Anoniem schreef:*meelezer piept even tussendoor*
ik zoek dikke, niet doorzichtige leggings. zwart t liefst eventueel ook bv wijnrood/bordeaux.
Niet de h&m kwaliteit, dat als je iets buigt je dwars je ondergoed er doorheen ziet.
(ja uiteraard draag ik nooit iets heel kort op een legging...maar ook niet zo lang als op een panty)
iemand???
E
Gewoon bij de Hema! Super fijn zittende pantys van 200 denier. Dus dik en warm als een legging, maar wel met voetjes eraan. Ik houd niet zo van echte leggings waar ze stoppen bij je enkel. Dikke pantys vind ik fijner. Ze zijn erg dik en ondoorzichtig). Ze zijn ook heel stevig, gaan niet snel kapot. Waren 6 euro per stuk geloof ik. Of 7. Iets in die richting.
Ook hadden ze bij de Hema een setje met 2 40denier pantys (bordeaux en zwart of blauw en zwart) voor maar 4 euro. Wel doorzichtig, maar alsnog redelijk dik en stevig. Ik doe de gekleurde pantys die ik heb gewoon over de 200 denier panty aan. Heb ik alsnog leuke kleurtjes en lekker warm voor nu.
Maar Hema heeft altijd een groot assortiment aan pantys en leggings voor een fijne prijs. De echt dunne koop ik daar nooit, dan ga ik toch voor wat duurder spul, gaat minder snel kapot.. Maar het wat dikkere gaat echt wel lang mee.
Zelf heb ik vandaag kort wat geshopt. Voor 25 euro bij de kringloopwinkel 2 leren jasjes en een simpel basic truitje.
De ene leren jas is grijs en niet heel flatterend maar hij staat best stoer en is lekker warm voor nu. Daarnaast leek het veel op een bruine leren jas die ik had. Waar ik zo verliefd op was.. Droeg die al 4 jaar. Is de mouw deze zomer in de wiel van mijn rolstoel gekomen zonder dat ik het doorhad en heb ik die kapot gereden *snif*. Dus deze gekocht, beetje uit sentiment voor mijn kapotte jasje. Maar nu ik hem heb vind ik hem niet meer zo.
Er was ook nog een ander bruin leren jasje die perfect was... Maar net een maatje te klein helaas. Heel jammer.
Dan nog een bordeaux leren jasje. Helemaal verliefd en omdat die bruine niet stond, deze zonder er al te veel naar te kijken mee naar de kassa genomwn. Dat krijg je met die goedkope prijzen . Eenmaal thuis paar keer aan gehad en hij is eigenlijk net een maatje te groot voor me, waardoor ik er te lomp in uitzie...
Weet niet hoe dat werkt bij kringlopen, maar ik hoop dat ik mag ruilen. Dan ga ik dat met beide doen..
Twee leren jassen gekocht en beide een miskoop. Hoe krijg ik het voor elkaar
Ik ben trouwens echt een leren jassen dan. Love it.
Daarna H&M en daar een leuke zwarte blazer gekocht. Heel blij mee. Ik twijfelde tussen 2. De ene was 25 en de ander 40. Ik heb de duurdere gekozen. Vond ik net wat mooier. Staat ook echt heel leuk. Blazers staan mij altijd wel goed en heb meedere in verschillende kleuren, maar mijn zwarte was kapot gegaan. Anyway, ik ben gewoon niet zo'n big spender en zeker niet nu en dus twijfel ik of deze moet ruilen en de goedkopere moet halen
40 is wel veel voor een blazertje. Of nouja, het is een normale gangbare prijs, maar het is voor mij wat duur.. En die ander was ook mooi.
Ik denk teveel na denk ik.. Moet ook wel. Overgehouden van student zijn en een paard hebben. Beest slokt al je geld op :p. Dus dan word je wel zuinig haha. Anders kom je in de problemen. Maar ja... Ruilen of niet ruilen.. Dat is de vraag.