Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 11:38

Amandavd schreef:
Ik denk dat het meer de ervaring is haha. Wij gaan ook naar Koonings maar ik betwijfel of ze wat voor mijn maat en budget hebben. Maar dan ben ik in ieder geval een ervaring rijker!

Zit ook nog te twijfelen of ik mij zal opgeven voor say yes to the dress haha.

Ik weet niet wat je maat is, maar ze hebben allerlei maten hangen, ook voor de vollere bruid.

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 11:40

Lau schreef:
Paisano schreef:
@ Lau: Weer een compleet andere stijl als hierboven. Leuk om te zien, want door al je foto's in [LZP] [FOTOVERZ] Post je outfit topic was ik extra benieuwd op wat voor jurk je zou vallen. Heel divers zo te zien: van zwierig tot baljurk. Vooral die een-na-laatste vind ik erg mooi, heel koninklijk.

Haha ik denk dat veel mensen benieuwd zijn waarmee ik ga komen. Ik zelf ook hoor :')
1 ding wel iig iets met kant en niet te standaard. Maar verder geen idee. Misschien laat ik iets ontwerpen. Misschien ontwerp ik tegen die tijd zelf iets (voordeel van de mode opleiding gaan doen) en ga ik hem zelf maken.

Dat laatste is natuurlijk helemaal gaaf!! :j

Cayenne

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 11:42

Zelf maken lijkt me heel gaaf maar ook mega stressvol :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 12:07

Cayenne schreef:
Vec, wat fijn dat je je jurk gepast hebt!

En wat grappig dat veel mensen nog een keer jurken willen uitzoeken :D
Ik had die behoefte juist totaal niet. Mijn jurk was echt mijn jurk en voor mijn gevoel kan het ook echt niet beter. Dus ik ben ook echt klaar :P

Het kan voor mij ook niet beter maar alles stond mooi dus zou zo nog wat jurken willen passen haha

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 12:07

Cayenne schreef:
Amandavd schreef:
Ik denk dat het meer de ervaring is haha. Wij gaan ook naar Koonings maar ik betwijfel of ze wat voor mijn maat en budget hebben. Maar dan ben ik in ieder geval een ervaring rijker!

Zit ook nog te twijfelen of ik mij zal opgeven voor say yes to the dress haha.

Ik weet niet wat je maat is, maar ze hebben allerlei maten hangen, ook voor de vollere bruid.

Amanda, de Sluier in Arnhem heeft ook Sluier XL.
Dat is vanaf maat 46. ook hele mooie jurken! En niet duur.
Ik weet natuurlijk niet welke maat je hebt. maar ik ben daar heel goed geslaagd met maat 44/46

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 12:22

Cayenne schreef:
Zelf maken lijkt me heel gaaf maar ook mega stressvol :=

Scheelt dat ik de tijd heb natuurlijk :')
Maar ik ben zo perfectionistisch zelfs met gewone kleding al. Ik koop een shirtje niet omdat 1 knoop mij niet aanstaat. Dus wat als 1 glitter mij niet aanstaat. Of dat ene pareltje of kantje wat scheef zit. En met zelf maken heb je daar natuurlijk geen last van. Maar we zullen zien natuurlijk, wie weet slaag ik heel goed bij een winkel. Ik hou alle opties open.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 12:31

Goed om te horen Cayenne! Dat ga ik onthouden.

Bedankt voor de tip Irisje, die winkel ga ik opschrijven.

Ik heb maat 50/52 al hoop ik tegen de tijd dat we gaan winkelen al wat afgevallen te zijn.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 12:43

Amandavd schreef:

Ik heb maat 50/52 al hoop ik tegen de tijd dat we gaan winkelen al wat afgevallen te zijn.

Embfashion heeft ook mooie jurken voor de vollere bruid. Zit wel in Lelystad maar ze hebben een groot aanbod.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 13:12

Lau schreef:
Amandavd schreef:

Embfashion heeft ook mooie jurken voor de vollere bruid. Zit wel in Lelystad maar ze hebben een groot aanbod.

Oh ja, die ken ik idd. Vrees alleen dat mijn gezelschap niet zo ver wil reizen.

Wat supertof dat jij misschien je eigen jurk gaat maken!

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 06:37

Oke, het klinkt misschien een beetje vreemd met zo'n groot assortiment, maar ik heb de hele website van Koonings nog eens doorgespit en echt niks gevonden dat ik wil passen, dus ik heb besloten dat ik toch naar Wild at Heart in Nijmegen ga.. ik zie echt heel veel mooie jurken op de foto's bij Koonings en ik weet dat het moeilijk is om vanaf foto's te kiezen, maar wil absoluut geen 'standaard jurk' en zie niks dat 'mij' is. De moed was me een beetje in de schoenen gezakt, maar heb nu weer heel veel zin om verder te passen!

Het probleem in de vorige winkel was dat veel jurken doorzichtig waren en ik de halslijn van de slipdress niet mooi vond, waardoor veel jurken al afvielen.. ik vond de stijl daar heel mooi maar had vooraf ook geen jurk gezien waarvan ik dacht 'dat is hem'. Ik heb zeker 15 jurken gepast, maar het was het allemaal net niet. Het grappige is dat bijna alle jurken me wel stonden, dus daar maak ik me nu wat minder zorgen over.. Bij Wild at Heart had ik eerder al een paar jurken gezien van Rime Arodaky die ik wel acuut zou willen hebben, maar ik had graag een goedkopere jurk gevonden..

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 07:39

Meteen even opgezocht. Dat zijn indd wel gave jurken. Hoop dat je kan slagen!

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 07:48

Hier een paar jurken van deze designer die ik prachtig vind, dan hebben jullie ook meteen een idee van wat ik zoek :) Door mijn bezoek aan White and Ivory heb ik in ieder geval wel duidelijk dat ik graag een lange mouw met open rug wil! Daar zit hem ook meteen het probleem, want dat hebben ze bijna niet bij Koonings of er zit een hele poef tule aan vast :Y)

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 08:35

Ik ben bang dat wanneer je een jurk wilt als bovenstaand je echt naar een winkel moet met deze designer.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 09:08

dondeyne schreef:
Hier een paar jurken van deze designer die ik prachtig vind, dan hebben jullie ook meteen een idee van wat ik zoek :) Door mijn bezoek aan White and Ivory heb ik in ieder geval wel duidelijk dat ik graag een lange mouw met open rug wil! Daar zit hem ook meteen het probleem, want dat hebben ze bijna niet bij Koonings of er zit een hele poef tule aan vast :Y)

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Wat ontzettend gaaf!! Ik hoop dat je iets gaat vinden in deze stijl <3

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 09:35

Klopt, maar dit merk hebben ze dus wel bij Wild at Heart! De jurken die ik hier gepost heb zijn wel van de collectie van vorig jaar, dus vrees er alsnog voor..

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 09:52

dondeyne schreef:
Klopt, maar dit merk hebben ze dus wel bij Wild at Heart! De jurken die ik hier gepost heb zijn wel van de collectie van vorig jaar, dus vrees er alsnog voor..

Misschien hebben ze hem nig achter in het magazijn verdwaald liggen. Of anders hebben ze misschien wel iets wat er op lijkt. Ik hoop echt dst je DE jurk kan vinden bij deze zaak.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 09:57

Erg mooi!

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 11:13

Ik heb inmiddels hun hele collectie doorgespit en heb een heleboel jurken die ik heel graag wilt passen, dus heb alsnog het vertrouwen, jeej :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 12:22

Heel veel succes!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 08:42

dondeyne schreef:
Ik heb inmiddels hun hele collectie doorgespit en heb een heleboel jurken die ik heel graag wilt passen, dus heb alsnog het vertrouwen, jeej :)

Veel plezier vandaag!!

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 12:45

Have fun! Hoop dat je iets moois kan vinden :)

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 10:58

Hoe is het gegaan Dondeyne?

ElizeVdS: Gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik zit nu een video van de nieuwste collectie van Pnina Tornai te kijken en verbaas me er echt over hoe weinig eigenlijk draagbaar is :=
De meeste jurken in haar collectie zijn zo bloot dat je iemands eierstokken bijna kunt zien zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 11:05

Whaha geef eens een linkje

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 11:10

Een aantal zouden nog kunnen, maar over het algemeen vind ik ze ordinair :=

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 11:22

Mee eens Cayenne. Wie draagt dat nou?