Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nyaleti schreef:Nieuw werk. De hele dag stil staan en m'n voeten, benen en zelfs knieën zijn echt al naar de gort.
De schoenen die zij aanbieden zijn fancy betonblokken helaas. M'n eigen Schoenen aangehad, Nikes met goed zachte zool en eigen zooltjes en nog steeds zoveel last.![]()
Heeft iemand tips? Hoor veel over Sketchers? Tis maar voor een paar maanden dus wil geen dure schoenen aanschaffen..
Sherivey schreef:Nyaleti schreef:Nieuw werk. De hele dag stil staan en m'n voeten, benen en zelfs knieën zijn echt al naar de gort.
De schoenen die zij aanbieden zijn fancy betonblokken helaas. M'n eigen Schoenen aangehad, Nikes met goed zachte zool en eigen zooltjes en nog steeds zoveel last.![]()
Heeft iemand tips? Hoor veel over Sketchers? Tis maar voor een paar maanden dus wil geen dure schoenen aanschaffen..
Ik werk op hardloopschoenen van Kalenji (Decathlon).
Moet voor werk ook de hele dag staan/lopen. Had op andere schoenen elke dag zere voeten. Nu nog wel moe aan het eind van een werkdag. Maar ze doen geen zeer meer.
maralyn schreef:Blij met onze "nieuwe" mannen speelgoed. Oftewel, de 407 coupé.
Maar.... Gaat er geen witte bus achter ons aan..knipperen.. knipperen... Nog meer knipperen.
Wij aan de kant, stoppen.
"Je verliest wat! Je verliest wat vriend!!"
Nee! Wat dan!
"Je snelheid!!!"
Dit mag geen voorbode worden. Alsjeblieft niet.
Nyaleti schreef:Oh dat is ook een goed idee! En misschien nog goedkoper ook. Bij Sketchers denk ik toch nog aan goedkope schoentjes maar dat gaat inmiddels ook rustig richting de 60 euro (en de aanbiedingen zijn al weg in m'n maat, uiteraard).
Uiteraard moet mijn lijf ook weer even wennen maar voel wel het verschil tussen moe en pijnkan helaas ook echt slecht gaan op warme voeten dus dit weer helpt ook niet echt mee.
miereneter schreef:Nyaleti schreef:Oh dat is ook een goed idee! En misschien nog goedkoper ook. Bij Sketchers denk ik toch nog aan goedkope schoentjes maar dat gaat inmiddels ook rustig richting de 60 euro (en de aanbiedingen zijn al weg in m'n maat, uiteraard).
Uiteraard moet mijn lijf ook weer even wennen maar voel wel het verschil tussen moe en pijnkan helaas ook echt slecht gaan op warme voeten dus dit weer helpt ook niet echt mee.
Als je het idee opzij kunt zetten dat het intens lelijke schoenen zijn, dan zou ik je deze Croc-achtig schoenen aanraden:
https://www.suecosklompen.nl/Suecos-Oden-Fusion-Jungle
(of in alle mogelijke andere kleuren)
Werk in de zorg en sta en loop bijna acht uur per dienst. Na Sketchers en kekke klompjes geprobeerd te hebben, is dit het eerste schoeisel waarmee ik zonder voetpijn eindig. De Sketchers waren nog wel redelijk te doen trouwens. Heb gezworen nooit dit soort afzichtelijke schoenen te gaan dragen, maar mijn voeten waren me de baas.
Mkango schreef:hagelslag schreef:Voortaan alleen nog Nederlands tegen 'm praten.Duitse taalnazi
Kerel, t is niet mijn moedertaal.
Doe niet zo achtelijk. Je weet wat ik bedoel
wyoming schreef:Ik zit ergens mee wat ik niet zomaar op internet kan gooien. Maar ik weet ook geen oplossing.
poes schreef:Godver. Ik zet doorheen de week vaak alles wat er een beetje lekker uitziet al in bestelling in HelloFresh en dan net voor de deadline maak ik de uiteindelijke selectie.
Dat laatste ben ik uiteraard gisteren vergeten![]()
Wat ga ik in godsnaam doen met 14 maaltijden, ik ben amper thuis volgende week :/ zal er maar een paar op fb zetten denk ik.
Edit: gelukkig zijn ze echt stukken goedkoper hoe meer je er neemt anders was het echt huilen.