Die is zo vet! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Die is zo vet!
.
Ik dacht zelf aan zwarte sandalen met sleehak, maar daar is het niet echt de tijd van het jaar voor, dus moeilijk te verkrijgen
Heeft dus iemand andere suggesties?
ik heb vandaag 2 complimenten erover mogen ontvangen.

. Met mijn nieuwe shirt en blazer

Haha nee grapje, heb mn enkelbanden gescheurd dus mn enkel is 2x zo dik als rechts, en rechts pastte wel. Mag ze binnen 14 dagen (ongedragen natuurlijk) nog terugbrengen als links toch niet blijkt te passen als de zwelling straks weg is
Dus hopen dat ze dan gewoon goed zitten
Anoniem schreef:*meelezer piept even tussendoor*
ik zoek dikke, niet doorzichtige leggings. zwart t liefst eventueel ook bv wijnrood/bordeaux.
Niet de h&m kwaliteit, dat als je iets buigt je dwars je ondergoed er doorheen ziet.
(ja uiteraard draag ik nooit iets heel kort op een legging...maar ook niet zo lang als op een panty)
iemand???
Ik ben trouwens echt een leren jassen dan. Love it.
40 is wel veel voor een blazertje. Of nouja, het is een normale gangbare prijs, maar het is voor mij wat duur.. En die ander was ook mooi.
Onwijs mooi allebei!

) en ik ben er verliefd op. Zit nog niet perfect (heb nog steeds een beetje een openstaande rand boven mijn kont, maargoed, die is dan ook gigantisch haha), maar komt redelijk in de buurt. En voor tijdelijk is het prima. Vind het zonde om hele dure broeken te kopen terwijl ik bezig ben met afvallen.Drunksheep schreef:Ik heb sinds gisteren H&M shaping jeans (was maar 30 euro) en ik ben er verliefd op. Zit nog niet perfect (heb nog steeds een beetje een openstaande rand boven mijn kont, maargoed, die is dan ook gigantisch haha), maar komt redelijk in de buurt. En voor tijdelijk is het prima. Vind het zonde om hele dure broeken te kopen terwijl ik bezig ben met afvallen.
Heb deze trouwens gekocht na alle enthousiaste mensen hier en Vera Camilla/Miss Lipgloss.
.
!