Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 14:37

Mars schreef:
De *%&#$$ katten hier in de straat. _-:(

Gisteren had ik er eindelijk 1 goed te pakken met de waterspuit en dat in de vrieskou. Ik hoop dat die etter het zo koud heeft gehad met zijn natte vacht dat ie t voortaan wel uit zijn kop laat om in mijn tuin te komen.

Ben je hier trots op?

Mars

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 14:38

Eerder geërgerd dat t nodig is.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 14:42

Ik heb een keertje een order aangepakt hoor, zit verdorie wel erg veel aftersales service te doen en mag vanmiddag ook nog spullen gaan afleveren.

Ik moet eens stoppen met collegas helpen :P

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 14:58

Ik heb ook flink overlast van schijtende katten in mijn tuin (keutels kan ik het niet noemen, zeg maar rustig smeuïge dampende welriekende drollen). Maar ze nu met dit weer natspuiten dat zou ik niet over mijn hart kunnen verkrijgen. Je weet niet of ze wel of niet ergens naar binnen kunnen, er zijn zat mensen die de kat niet in huis nemen of alleen op momenten in huis laten wanneer ze er zelf zijn.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 15:06

Ik heb ook samen met de buren de enige en grootste kattenbak van de straat (de enige tuinen zonder kiezels). Best frustrerend, maar als het geen kat is is het wel een marter of egel of ander beestje. Je houdt het toch niet tegen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 15:09

Met dit weer is het anders. Maar de volgende keer (als het niet vriest)als de kat van de buren weer tegen m’n voordeur of parasol sproeit en ik heb water in m’n handen is hij de pineut.

Het stinkt zo erg. :r

Hou die schijtbeesten binnen of in je eigen tuin.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 15:16

Cowboy55 schreef:
Polarize schreef:
Ik ben goed bezig vandaag :+
[ [url=m/qixUor.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waarom zijn die berichten in gemengd Engels en Nederlands? Om beide groepen te verwarren?

Ik heb de taal van mijn telefoon in het Engels staan, dus daarom staan een aantal dingen in het Engels! Geen idee waarom ie niet alles omzet, denk omdat ik de taal van de app wel weer in het Nederlands heb staan. Ja, de logica is ver te zoeken :')

Klanten...meneer komt aanlopen bij de kassa, ik zeg gewoon goedemorgen, zegt ie "goedendag! Wel lachen!" Ik lach wel poedersuiker, door die opmerking ga ik echt niet geforceerd meer lachen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 15:20

Zelftest uitstrijkje gedaan. Nu zit de uitslag al een paar dagen als brief in de postnl app.. maar nog steeds niet binnen... meh

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 15:29

Besloten dat ik met mijn lange haren toch maar een föhn nodig heb. Even online gekeken wat zoiets kost, en nu besloten dat ik er toch geen nodig heb. Slaap wel gewoon met lelijk nat haar ;(

Nee even serieus, 400 euro voor een föhn?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 15:34

Je hoeft toch geen föhn te kopen van 400 euro? Ze zijn er ook voor 40 of minder te koop.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 15:35

JudithGigi schreef:
Besloten dat ik met mijn lange haren toch maar een föhn nodig heb. Even online gekeken wat zoiets kost, en nu besloten dat ik er toch geen nodig heb. Slaap wel gewoon met lelijk nat haar ;(

Je hebt ze ook wel voor 20 hoor! Bol.com verkoopt ze. Ik heb er een van Philips of zo iets. Zeer tevreden mee!

Als je geen accessoires bij wil zitten ze rond de 20.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 15:35

Die van mij kostte 34 euro.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 15:40

Wij hebben een babyliss fohn, 40 euro ofzo en echt top. 2 jaar terug een nieuwe gekocht nadat de vorige babyliss fohn het na 20 jaar en heel wat tape toch echt officieel begeven had :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 15:41

JudithGigi schreef:

Joh, föhns voor die prijs zijn eerder uitzondering dan regel. Staan er genoeg op bol tot 100 euro.

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 15:48

juval schreef:
kleine irritatie... op de radioreclame van Credion heeft de stem het steeds over finansjieren .. tenminste zo versta ik het. Iemand dit al eens opgevallen? qmusic

Als het toch over vakanties gaat. Toen ik laatst TV zat te kijken kwam er een reclame waarin zo’n pipo zei (expres) “daar heb ik zin in in!” :r

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-24 15:49

JudithGigi schreef:

Ik ben heel blij met deze:

https://www.philips.nl/c-p/BHD628_00/prestige-foehn

Met nat haar slapen is heel slecht voor je haar, moet je echt niet te vaak doen! Nat haar breekt makkelijker. Ik laat mijn haar overdag aan de lucht drogen of ik droog het met de föhn en borstel het daarna door. Nat haar borstelen wordt ook afgeraden namelijk.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 15:52

Nat haar kammen of borstelen kan prima, dat het beschadigd is een broodje aap verhaal. Met krullen moet je wel nat kammen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 15:54

Mijn kapper zegt juist dat een föhn niet goed is en vanzelf drogen beter is :+

Volgens mij is de juist bestaande theorie nog niet uitgevonden :')

Maar zonder föhnen verkleum ik in de winter helemaal dus dan gaat gewoon de föhn erop goed of niet.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-24 16:03

Een föhn is ook niet goed bij verkeerd en overmatig gebruik. Ik gebruik hem zo min mogelijk.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 16:06

Nee true het kan zeker goedkoper, maar de Dysons stonden uiteraard bovenaan dus had even een wtf moment _O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 16:10

Haha dan noem je ook wat op :D Meteen de meest luxe!

Ik föhn maar weinig. Momenteel wel, omdat anders mijn haar bevriest _O-
Vind het met deze temperaturen niet fijn om met nat haar naar buiten te gaan.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 16:12

Ik heb het laatst bijgehouden en mijn haren hebben 5 uur nodig om volledig te drogen :))
Door het paardrijden moet ik dus meestal 's avonds douchen en dan is het nog nat in de ochtend ;( Al een ergernis op zichzelf maar heb nooit een föhn durven kopen omdat dat ook weer slecht zou zijn voor je haren

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 16:14

ElfBeau_067 schreef:
juval schreef:
kleine irritatie... op de radioreclame van Credion heeft de stem het steeds over finansjieren .. tenminste zo versta ik het. Iemand dit al eens opgevallen? qmusic

Als het toch over vakanties gaat. Toen ik laatst TV zat te kijken kwam er een reclame waarin zo’n pipo zei (expres) “daar heb ik zin in in!” :r

JA!!
Al hoor ik "zin an in", maar is dat een kind ding ofzo?

Toevallig hoorde ik een 6-jarige in het programma Een Huis Vol dat ook zeggen namelijk. En dat is als het goed is niet gescript.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 16:17

Je hoeft het ook niet meteen helemaal droog te föhnen imo, als je al een paar minuten de föhn gebruikt om alleen het ergste te drogen dan scheelt het al een hoop tijd die het anders nodig zou hebben. Zo lang als dat de kapster erover doet zo lang doe ik er zelf in elk geval nooit over, zeker in de avond niet als ik daarna toch ga slapen

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 16:21

Mijn haar is de volgende ochtend ook nog nat,maar ik slaap dus gewoon met nat haar. Als ik het een paar minuten föhn is er geen verschil en nog steeds volgende ochtend niet droog. Als ik het zelf helemaal droog wil hebben ben ik anderhalf uur bezig. Zelfs de kapper is er heel erg lang mee bezig. :')

S avonds wassen komt beter uit, want ik haat rondlopen met nat haar de hele dag haha.