MarlindeRooz schreef:Zin om een hond te fotograferen maar ik heb geen hond.
2 problemen in 1 eigenlijk.
Ik heb een hond en altijd zin, maar ben nog niet mobiel genoeg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JustMe8484 schreef:Op vakantie. Lange, zware dagen voor de vakantie. Rit ging opzich goed, vriendlief reed de nacht door dus ik kon slapen, maar dat lukte niet echt.
Op tussenstop bagger sfeer omdat iedereen te moe is. Dus 18u lag ik met 2 kinderen op bed. Om om 20u wakker te worden en te zien dat ze beide in bed geplast hebben. Blijkt de jongste nog een dikke, blauwe enkel te hebben ook...
Jongens, de vakantie is nog nauwelijks begonnen, in de weken ervoor hadden we al veel onverwachte kosten. Mag het gewoon even mee zitten nu alsjeblieft...
Merlen schreef:Dat ik echt geen zin heb om het zoontje van m'n broer op te vangen.Loop al heel de week chagrijnig rond wetende dat hij morgen komt voor 3 dagen en de week erop weer.
Had me ook vergist van datum want ik dacht dat het dan weekend was.Zij moeten werken en zoontje wil niet meer bij grootouders slapen.
Dan hebben m'n broer en zijn vriendin me nodig na 4 jaar (kind is 4) anders hoor of zie ik ze nooit.
Ik moet ook werken dus moet ik alsnog zelf voor oppas zorgen,mijn moeder dus,en daarna voor 2 uur naar de pony's.
Daphne__ schreef:De vreselijke nekpijn die ik al de hele dag hebVoel me alsof ik een bezemsteel heb ingeslikt, zo stijf.. En naast de pijn in m'n nek, heb ik zo'n koppijn
![]()
Zal wel komen van de stress.. Eerst brandstichting bij m'n auto, maand geleden door de brand multiriem geknapt en dus op de snelweg ineens geen stuurbekrachtiging meer, vorige week brandstofpomp kapot en auto is net vrijdag weer terug. Vandaag weer de multiriem kapot en dus ineens geen stuurbekrachtiging meer... Kijk ik naar de riem, is die in de lengte helemaal doormidden. Garage zegt dat die duidelijk ingesneden is...
En laat de multiriem nou heel makkelijk bereikbaar zijn bij de rechter voorband.
Naast het financieel compleet naar de klote gaan op deze manier, ben ik echt bang dat ik binnenkort een keer verongeluk..
Had een camera op m'n auto gericht, maar degene die ik verdenk van dit alles heeft daarover geklaagd en camera moest weg. Maar wel nu weer zeggen, ja kunnen we niks mee, want geen camerabeelden of anders bewijs
Britta31 schreef:Slecht geslapen.Gisteren ging onze dochter wandelen met de hond,ik zag haar toevallig lopen op de weg vanuit huis en zag dat er een auto langzaam achter haar aan reed.We wonen in het buitengebied en dacht misschien zit er iets in de wei wat ze willen zien.Maar de auto bleef maar langzaam rijden.In de auto gesprongen en er naar toe.Onze dochter was al het pad naar buren opgelopen omdat ze het niet vertrouwde en toen reed de auto door.Toen ik rond wilde rijden naar huis zat de auto voor ons.Snel het kenteken gefilmd en naar huis.Thuis de wijkagent gebeld voor advies en ze hebben alles genoteerd.Toch verdacht vind ik.