Haha nee , maar ik voeg mij er niet toe . Vorig jaar was het tot half 2 dus ik wacht rustig af , ze zitten mij niet in de weg
Party crashen!Ik duim enorm dat het morgenavond nog steeds mooi weer is.Al zie ik het hier betrekken. Daarstraks enorm helder en nu niet meer.
Emmer water van het balkon gooien? Morgen word het niet al te best ... , regen en onweer en noodweer .. Geen idee of Friesland het ook eens heeft
Waar ik heen ga morgen lijkt het mee te vallen. Hoef maar uurtje stralend weer. Moet te regelen zijn hoop ik.
Dat moet lukken Hmm er zit in mijn hamster aqua een grillig scheurtje , hij had wat oppervlakkige krasjes maar deze is anders
Roosch schreef:Tussen 5 en 6 moet het droog zijn. Daarna mag het los gaan. Overdag of 's nachts.Volgens mij ga ik een hele saaie nacht krijgen.
Marcella schreef:Roosch schreef:Tussen 5 en 6 moet het droog zijn. Daarna mag het los gaan. Overdag of 's nachts.Volgens mij ga ik een hele saaie nacht krijgen. in de avond. Nog way dat ik vrijwillig zo vroeg naast mijn nest sta.
Kom me ook ff melden haha, Het onweert hier behoorlijk al vanaf 9 uur ongeveer.. Moet zo werken tot 6 bleee geen zin in. Heftige begrafenis van nichtje achter de rug dus ook niet uitgerust