Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 21:02

MarlindeRooz schreef:
Zin om een hond te fotograferen maar ik heb geen hond. :+

2 problemen in 1 eigenlijk.

Ik heb een hond en altijd zin, maar ben nog niet mobiel genoeg :\

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 21:08

Ja echt heel erg stom, vooral voor jou. :(:)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 23:03

Dat ik mij enorm druk zit te maken of ik niet iets over het hoofd heb gezien bij een cliënt die spontaan een breuk heeft opgelopen al weet ik 100% zeker dat het is gebeurd nadat ik heb hem overgeleverd aan iemand anders.

Gevolg toch een beetje een geïrriteerde collega die naar het ziekenhuis moet en dat gaat lang duren en daarover voel ik mij ook weer schuldig....

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 23:16

De vreselijke nekpijn die ik al de hele dag heb ;( Voel me alsof ik een bezemsteel heb ingeslikt, zo stijf.. En naast de pijn in m'n nek, heb ik zo'n koppijn %)

Zal wel komen van de stress.. Eerst brandstichting bij m'n auto, maand geleden door de brand multiriem geknapt en dus op de snelweg ineens geen stuurbekrachtiging meer, vorige week brandstofpomp kapot en auto is net vrijdag weer terug. Vandaag weer de multiriem kapot en dus ineens geen stuurbekrachtiging meer... Kijk ik naar de riem, is die in de lengte helemaal doormidden. Garage zegt dat die duidelijk ingesneden is...
En laat de multiriem nou heel makkelijk bereikbaar zijn bij de rechter voorband.

Naast het financieel compleet naar de klote gaan op deze manier, ben ik echt bang dat ik binnenkort een keer verongeluk..

Had een camera op m'n auto gericht, maar degene die ik verdenk van dit alles heeft daarover geklaagd en camera moest weg. Maar wel nu weer zeggen, ja kunnen we niks mee, want geen camerabeelden of anders bewijs -O-

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 23:55

JustMe8484 schreef:
Op vakantie. Lange, zware dagen voor de vakantie. Rit ging opzich goed, vriendlief reed de nacht door dus ik kon slapen, maar dat lukte niet echt.
Op tussenstop bagger sfeer omdat iedereen te moe is. Dus 18u lag ik met 2 kinderen op bed. Om om 20u wakker te worden en te zien dat ze beide in bed geplast hebben. Blijkt de jongste nog een dikke, blauwe enkel te hebben ook...
Jongens, de vakantie is nog nauwelijks begonnen, in de weken ervoor hadden we al veel onverwachte kosten. Mag het gewoon even mee zitten nu alsjeblieft...

Toch maar even naar ziekenhuis geweest. Guppie zit nu in het gips voor de zekerheid. Geen breuk te zienn maar omdat hij het echt niet gebruikt en zwelling kan zorgen dat breuk niet te zien is sowieso paar dagen gips.. dan controle. Hopelijk is er echt geen breuk en is hij er dan vanaf...

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 00:23

Dat ik echt geen zin heb om het zoontje van m'n broer op te vangen.Loop al heel de week chagrijnig rond wetende dat hij morgen komt voor 3 dagen en de week erop weer.
Had me ook vergist van datum want ik dacht dat het dan weekend was.Zij moeten werken en zoontje wil niet meer bij grootouders slapen.
Dan hebben m'n broer en zijn vriendin me nodig na 4 jaar (kind is 4) anders hoor of zie ik ze nooit.
Ik moet ook werken dus moet ik alsnog zelf voor oppas zorgen,mijn moeder dus,en daarna voor 2 uur naar de pony's.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-23 00:32

Merlen schreef:
Dat ik echt geen zin heb om het zoontje van m'n broer op te vangen.Loop al heel de week chagrijnig rond wetende dat hij morgen komt voor 3 dagen en de week erop weer.
Had me ook vergist van datum want ik dacht dat het dan weekend was.Zij moeten werken en zoontje wil niet meer bij grootouders slapen.
Dan hebben m'n broer en zijn vriendin me nodig na 4 jaar (kind is 4) anders hoor of zie ik ze nooit.
Ik moet ook werken dus moet ik alsnog zelf voor oppas zorgen,mijn moeder dus,en daarna voor 2 uur naar de pony's.

Je mag ook nee zeggen hè.. :(:)

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 00:40

Dat gaat me niet in dank afgenomen worden.Ben gewoon te schijterig om nee te zeggen.
Maar waarom eigenlijk?Het is niet zo dat zij een verrijking zijn in m'n leven.
Ben nu echt gewoon kwaad op mezelf.
6 dagen geforceerd lief doen en me stressen omdat ik nu al geen tijd heb voor mezelf.
Ik heb ook totaal niets met andermans kinderen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 04:21

Beterschap voor je jongste Justme8484. :(:)

Merlen voor deze week is het een beetje laat om af te zeggen, maar voor volgende week niet hoor. Heel jammer dan voor ze, maar het is niet jouw kind en daarom ook echt niet jouw probleem als je niet wilt of kunt oppassen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 06:09

Ik droomde dat ik aan het dansen was met Dean Winchester <3. En toen werd ik wakker ;(.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 07:21

Daphne__ schreef:
De vreselijke nekpijn die ik al de hele dag heb ;( Voel me alsof ik een bezemsteel heb ingeslikt, zo stijf.. En naast de pijn in m'n nek, heb ik zo'n koppijn %)

Zal wel komen van de stress.. Eerst brandstichting bij m'n auto, maand geleden door de brand multiriem geknapt en dus op de snelweg ineens geen stuurbekrachtiging meer, vorige week brandstofpomp kapot en auto is net vrijdag weer terug. Vandaag weer de multiriem kapot en dus ineens geen stuurbekrachtiging meer... Kijk ik naar de riem, is die in de lengte helemaal doormidden. Garage zegt dat die duidelijk ingesneden is...
En laat de multiriem nou heel makkelijk bereikbaar zijn bij de rechter voorband.

Naast het financieel compleet naar de klote gaan op deze manier, ben ik echt bang dat ik binnenkort een keer verongeluk..

Had een camera op m'n auto gericht, maar degene die ik verdenk van dit alles heeft daarover geklaagd en camera moest weg. Maar wel nu weer zeggen, ja kunnen we niks mee, want geen camerabeelden of anders bewijs -O-

Neee serieus, dan stap je ook niet meer graag in je auto!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 07:42

Slecht geslapen.Gisteren ging onze dochter wandelen met de hond,ik zag haar toevallig lopen op de weg vanuit huis en zag dat er een auto langzaam achter haar aan reed.We wonen in het buitengebied en dacht misschien zit er iets in de wei wat ze willen zien.Maar de auto bleef maar langzaam rijden.In de auto gesprongen en er naar toe.Onze dochter was al het pad naar buren opgelopen omdat ze het niet vertrouwde en toen reed de auto door.Toen ik rond wilde rijden naar huis zat de auto voor ons.Snel het kenteken gefilmd en naar huis.Thuis de wijkagent gebeld voor advies en ze hebben alles genoteerd.Toch verdacht vind ik.

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 08:14

Ik heb zo een tentamen die ik echt nu moet halen, dan kan ik afstuderen. Zo hard geleerd maar er zo weinig vertrouwen in. Zit helemaal misselijk van de zenuwen in de trein %)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 08:16

xrobbiee schreef:
Ik heb zo een tentamen die ik echt nu moet halen, dan kan ik afstuderen. Zo hard geleerd maar er zo weinig vertrouwen in. Zit helemaal misselijk van de zenuwen in de trein %)

Adem in, adem uit... Je kunt het +:)+!

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 08:21

Ik ben op de fiets naar kantoor en ik zie er nu al tegenop dat ik dus ook weer terug moet fietsen straks. :')
Had ook met de bus kunnen gaan, dus eigen schuld. :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 08:21

Britta31 schreef:
Slecht geslapen.Gisteren ging onze dochter wandelen met de hond,ik zag haar toevallig lopen op de weg vanuit huis en zag dat er een auto langzaam achter haar aan reed.We wonen in het buitengebied en dacht misschien zit er iets in de wei wat ze willen zien.Maar de auto bleef maar langzaam rijden.In de auto gesprongen en er naar toe.Onze dochter was al het pad naar buren opgelopen omdat ze het niet vertrouwde en toen reed de auto door.Toen ik rond wilde rijden naar huis zat de auto voor ons.Snel het kenteken gefilmd en naar huis.Thuis de wijkagent gebeld voor advies en ze hebben alles genoteerd.Toch verdacht vind ik.

Goed gedaan +:)+
Pff zeker verdacht en heel raar… Ik snap wel dat je niet best geslapen hebt. Meer dan dit kun je niet doen. Alleen opletten de komende tijd nog.

Robbie heel veel succes, je kunt het!
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 18-07-23 08:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 08:31

ik heb nu een klein spuitflesje deo gekocht voor haar en ze blijft voorlopig als ze alleen is op een pad naar de buren.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 09:20

Eindelijk worden de tegels in de badkamer vervangen maar geeft wel weer herrie en troep.

En mijn auto moet vandaag naar de apk, die spanning vind ik altijd verschrikkelijk.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 10:09

Mijn hele lijf (spieren) voelen alsof ze in een gaap of tijdens het uitrekken zijn blijven hangen ofzo. Voelt vaag en het is irritant :')

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 10:25

M'n vriend en ik nemen een kitten en ik vind het doodeng. :')

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 10:31

De taxi ellende voor zoon gaat weer beginnen. Eerst was privévervoer niet mogelijk volgens leerlingvervoer van de gemeente (kreeg hij dit jaar ook maar dat was hoogste uitzondering volgens hun), na een belletje met het jeugdteam was het ineens wel weer mogelijk.
En nu belt de uitvoerende organisatie of het klopt dat hij naar school X moet. Eh ja, daar ging hij dit jaar ook al heen. Oja ik zie het. Maar hij kon niet vertellen of het om privévervoer ging, dus ik moet dat ook nog in de gaten houden voor school weer begint.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 11:00

Het vervoer is een drama maar ook omdat zoveel mensen zoveel eisen hebben en er veel te weinig chauffeurs zijn omdat de lonen veel te laag zijn.
Hoop voor jou dat het goed gaat lopen wyoming!

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 11:51

Dochter ziek terwijl ze op vakantie is met papa. Na alle ellende van vorig jaar had ik zo gehoopt dat ze dit jaar een normale vakantie zou hebben. (Gelukkig (nog) geen koorts, dus hoop echt dat het mee valt)

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 11:51

Pensionado’s die de tijd van werkende dertigers niet respecteren. Nee maat, ik kan niet xyz met je doen, ik moet ergens heen straks joh! :roll:

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 12:05

Robbie, heel veel succes met je tentamen!! +:)+

Spanning voor aanstaande vrijdag, blegh... Blij als deze week voorbij is he..