Verjaardagscadeau van mijn lover!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Om hulp gevraagd. Heb daar een enorme hekel aan. Dus nu komt m’n moeder me helpen zaterdag met wat klusjes die steeds blijven liggen.
Siggislief schreef:Dat iemand mij aanraden om een groene milieu sticker te halen om door/in Duitsland te mogen rijden (vooral steden).
Maarja waar haal zo'n ding, en het liefst binnen 12 uur...
Met iemand er over gehad, en die vertelde een gouden tip om naar het GWK Travelex Geldwisselkantoor
te gaan want die verkochten/verkopen van die Groene milieu stickers..![]()
Alleen het ritje er naar toe duurde mij wel even te lang, voor 5 min werk
ben ik ruim een uur bezig geweest voor om er te komen en naar huis te gaan.
Het belangrijkste is, ik heb de Groene Milieu Sticker binnen
(Als het aan ons had gelegen hadden we zonder zo'n sticker Duitsland ingereden, want we wisten van niks)
Shenavallie schreef:Siggislief schreef:Dat iemand mij aanraden om een groene milieu sticker te halen om door/in Duitsland te mogen rijden (vooral steden).
Maarja waar haal zo'n ding, en het liefst binnen 12 uur...
Met iemand er over gehad, en die vertelde een gouden tip om naar het GWK Travelex Geldwisselkantoor
te gaan want die verkochten/verkopen van die Groene milieu stickers..![]()
Alleen het ritje er naar toe duurde mij wel even te lang, voor 5 min werk
ben ik ruim een uur bezig geweest voor om er te komen en naar huis te gaan.
Het belangrijkste is, ik heb de Groene Milieu Sticker binnen
(Als het aan ons had gelegen hadden we zonder zo'n sticker Duitsland ingereden, want we wisten van niks)
Die moesten wij aanvragen bij de Tüv, omdat het op kenteken gaat en je de begeleidende brief te allen tijde in de auto moet hebben als bewijs dat het een originele stickeraanvraag is. Geen idee hoe dat met GWK-stickers werkt (is dat hetzelfde?).
@ Polarize en JudithGigi: Super!
denisesilver schreef:Goed gespot! Dat is de patserbak die de trailer mag trejken
maralyn schreef:denisesilver schreef:Goed gespot! Dat is de patserbak die de trailer mag trejken
![]()
Ik herken mijn lievelings auto van verre.
De mijne, exact dezelfde kleur als de jouwe, moest weg ivm aanschaf jongere auto van mn man.![]()
Maar Ooooh wat een fijne auto was dat!mooi, knap, reed fantastisch!
Ben blij met mn focus, begrijp me niet verkeerd. Maar... Mn grijze kitt mis ik wèl.