Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 11:30

:oo Die is zo vet!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 11:41

Ah die jas is zo vet!

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 15:05

Oh, niet mijn smaak. Neemt niet weg dat ik hem wel onwijs goed bij jou vind passen :)).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 22:30

-meelezer komt binnenvallen-

Hallo, ik zoek voor een bruiloft aankomende week nog schoenen voor onder mijn 'little black dress' :P Ik dacht zelf aan zwarte sandalen met sleehak, maar daar is het niet echt de tijd van het jaar voor, dus moeilijk te verkrijgen :o Heeft dus iemand andere suggesties? :)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-15 20:18

Ootd; zwarte broek, witte kol, dikke sjaal en mijn favoriete jasje :+: ik heb vandaag 2 complimenten erover mogen ontvangen.
Afbeelding
Onlangs heb ik ook mijn kledingkamer uitgekamd. Ik merk dat een grote hoeveelheid kleding heel leuk is, maar een paar belangrijke multifunctionele dingen die wat duurder zijn veel interessanter is.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 20:33

Staat je heel goed EenitraM! Vooral ook de combi van de kleur van het jasje met je haar, prachtig :)

HorseQuote, ik vind onder een LBD altijd een popping kleurtje die terug komt in de accessoires heel gaaf. Vooral mint, petrol of wijnrood voor deze tijd van het jaar :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 20:37

Bedankt voor alle tips over enkellaarsjes! Heb nu vakantie en daarna tentamens, maar ga daarna eens flink shoppen op zoek naar een mooi paar. :)

Zou op een bruiloft niet totaal in het zwart gaan eigenlijk. Inderdaad toffe gekleurde schoenen eronder aantrekken.

En ben het met je eens. Ik heb de laatste tijd ook erg veel kleding en schoenen weggedaan. Vond een heleboel dingen wel leuk, maar dan lag het al ruim een half jaar in mijn kast zonder dat ik het überhaupt aantrok.. tja, dan ga ik het toch niet meer aantrekken (m.u.v. seizoenskleding), dus heb alles in vuilniszakken gestopt en weggedaan. Ruimt lekker op en is 's ochtends ook makkelijker je favoriete kleding vinden. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 20:38

En lau, heeeeeeel tof jasje!

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 23:07

Super tof jasje hierboven!
Hierbij mijn outfit van vandaag :). Met mijn nieuwe shirt en blazer
Afbeelding

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 23:16

Ik zou idd ook voor gekleurde schoenen en accesoires gaan bij een LBD voor een bruiloft! :))

Gister de enkellaarsjes gekocht die ik hier laatst postte, €190 en ze passen niet :P Haha nee grapje, heb mn enkelbanden gescheurd dus mn enkel is 2x zo dik als rechts, en rechts pastte wel. Mag ze binnen 14 dagen (ongedragen natuurlijk) nog terugbrengen als links toch niet blijkt te passen als de zwelling straks weg is :P Dus hopen dat ze dan gewoon goed zitten ;)

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 02:25

Anoniem schreef:
*meelezer piept even tussendoor*

ik zoek dikke, niet doorzichtige leggings. zwart t liefst eventueel ook bv wijnrood/bordeaux.
Niet de h&m kwaliteit, dat als je iets buigt je dwars je ondergoed er doorheen ziet.
(ja uiteraard draag ik nooit iets heel kort op een legging...maar ook niet zo lang als op een panty)

iemand???

E

Gewoon bij de Hema! Super fijn zittende pantys van 200 denier. Dus dik en warm als een legging, maar wel met voetjes eraan. Ik houd niet zo van echte leggings waar ze stoppen bij je enkel. Dikke pantys vind ik fijner. Ze zijn erg dik en ondoorzichtig). Ze zijn ook heel stevig, gaan niet snel kapot. Waren 6 euro per stuk geloof ik. Of 7. Iets in die richting.

Ook hadden ze bij de Hema een setje met 2 40denier pantys (bordeaux en zwart of blauw en zwart) voor maar 4 euro. Wel doorzichtig, maar alsnog redelijk dik en stevig. Ik doe de gekleurde pantys die ik heb gewoon over de 200 denier panty aan. Heb ik alsnog leuke kleurtjes en lekker warm voor nu.

Maar Hema heeft altijd een groot assortiment aan pantys en leggings voor een fijne prijs. De echt dunne koop ik daar nooit, dan ga ik toch voor wat duurder spul, gaat minder snel kapot.. Maar het wat dikkere gaat echt wel lang mee.

Zelf heb ik vandaag kort wat geshopt. Voor 25 euro bij de kringloopwinkel 2 leren jasjes en een simpel basic truitje.

De ene leren jas is grijs en niet heel flatterend maar hij staat best stoer en is lekker warm voor nu. Daarnaast leek het veel op een bruine leren jas die ik had. Waar ik zo verliefd op was.. Droeg die al 4 jaar. Is de mouw deze zomer in de wiel van mijn rolstoel gekomen zonder dat ik het doorhad en heb ik die kapot gereden *snif*. Dus deze gekocht, beetje uit sentiment voor mijn kapotte jasje. Maar nu ik hem heb vind ik hem niet meer zo.

Er was ook nog een ander bruin leren jasje die perfect was... Maar net een maatje te klein helaas. Heel jammer.

Dan nog een bordeaux leren jasje. Helemaal verliefd en omdat die bruine niet stond, deze zonder er al te veel naar te kijken mee naar de kassa genomwn. Dat krijg je met die goedkope prijzen . Eenmaal thuis paar keer aan gehad en hij is eigenlijk net een maatje te groot voor me, waardoor ik er te lomp in uitzie...

Weet niet hoe dat werkt bij kringlopen, maar ik hoop dat ik mag ruilen. Dan ga ik dat met beide doen..

Twee leren jassen gekocht en beide een miskoop. Hoe krijg ik het voor elkaar :') Ik ben trouwens echt een leren jassen dan. Love it.

Daarna H&M en daar een leuke zwarte blazer gekocht. Heel blij mee. Ik twijfelde tussen 2. De ene was 25 en de ander 40. Ik heb de duurdere gekozen. Vond ik net wat mooier. Staat ook echt heel leuk. Blazers staan mij altijd wel goed en heb meedere in verschillende kleuren, maar mijn zwarte was kapot gegaan. Anyway, ik ben gewoon niet zo'n big spender en zeker niet nu en dus twijfel ik of deze moet ruilen en de goedkopere moet halen :') 40 is wel veel voor een blazertje. Of nouja, het is een normale gangbare prijs, maar het is voor mij wat duur.. En die ander was ook mooi.

Ik denk teveel na denk ik.. Moet ook wel. Overgehouden van student zijn en een paard hebben. Beest slokt al je geld op :p. Dus dan word je wel zuinig haha. Anders kom je in de problemen. Maar ja... Ruilen of niet ruilen.. Dat is de vraag.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 15:07

Ik zou ook voor fel kleurtje gaan HorseQuote :j

Ik heb dit horloge besteld:

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 15:18

Super gaaf horloge! :D

Dewi, jou outfit is ook echt leuk. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 20:37

Aah, dankje voor de tips! Ik zal is rondkijken, ik heb zelf een donker petrol jasje erop, dus even zoeken en overwegen ;)

- kruipt weer in meeleesmodus -

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 23:36

Hebben jullie enig idee hoe laat de Balmain collectie online komt? Om middernacht of 's ochtends een keer? Ik ben helaas niet in de gelegenheid om naar de winkels te gaan.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 08:50

Ik heb geen idee Oyeru, sorry!
De jas hier bovenaan de pagina en jouw horloge Laurie <3 Onwijs mooi allebei!

Vraagje.. waar halen jullie zoal inspiratie voor nieuwe outfits vandaan? Sites, blogs enz? Ik ben echt even helemaal leeg en moet voor deze winter nog wel het een en ander hij halen, en ik wil niet elke dag simpel in een spijkerbroek met een trui lopen. :D

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 08:56

Ik zit in startpositie. Vandaag een vrije dag en ik ga naar ESSSEEEEEEEENNNNN *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 10:42

Liesje, pinterest heeft veel leuke dingen staan, en anders misschien YouTube/fashion bloggers? :D

laauraax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 15:25

Pinterest kijk ik ook wel eens op! Ik volg verder ook Kenza en Fanny Lyckman. Vind hun stijl heel tof!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-15 07:37

Soooooo in love :+:Afbeelding

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 09:58

Ik heb sinds gisteren H&M shaping jeans (was maar 30 euro <3) en ik ben er verliefd op. Zit nog niet perfect (heb nog steeds een beetje een openstaande rand boven mijn kont, maargoed, die is dan ook gigantisch haha), maar komt redelijk in de buurt. En voor tijdelijk is het prima. Vind het zonde om hele dure broeken te kopen terwijl ik bezig ben met afvallen.

Heb deze trouwens gekocht na alle enthousiaste mensen hier en Vera Camilla/Miss Lipgloss.

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 10:22

Drunksheep schreef:
Ik heb sinds gisteren H&M shaping jeans (was maar 30 euro <3) en ik ben er verliefd op. Zit nog niet perfect (heb nog steeds een beetje een openstaande rand boven mijn kont, maargoed, die is dan ook gigantisch haha), maar komt redelijk in de buurt. En voor tijdelijk is het prima. Vind het zonde om hele dure broeken te kopen terwijl ik bezig ben met afvallen.

Heb deze trouwens gekocht na alle enthousiaste mensen hier en Vera Camilla/Miss Lipgloss.

Ik snap jou! Zijn echt heerlijke broeken! <3 <3

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 11:05

Fijn dat die broek bij veel mensen wel goed zitten, mij zitten ze voor geen meter, haha. Ze shapen alles wat ik niet geshaped wil hebben en hierdoor worden de dingen die wel geshaped zouden moeten worden dus niet geshaped :').

Gisteren even met mama wezen winkelen, superleuke dingen gekocht! Een soort suede grijs rokje, blouse voor erin, een soort taupekleurige trui en een vhals trui met allerlei leuke steentjes erop <3

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 11:06

Ik heb ook zo'n shaping jeans, zie niet helemaal waar hij zou moeten shapen maar het zit echt heerlijk :D !

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 11:07

Bij mij shapet 'ie ook voor geen meter hoor, haha. Hebben heel veel mensen, maar de pasvorm is gewoon erg goed :)