Oh dat is niet zo moeilijk. 25 op zijn profiel hebben staan en dan later zeggen: "uh... ik ben wel wat ouder, vind je dat geen probleem?"
Hoe oud dan?
"Ja, wat ouder. Zeg hoe was je dag?"

Ik zou idd maar bij mijn gevoel blijven. Als het niet goed voelt, doeeei!
Ik had laatst een mislukt gevoel. Via Breeze een date. Klikte best fijn. Mijn gevoel tijdens de twee drankjes was prima. Dus daarna nog een stukje gewandeld, door het park. Het was nog licht en best druk, dus vond ik best veilig. Dat had ik dus helaas verkeerd ingeschat. De date in kwestie besloot op een wat rustiger paadje ineens zijn tong in mijn keel te steken. Toen ik hem weg wilde duwen hield hij nét te lang vast. En zei: "oh geeft niet, ik hou wel van een vrouw die nee zegt".
In de 50 meter die we nog over dat pad moesten lopen probeerde hij het nóg een keer. En toen ik hem weer afweerde zei hij: "ik dacht dat jij wel makkelijk zou zijn".
Op het einde van het pad heb ik hem naar rechts gestuurd en ben zelf naar links gegaan. "Waarom? Het klikt toch leuk?"
En als je dacht dat het niet erger kon: daarna vroeg hij via de Breeze chat nog: "Dus een seksdate zit er niet in?"
Needless to say dat ik een klacht heb ingediend. Wat bizar zo'n enorm blok beton voor zijn kop.
Moet zeggen dat ik er ook wel even last van heb gehad bij een volgende date. Ik durfde niet helemaal op mijn gevoel te vertrouwen en heb dus ook echt even afstand gehouden.