Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 12:22

Hhilde schreef:
Getver. Zo zorgwekkend ook ‘ik hou wel van een vrouw die nee zegt’. Goed van je dat je nee bent blijven zeggen en hem de andere kant op hebt gestuurd! Hopelijk kun je het van je afschudden.

Inderdaad goed gedaan,ook die klacht. Is een hele foute man :brr:

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 12:24

assie schreef:
Oh dat is niet zo moeilijk. 25 op zijn profiel hebben staan en dan later zeggen: "uh... ik ben wel wat ouder, vind je dat geen probleem?"
Hoe oud dan?
"Ja, wat ouder. Zeg hoe was je dag?" :+

Ik zou idd maar bij mijn gevoel blijven. Als het niet goed voelt, doeeei! :evaw:

Ik had laatst een mislukt gevoel. Via Breeze een date. Klikte best fijn. Mijn gevoel tijdens de twee drankjes was prima. Dus daarna nog een stukje gewandeld, door het park. Het was nog licht en best druk, dus vond ik best veilig. Dat had ik dus helaas verkeerd ingeschat. De date in kwestie besloot op een wat rustiger paadje ineens zijn tong in mijn keel te steken. Toen ik hem weg wilde duwen hield hij nét te lang vast. En zei: "oh geeft niet, ik hou wel van een vrouw die nee zegt". :oo
In de 50 meter die we nog over dat pad moesten lopen probeerde hij het nóg een keer. En toen ik hem weer afweerde zei hij: "ik dacht dat jij wel makkelijk zou zijn".
Op het einde van het pad heb ik hem naar rechts gestuurd en ben zelf naar links gegaan. "Waarom? Het klikt toch leuk?"

En als je dacht dat het niet erger kon: daarna vroeg hij via de Breeze chat nog: "Dus een seksdate zit er niet in?" {:)-:( :oo

Needless to say dat ik een klacht heb ingediend. Wat bizar zo'n enorm blok beton voor zijn kop.

Moet zeggen dat ik er ook wel even last van heb gehad bij een volgende date. Ik durfde niet helemaal op mijn gevoel te vertrouwen en heb dus ook echt even afstand gehouden.

Wauw wat een ontzettende eikel.... goed dat je op het einde van het pad een eigen weg bent gegaan. Wat denktie wel niet. En snap echt dat je nu voorzichtiger bent :(:)

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 12:26

Nou dat inderdaad. Er gingen echt allerlei alarmbellen en rode vlaggen wapperen toen hij dat zei. Hij zei nog wel meer. Ik geloof dat alle rode vlaggen clichés wel zijn langsgekomen :n .

Mijn date erna was gelukkig super lief en begripvol. Ik had hem vrij snel tijdens de date (ook via Breeze) verteld van de drama-date. Dus dat ik daarom een beetje zenuwachtig en iets voorzichtig was. Daar reageerde hij echt perfect op. Dat was wel fijn. Helpt bij het afschudden :)

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 12:30

Ik ga altijd op mijn gevoel af gelukkig. En nee hij wilde geen getal noemen want "30" voldeed volgens hem. Naja helemaal prima maar voor mij niet. En als je er dan zelf al zo een ding van maakt zegt dat voor mij al een hele hoop.

Toen ik hem netjes had afgewezen aangezien ik persoonlijk dat wel een dingetje vind + hij er niet eerlijk over wilde zijn kreeg ik nog een hele preek dat je nooit van te voren weet hoe iets gaat lopen en alles. Gevolgd met nog een hele lading complimenten met hoe leuk en alles ik wel niet was. Al mijn alarmbellen gingen af want als ik iets haat is het je zin proberen te krijgen door iemand helemaal te gaan pamperen. :Y)

Als ik 3x aan moet geven mij er niet fijn bij te voelen gezien hoe hij er zelf over is begonnen moet je daarna niet opeens poeslief gaan doen en me op een wolk gaan zetten, daar hou ik totaal niet van. Ben ik veel te nuchter voor! :')

@Assie. Jemig, hier schrik ik van! Hopelijk verwijderen ze zijn account/blokken ze zijn 06 van de app. Hopelijk ga je er verder geen last meer van krijgen! :(:)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 12:31

assie schreef:
Nou dat inderdaad. Er gingen echt allerlei alarmbellen en rode vlaggen wapperen toen hij dat zei. Hij zei nog wel meer. Ik geloof dat alle rode vlaggen clichés wel zijn langsgekomen :n .

Mijn date erna was gelukkig super lief en begripvol. Ik had hem vrij snel tijdens de date (ook via Breeze) verteld van de drama-date. Dus dat ik daarom een beetje zenuwachtig en iets voorzichtig was. Daar reageerde hij echt perfect op. Dat was wel fijn. Helpt bij het afschudden :)

Wat fijn assie.
Mijn man was de eerste date ook wat te enthousiast en vroeg of hij me mocht kussen, maar gelijk toen ik zei:" neen, dat is echt veel te snel voor mij om nu al te kussen", was het gelijk goed en legde hij het fysieke initiatief heel vriendelijk bij mij neer. Heel fijn en respectvol vond ik dat.
Die gast was echt fout bezig. Je hebt dat heel goed aangepakt en ook dat aangeven bij tweede date vind ik perfect!

Out the wood ik vind dat jij ook het heel goed voelt en gedaan hebt!

Suzanne F.

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 12:43

Oh bah wat een engerds. Goed Assie dat je op een openbare plek had afgesproken. Je wilt misschien niet weten wat er was gebeurd als je hem thuis had uitgenodigd.
En die gast die vaag deed over zijn leeftijd is ook fout inderdaad. Vraag me of hij zelfs wel 35 was. Kan zomaar ook niet waar zijn geweest.

leeslampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 12:49

@ assie: wat een engerd! Maar wat mooi dat je volgende date heel begripvol was. Zo kan het gelukkig ook nog...

Vaag doen over leeftijd is ook raar.

Ik heb woensdag mijn eerste Breeze-date. Heel gek om niet vooraf geappt te hebben. Ik bereid me voor op een mega ongemakkelijke kennismaking of valt dat meestal wel mee? :+

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 13:01

Bedankt voor jullie lieve reacties.
@Suzanne: ik heb echt al heel regelmatig dates gehad waarbij ik direct een stuk ging wandelen, maar dan had ik vooraf al met diegene gechat en een gevoel gevormd. Is eigenlijk nog nooit fout gegaan.
In dit geval (via Breeze) kun je vooraf niet chatten. En dus spreek je af in een café waarbij de barman ook een oogje in het zeil houdt. In het café was de drama-date dus ook keurig braaf. Pas daarna bij de wandeling ging het mis.
Oh en weet je wat de reden was dat hij dacht dat ik wel seks wilde? Ik had in mijn profiel bij de optie 'waar ben je naar op zoek?' gekozen voor 'open voor alles'. Dat had ik geïnterpreteerd als vriendschap of relatie. Hij had dat geïnterpreteerd als 'alles met seks'. Ik heb mijn profiel dus maar even aangepast. :')

Leeslampje: ik heb nu twee Breeze-dates gehad. En moet zeggen dat ze beide in het café totaal niet ongemakkelijk waren. De drama-date ging daarna uiteraard snel mis. Maar met de tweede date heb ik bijna 5 uur in het café zitten kletsen en uiteindleijk ook eten. Dusse... score: 50/50

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 13:28

Duhelo schreef:
geboren in de jaren 90.
Kan die 33 of 24 zijn :+
Ja maar dan kan je toch zelf ook (uit)rekenen?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 13:37

Ailill schreef:
Duhelo schreef:
geboren in de jaren 90.
Kan die 33 of 24 zijn :+
Ja maar dan kan je toch zelf ook (uit)rekenen?

Maar niet als iemand alleen maar zegt dat ze geboren zijn in de jaren 90, zonder een specifiek jaartal te noemen

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 13:43

Het is sowieso nieuw voor mij dat iemand enkel het betreffende decennium wil delen, bijzonder :j

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 13:46

mensen zijn raar :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 14:07

Och, mijn ex had zijn leeftijd ook met vier jaar naar beneden gezet op Happn. Kwam ik pas na een aantal dates achter. Nog steeds vindt hij leeftijd heel belangrijk. Zijn huidige vriendin is.. 15? jaar jonger ofzo. Is voor meer mannen blijkbaar een ding.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 14:20

Bijna politie gebeld := las het als dat zijn nieuwe vriendin letterlijk 15 is.

Oudere vent is goed te doen <<) maar zulk geheimzinnig gedoe over leeftijd valt sws ergens tussen kinderachtig en rete verdacht ja.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 15:06

assie schreef:

Ze bestaan, de lieverds...helaas bestaan de griezels ook.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 16:17

Duhelo schreef:
mensen zijn raar :+
Fact :')

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 02:27

OutOfTheWood schreef:
Heb ook weer eens een update voor jullie x)

Had een leuke klik met iemand, alleen deed nogal vaag over z'n leeftijd. Ik doorgevraagd want ik wilde het toch wel weten: is meneer al 35, dus even minstens 10 jaar ouder dan dat ik ben. Heel verhaal over dat je nooit weet van hoe en wat het kan lopen, en misschien heeft hij daarin gelijk, maar ik krijg er persoonlijk direct een beetje "nee" vibez van helemaal nadat hij er zelf zo een ding van maakte. Nadat ik had aangegeven dat nogal een verschil te vinden, gezien we in compleet andere fases van ons leven zitten kwam er een heel verhaal van "maar ik heb ook jongere vrienden etc". Ja meneer, maar als ik me er niet prettig bij voel is het gewoon klaar. :=

Haha wel apart.
Leeftijd is maar een getal toch.
Bij mij moeten ze min. 10 jaar ouder zijn haha :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 02:36

_Mir schreef:
OutOfTheWood schreef:
Heb ook weer eens een update voor jullie x)

Had een leuke klik met iemand, alleen deed nogal vaag over z'n leeftijd. Ik doorgevraagd want ik wilde het toch wel weten: is meneer al 35, dus even minstens 10 jaar ouder dan dat ik ben. Heel verhaal over dat je nooit weet van hoe en wat het kan lopen, en misschien heeft hij daarin gelijk, maar ik krijg er persoonlijk direct een beetje "nee" vibez van helemaal nadat hij er zelf zo een ding van maakte. Nadat ik had aangegeven dat nogal een verschil te vinden, gezien we in compleet andere fases van ons leven zitten kwam er een heel verhaal van "maar ik heb ook jongere vrienden etc". Ja meneer, maar als ik me er niet prettig bij voel is het gewoon klaar. :=

Haha wel apart.
Leeftijd is maar een getal toch.
Bij mij moeten ze min. 10 jaar ouder zijn haha :')

Leeftijd is maar een getal, dat ben ik helemaal met je eens.
Mijn relatie heeft 18 jaar verschil.
Maar als hij er vaag en moeilijk over had gedaan om te vertellen hoe oud hij is, zou ik ook afhaken.
Want waarom daarover moeilijk doen?
Dat zou bij mij het vertrouwen zeer ernstig in de weg staan.
En sommige mensen vinden leeftijd meer dan een getal en vinden het niet fijn om in een relatie te zitten met een groot leeftijds verschil. En dat is ook ok

leeslampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 13:30

Eens met wat Fleurtjeuh zegt. Ik zou leeftijd geen issue vinden, maar er vreemd/oneerlijk over doen wel.

Mijn Breeze date van gisteren heeft afgezegd :O

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 13:38

Oh dat is balen Leeslampje.
Wil/kun je nog een herkansing proberen?

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 16:03

Leeftijd speelt geen rol zolang je in de zelfde levensfase zit of staat en hetzelfde toekomstbeeld hebt.

Ik heb vanavond onverwachts een date. Was eigenlijk niet mijn bedoeling meer voor de feestdagen, maar gaan wel zien wat het word.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 18:15

Ben ik nou zo veeleisend dat ik na een eerste date gewoon een berichtje verwacht dat die persoon me verder niet hoeft te zien? Ipv me te gaan ghosten / laat en kortaf te reageren? Of is dat too much to ask na een date? 8)7

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 18:17

Ja….anno 2023 wel.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 18:45

Is niet teveel gevraagd. Heeft met normaal fatsoen te maken. Er kan gewoon gezegd worden:" ik vond het leuk maar voel geen klik en wil het hier bij laten.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 18:47

Ja maar het gebeurd echt nooit meer.
Ik stoor mezelf er ook aan.