afleveren als ie niet te ver weg woont
MarlindeRooz schreef:Dikke knuffel Mandarijn
Hier gaat het ook echt slecht. Wil zo graag bij hem zijn, even uithuilen en knuffelen. Ben weer enorm overprikkeld en werd altijd rustig van bij hem zijn. Ik doe het niet maar ben nu steeds aan het vluchten voor alleen zijn. Want dan ga ik piekeren
MarlindeRooz schreef:Ik twijfel of ik een pammetje neem zo... maar is eigenlijk niet op recept en heb dat nog nooit gedaan. Maar nog een nacht bijna niet slapen en daarna 9,5 uur werken is niet haalbaar.
MarlindeRooz schreef:Had ik, en ga ik ook weer krijgen. Maar 16 weken wachttijd he.
zorro schreef:Meelezer: jemig, ga je lekker hutcherson?
Ik heb even terug gelezen, maar zoals ik het lees was marlinde 3 jaar samen met hem. Vind ik geen korte tijd, en ik snap heel goed dat dat tijd nodig heeft.
Vaak is het zo dat iemand na een break meer het hebben van een relatie mist, als de ex zelf. Nou en? Volgens jou mag iedereen rouwen op zijn eigen manier, laat marlinde dat dan ook doen. Staat het je niet aan, gebruik je de foei knop. Maar om zo 'uit je slof te schieten'.. dat vind ik geen stijl.