Het kortingscode topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 10:57

Afbeelding

Geeft 10% korting zag ik

Ania

Re: Het kortingscode topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 11:21

Ik plaats mijn Loop-referral kortingscode hier ook:
http://rwrd.io/8xarh69?c

Geeft 15% korting op je aankoop van Loop oordopjes :)

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 12:13

ApplePapple schreef:
WillemYntJee schreef:
Niet paard gerelateerd maar iemand nog een idee waar ik met korting tickets voor de efteling kan kopen?

Ik ben ook op zoek maar helaas ook te laat voor de actie van de AH

Voor korting op Efteling kun je via airmiles kortingsvouchers kopen

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 13:07

Willeke_ schreef:
Iemand nog tips voor korting op Horse event kaartjes?

Daphne draaft door zag ik op Facebook :)

Hermelijnhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 21:36

SweetVanille schreef:
SweetVanille schreef:
Mocht er iemand 2 tickets over hebben voor Hypostore 19 juli, houd ik mij graag aanbevolen

Nog steeds O:) :P

Als je zelf niet kunt gaan; ik ga wel en kan eventueel iets voor je meenemen en verzenden. Al denk ik dat de 25% korting ook wel online iets zal gaan doen.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 22:16

Hermelijnhof schreef:
Als je zelf niet kunt gaan; ik ga wel en kan eventueel iets voor je meenemen en verzenden. Al denk ik dat de 25% korting ook wel online iets zal gaan doen.

Gaat mij om wat er te doen/winnen is en een leuk dagje, maar bedankt!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 12:27

Ik hoop idd ook dat Hypostore ook met een online korting komt voor hun feestdag. Ik kan niet naar de winkel toe.

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 12:35

manzano schreef:
Ik hoop idd ook dat Hypostore ook met een online korting komt voor hun feestdag. Ik kan niet naar de winkel toe.

Ik ook! Zit al een tijdje te wachten tot er weer een kortingsactie komt :')

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 18:37

ApplePapple schreef:
WillemYntJee schreef:
Niet paard gerelateerd maar iemand nog een idee waar ik met korting tickets voor de efteling kan kopen?

Ik ben ook op zoek maar helaas ook te laat voor de actie van de AH

Misschien cadeaubonnen bij 50+ mobiel. Scheelt niet veel maar toch er paar euro,

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:42

Heeft iemand toevallig nog een verjaardagscheque van Divoza? Ik wilde mijne net gebruiken maar hij is helaas niet een paar dagen over de datum..

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:22

manzano schreef:

Ik meen begrepen te hebben laatst in de winkel dat ze online ook kortingen gaan hebben maar niet zo hoog als live

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:13

martinev schreef:
Heeft iemand toevallig nog een verjaardagscheque van Divoza? Ik wilde mijne net gebruiken maar hij is helaas niet een paar dagen over de datum..

Ik ben voorzien!

irisdepony

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:32

Hermelijnhof

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:10

Afbeelding

Hoewel ik meerdere malen bericht heb gestuurd met vragen over de kortingen en de voorwaarden, kreeg ik steeds te horen dat ik die nog zou horen, zodra ze bekend zijn. Nu, 48 uur van tevoren, heb ik onderstaande mailwisseling met een medewerker van Hypostore.

Er staat niet dát er uitzonderingen zullen zijn, maar stel dat dat zo is, dan is dit toch gewoon misleiding?
Heel benieuwd, maar ik weet wel dat ik echt boos ga worden als ik geen korting krijg, terwijl ik specifiek daarvoor tickets heb gekocht (er staat tenslotte, zonder disclaimers, 25% korting op al je favoriete producten).
Laatst bijgewerkt door Essie73 op Gisteren, 22:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: privé communicatie verwijderd

SansaS

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:54

Bij hun zijn er eigenlijk altijd merken uitgezonderd van acties. Kask, kep etc.

Hermelijnhof

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:03

Zeker, juist daarom kocht ik nu, nu er geadverteerd werd met 25% KORTING OP AL JE FAVORIETE PRODUCTEN, zonder dat daar voorwaarden aan waren, tickets voor dit event. Dat zou geld verdienen zijn.

Ik heb meerdere malen om de voorwaarden gevraagd, die waren er niet was het antwoord.

Volgens mij is het zo dat je, als je adverteert met 25% korting op alles, je je daar ook aan moet houden.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:17

Maar heel eerlijk, "op al je favoriete producten" staat niet gelijk aan "alles" :=
Neemt niet weg dat ik heel goed snap dat je graag voorwaarden van tevoren had willen weten, zodat je iig weet waar je wel/niet geld aan had gespendeerd en of het de moeite was geweest.

SansaS

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:19

Op zich staat er niet op alles...

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:59

Hermelijnhof schreef:
Zeker, juist daarom kocht ik nu, nu er geadverteerd werd met 25% KORTING OP AL JE FAVORIETE PRODUCTEN, zonder dat daar voorwaarden aan waren, tickets voor dit event. Dat zou geld verdienen zijn.

Ik heb meerdere malen om de voorwaarden gevraagd, die waren er niet was het antwoord.

Volgens mij is het zo dat je, als je adverteert met 25% korting op alles, je je daar ook aan moet houden.

Ik vind het ook heel gek dat het op de dag zelf pas bekend zou zijn.... Dat weten ze toch al vantevoren lijkt mij?

Mocht je niet meer willen gaan, ik zou je tickets wel over willen nemen. Maar ik hoop natuurlijk dat je er zelf een leuk dagje van kunt maken!

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:05

Al je favoriete artikelen, is natuurlijk te vertalen naar de meest verkochte producten of merken oid. Die zijn immers 'favoriet' geen idee of ze dat zo gaan aanpakken... zou wel jammer zijn. Want dan weten ze mijn inziens nu ook al welke merken het zijn.

Hermelijnhof

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:10

Even contact gehad met een bevriende jurist; als er geen voorwaarden bekend zijn, en dat zijn er niet, dan zijn ze verplicht zich te houden aan de reclame die ze hebben gemaakt. Doen ze dat niet, zijn ze niet rechtmatig bezig en kun je je kosten voor de ticket en de reiskosten die je hebt gemaakt, die je anders niet zou maken, terug vorderen, mits je geen gebruik maakt van de andere voordelen van de ticket (het inbegrepen hapje/drankje).

Ik ga er dus maar vanuit dat HypoStore, die normaal gesproken heel coulant en klantvriendelijk zijn, gewoon doen wat ze hebben beloofd.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:22

Ik heb er ook een kaartje voor en zit een beetje in dubio omdat ik er 100 voor moet rijden en eigenlijk niks nodig heb :D Ook is de merriekeuring zaterdag en ik vindt die veulentjes ook altijd leuk om even te zien.

Maar Hypostore is wat mij betreft altijd heel schappelijk, dus verwacht dat dat nu ook zo is.

Sommige merken laten ook niet toe dat er meer dan x korting gegeven wordt omdat dat oneerlijke concurrentie met zich mee brengt.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:24

Je kan natuurlijk Nicole even een berichtje sturen in plaats van meteen juridisch advies in te winnen. Heftig. :')

Hermelijnhof

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:35

upendo schreef:
Je kan natuurlijk Nicole even een berichtje sturen in plaats van meteen juridisch advies in te winnen. Heftig. :')

Juridisch advies inwinnen? Gewoon een vriendinnetje een appje gestuurd die toevallig jurist is. Daarbij heb ik geen idee wie Nicole is. En meteen? Als je een beetje gelezen had had je meegekregen dat ik al meerdere malen op verschillende manieren contact heb gezocht om informatie in te winnen.

Ik weet van jou dat je regelmatig nogal snel op je tenen bent getrapt, maar in dit geval reageer ik toch even. Maak je niet druk; ik ga voor een kortingsactie bij een winkel geen juridisch advies inwinnen. Maar ik vind het leuk om te weten hoe dingen nu eigenlijk werken, vandaar mijn appje. En aangezien er hier schijnbaar ook wat onduidelijkheid was, het antwoord gedeeld.

Ik weet, uit andere topics, dat je nogal een hekel aan me hebt, maar dat hoef je hier niet te ventileren door me uit te lachen.

Dank u, fijne avond.

Edit; typo

Hermelijnhof

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:38

manic schreef:
Ik heb er ook een kaartje voor en zit een beetje in dubio omdat ik er 100 voor moet rijden en eigenlijk niks nodig heb :D Ook is de merriekeuring zaterdag en ik vindt die veulentjes ook altijd leuk om even te zien.

Maar Hypostore is wat mij betreft altijd heel schappelijk, dus verwacht dat dat nu ook zo is.

Sommige merken laten ook niet toe dat er meer dan x korting gegeven wordt omdat dat oneerlijke concurrentie met zich mee brengt.

Ik zit zelf niet in dubio hoor, ik heb er een leuk bedrag voor opzij gelegd en ga dat lekker spenden, maar ik houd er wel van als mensen/bedrijven doen wat ze beloven, ik ben dus heel benieuwd! Wat je ook doet, Emmeloord of de keuring, ik wens je bijzonder veel plezier!

Maar inderdaad; ik heb Hypostore nog nooit meegemaakt als niet schappelijk of klantonvriendelijk, dus ik ga er ook van uit dat het helemaal goed komt!